26 Aralık 2015 Cumartesi

Kitap Yorumu "Kış Masalı"

Huh. Ay nasıl başlamalıyım ? Çok YouTube'da video izliyorum, hep ondan merhabaaaaa diye başlayasım geliyor. 2016'da sürprizlerim var sizlereeee. Ama Kış ayındayız ve Kış ayında Kış Masalı'nın yorumunu yazmak da uyumlu oldu. Ay çok güzel *.*


Kitap aslında o kadar hoş ki, gerçekten yani şu yorumu yaparken bile kitaptaki sözcükler geçiyor aklımdan. Aslında 1016 sayfa diye diye herkesin aklına kazındı kaç sayfa olduğu kitabın. Ayrıca zaten gerçekten uzun bir sürede bitirdim ve ben bu kitabı okumaktan gurur duydum. Herkes eline alıp hep inceledi bu kitabı. 1016 sayfa diyorum, bütün her okula götürdüğümde birinin eline veriyordum artık son 300-400 sayfa kalınca. Çünkü gerçekten yoruyordu :)) Ama bitireli de 1 hafta oldu. Pinekliyordum bu yorumu yazmak için.

Kitap şöyle bir konu alıyor; Gazeteci bir Hande Altan işinde çok başarılı biridir. 23 yaşına kadar aşktan uzak, bir iş kadını olmuştur. 29 yıllık bir aşk adamı bulana kadar... Kerem Sarper... Bir iş adamının sırlar ardında ve görülenin dışındaki kalbini keşfetmek için bir röportajla her şey değişir.


İlk başta ben bunu Çıkmaz Sokak'ın yanında görmüştüm ve arkadaşımla geldiğimde almamıştım. Çünkü bayağı kalın yani kim bitirebilir ya yaptım. Ama sonra fuar biteceği gün yine gidince aldım. Çünkü gerçekten uygundu fiyatı ve bitirebilen kişi benmişim :)) 


Kitap genel olarak güzeldi. Hatta benden 2 yaş küçük biri bile bitirmişti. Gerçekten yazıları hem küçük hem de uzun bir kitap olduğu için sürekli her tenefüste kitapla geçiyordu. Okulda, etütte.. Ve gerçekten güzel bir kitaptı. Öneriyorum :)

6 yorum:

  1. Kitabı duymamıştım, ama kapağı çok güzelmiş gerçekten :)) Röportaj yaparken mi tanışıyorlar? :))

    YanıtlaSil
  2. Bu çok kalın kitaplar kolumu ağrıtıyor keşke iki cilt falan bassalar.

    YanıtlaSil
  3. hımm okunur gibi gözüküyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözüken ve gözükkmeyen :)) Cinsel içerik fazla ve hatta tavan yapmış bu yüzden bilmiyorum okurlar mı ? :))

      Sil