Ana içeriğe atla

Yapamıyorum

Bugün yine günlerden o gündü. O günün yaklaştığı, artık bir son verileceği gün haline gelmişti. Düşünebilir miydim artık ? Eskisi gibi hissedemezken, eskisinden daha iyiydim. Gel keşfet beni diyemiyorum kimseye. Eskilerde kim varsa, onlarla yaşıyorum. Bilinmezlikler etkin yine. Gel keşfet beni, ama bana aşık olma. Korkularım var benim, dayanamazsın.. 


Bak işte şu fotoğrafta varım. Çekilmek isterim ama bir şebeklik yapıp gülümserken gülümsememