6 Aralık 2015 Pazar

Wattpad Hikayesi Part 2

Aslında buradan gizli birine selam yollamak isterdim ancak o benim bloğumu bilmiyor ve onun sayesinde ilhamlarımın yeniden gelip bir hikaye yayınladığımı ve bütün sosyal ağlarımı kapattığımı sanıyor. İlk sefkitoş ? :)))


Yeni bir hikayeye başladım ! Ve bu sefer silmeyi düşünerek başlamak ilginçken, bir anlık hani düşünürken bir söz bulursunuz ve birkaç dakika sonra unutursunuz ya. İşte ben bir ilk olarak 2 gün boyunca aklımda tutabildim ve bir hikayeye başlamaya karar verdim. I know ı know but artık biraz kendimi yansıtmam gerekiyor ? Ya da kendimi mutlu etmem gerekiyor ?

Hikayemin ilk bölümünü okumak isteyenleri şuradan alalım efenim;


30 yorum:

  1. dün bütün gün dersteydim ben de. eve gelip yattım kore dizisi izleyerek uyudum yaa. şimdi okuycam işteeee you know you know :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki, tamam. Bu arada amacım sosyetelik değil, yanlış kavram kullanma lütfen. Zaten bunu dedikten sonra silmeyi düşündüm.

      Sil
  2. dalgalar ve aşk dalgası. demek yani senin şu eski aşkitoş ilhamı he :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hata gibi geliyor. Silmem gerekebilir. Çünkü herkes iyi değil.

      Sil
  3. sosyete diye takıldım ben sana ayolcuum. öykünü silme tabeee. ne karışık nolduuuu :) ay senin blogunu sevdiğini sölediğin yazını da koycam bi kereeeee tabeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl takıldın ? Setvmediğim bir şey olduğunu bimiyor musun ? Sadece silip silmemek yayınlamadan öncede sonrada vardı aklımda. Bugün gittik Dr. İlhami Tankut Anadolu Lisesi'ne. Harika bir şeydi. Çok eğlendim ve güzeldi bayağı. Sonra işte ya aklımda o ilk sevgilim vardı ya. Bunu ben bir arkadaşıma söylemiştim etütten. Ayrıca etüte gitmeden sevebilirim diye düşündüğüm bir çocukla bir sınıfa geçtik. Konuşuyoruz falan, o erkek de işte sordu kim olduğunu söyledim. Ama o işte ilk sevgilimle bunlar nasıll biriydi onu anlattı falan ve gerçekten korkuyorum hala ama ben o kız arkadaşıma aslında onu düşündüğümü söyledim. Onla o da arkadaşlar zaten bayağı iyi dostlar. Etütteki erkekle kız arkadaşım. Sonra ona söylesem falan dedim içimde öyle bir kaldı ki karar veremedim. Sonra o ilk sevgilim konusunda bir gerildim kasıldım her şey karmakarışık oldu :(

      Koymak zorunda değilsin ki, sevdiğin yazıyı koy ya da zorla koydurtmayı bir şey yaptırmayı da sevmiyorum zaten.

      Sil
  4. ay diyom yaza kadar kafanı karıştırcak durumlara girme yaaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye ya niye ? Niye yasak niye ? Ya bir kez de biri bana geçerli sebep söyleyebilir mi ? Kimse bir şey yapmak zorunda değil. Geçmişimden utanıyorum, insanlardan utanıyorum, bir şey olduğunda konuşmaya bile utanıyorum. İçim acıyor. Kendime hiçbir şey yakıştıramıyorum ben. Sanki hep hata yapıyor gibi hissediyorum. Hep bir şey oluyormuş gibi oluyor. Ya ben çıkmazda kaldığımda, bir şey söylediğimde bile suçlu oluyorum. Ne yaptım ben böyle ? Neden böyle hep ağlıyorum. Herkes benden bıkıyor. Herkes üzerimde. Ya ben her yaptığım şeyde suçlu hissetmek zorunda mıyım ? Kendimi bir şey olarak görmüyorum. Ders çalışsam da olmuyor. Hep aynı ya hep aynı, bişi yapamıyorum. Ya bir insanın bu kadar mı yanlışı olur. O kadar düşük bir not alacağım ki, halime yanacağım hep. İçim acıyor, hiçbir şey gelmiyor elimden. Hiçbir şey beceremiyorum ya olmuyor. Kusura bakma ama ettiğin bir dua varsa boş oldu. Kimse bana güvenmesin.

      Sil
    2. yasak demedim ki. önümüzdeki 6 ay bu ilişkiler gibi konulara girme kafan huzurlu oldun demek istedim. yazın sınavdan sonra düşün diyorum bunları yaa. hata yapmıyorsun normal hayat yaşıyorsun. suçlu filan da değilsin yaa. neden böyle hissediyon ki. kim hissettiriyor bunları sana. düşük alsan da üzülme ki. çok önemli değil bu sınav okul konuları. ya sen kendine güven ya boş ver başkalarınııı :)

      Sil
    3. Sadece eziyorlar ve ben duygusal biri olunca işler değişiyor. Sevilmiyor hissediyorum. Bazen hatta yanımda Zahideler varken bile yalnız hissediyorum. Ya mesela gidip sarılmak istiyorum, ilgilenmiyorlar. Daha Zahidelere bile sölemedim. Her kitap okuduğumda bile kendim gidip neden boş duruyorum diyorum ama aslında kitap okuyorum. Bazen ödevimi yapmışken yapmamış gibi hissediyorum. Çoğu kez bir şeyler unutmaya başladım. Eksik olduğum İnkılap konuları var. Ya 29 yanlışım var Deep. 400 anca alıyorum. Bir şey beceremicem. Türkçem ilk defa bu kadar fazla. 5 yanlış çok fazla.. Ya o kadar dikkatsiz davranmışım ki.. Arada aklıma bazı şeyler geliyor. O sanal sevgili durumum. Ve ben ne kadar salakmışım diyorum. Bazen birine bakınca hala bende suç işlemiş hissi var. Biri gelsin ve o kadar sarılsın ki benim durumum aslında.. Kendimden nefret ediyorum. Başkaları işte benim zaafımdan vuruyor Deep. Beni kullanıyorlar bildiğin. En son güvendiğim insan yine yaptı yapacağını. Bir arkadaşım var mesela, beni çok seviyor ama ben ondan soğudum ama git falan desem de gitmiyor ama gitse ya da onun kalbini kırsam çok üzülüyorum. O ilk sevgilomi de sevmek saçmaymış, bunu anlıyorum. Sonra kendim kendime oyun oynayıp kita okuduğumu sanıyorum. Çok saçma değil mi ? İnsan kendinden utanıyor o kadar yanlışım var diye..

      Sil
    4. Hatta sana bir şey sorunca cevap vermiyorsun ya ? Sorun ne diyorum ben. Sinirlenince uzaklaşıyorsun.

      Sil
    5. yemek yiyordum yaaa. sona da sofrayı topladım ki :) sanal olan ve o arkadaşım dediğin, hepsini unut, geçmişi düşünme yaa. yanlış bir şey yok ki. sen başkalarının düşüncelerini umursuyorsun. senin kendi düşüncelerin daha önemli ki. kendine güvensene yaaa.

      ama bak ne dicem. 370 bile yeter diyodun ki. 400 güzel yaaa kötü değil kiii :)

      Sil
    6. Hayır, öyle cevap vermeyince sanki konuşmak istemiyorsun gibi oluyor ve eğer öyleyse sen bilirsin. Sorun o zaten, kendime güvenemiyorum.

      370 kötü ama. 400 alsam da iyi gidebileceğim bir okul yok. Bu yüzden yani iyi bir okula gidemem. Sadece puanlar değişecek zaten, belli değil..

      Sil
    7. ya ben yalnız yaşıyorum ya yemek yapıyom yiyiom filan bulaşık sofra filan yani hepsini kendim yapıyom kiii ondan yaa :) kendine güven konusu biliyorum. ya baksana. daha önce konusu geçmişti ya. sınav için bir eft uzmanına gitsene. eft bir çeşit terapi oluyor. bu güvensizlik sorununu o uzman çözebilir. eft alternatif tıp. bi denesene yaaa. götürür annen belki bi konuşsana. iyi okul kötü okul bunlar önemli değil çok. okul önemli değil sen iyi olduktan sonra çok farketmez. ayrıca, böyle düşünme iyi kötü filan. ya az düşün biraz. sen hep düşünüyon yaaaa :) olumlu düşün bi dee :)

      Sil
    8. Anlıyorum, sadece sinirlendiğimde geri cevap yazmıyorsun ve boş kalıyor. Ya Deep, psikologdan bile bir geriliyorum, eft falan ben iyice giderim. Diyorum bak, olmaz öyle. Bir kere ben rahat edemem. Kaldı ki ailem zaten ders çalışmıyorsun derken bunlar fen lisesi isteyenler için senin dediğin. Daha kendime yetişemiyorum. Cidden bu dutumdan da yoruluyorum. Eve saat 7 de geliyorum ve çok yorgun oluyorum. Ki anlamadığım derslere de zor yetişiliyor. Test çözmem, her gün konu tekrarı yapmam gerekiyor ama yapacak vakit kalmıyor. Çok yoruluyorum. Ya işte, olmaz bir psikolog kelimesi yetişiyor gerilmeme zaten. Ben düşünmüyorum kiii. Bak gerçekten bu sıralar fazla düşünüyorum sadece. Durunca aklımda soru oluyor ve başlıyor düşünmem.. Genelde sadece kendimi üzenler oluyor onlar da. Güzel okula gidemezsem, geleceğim o kadar kötü olur ki bak iyi kötü okul benim psikolojimi çok etkiler, inan..

      Sil
    9. hayır, o durumda sakinleşmeni bekliyom yaa :) sınavdan çok kendine güven konusu için dedim ben ya. eft ye gitmek markete gitmek gibi bişi ya korkunç bişi değil ama sen bilirsin tabii :)evet yoruluyon işte 6 ay filan kaldı sabır :)taam unut psikologu. o zaman işallah iyi okul olur. ama gelecekten korkma yaaa gelince düşünürüüüz :)

      Sil
    10. Tamam, ama bak. Hahahahha :)) Ya bak, ayyy :)) Sinirliyken alınıyorum :))) Allahım :))) Ay fazlalaştırma tarihi :) 5 ay var ama 4.5 ay kaldı. Yani olsun kiii :) Aslında bilmiyorum, hafta içi full doluyum, hafta sonu da kendime ayırmak istiyorum. So ben İngilizce kitap çvirmeye başladım !!! Aiyyyy, çok güzel biliyor musun ? :) 1 hafta kaldı, bitirmem gerek :) Projelere başlicaz ve ⅜ sınavlar bittikten sonra tatil !! *.* Afyon'da kaplıcalar var ya, biz bazen gidiyoruz öyle geçen sene gitmiştik. İlk defa kar yağışını görmüştüm. Sonra gidip kollarımı açıp dilim dışarda dönmeye başladım yavaş yavaş :) Çok güzeldi yaa :) Ama sadece puanım işte..

      Sil
    11. hangi kitabı çeviriyon ki? afyon kar olur evet soğuktur yani yoldan geçerken görüyom işte. kar evet mutluluk veren bişi. puan filan allam bi düşünme yaaa :)

      Sil
    12. The adventures of Tom Sawyer :) İlk defa kar gördüm diyebilirim. İlk defa o kadar heyecanlandım :) Kış Masalı'nda da öyle. Hep kardan bahsediyor ve kitap biter bitmez yorumunu da paylaşıcaaam :) Banne bnne:))

      Sil
    13. tom sovyır güzel ivit :) tamam paylaş sana ne sana ne :) bak gidince kar fotosu çok çek amaa. bi de olursa karlı dağlar. :)

      Sil
    14. :)) Şubat tatilinde gidersek güzel olur aslında. Bakalım. Hikayemi okuduğunu söleee :)

      Sil
  5. hikayen güzel başladı ki. :) zamanın olunca yazarsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mii ? :) Okuyanlar beğendi ama ben bilemedim. Bakalım, biraz olayları aklımda kurgulamam gerek. Sonra yayınlarım bölümü. :)

      Sil
  6. blog keşif etkinliğinden geliyorum.Bloğunuzu yeni tanıdım ve takibe aldım yeni yayınlarda ve yorumlarda görüşmek dileğiyle:) Bende beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiiiiiz *.* Ne mutly o zaman, ben de en kısa zamanda sizin blogunuza bakacağım :) İyi günler :)

      Sil
  7. okumuştum kiiiii voilaaaaa :) nabıyoooo edgard ve gared :) amerikada durumlar nasıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa bu aralar boş bıraktım yaa :) Amerikayı bilmeyrum :))

      Sil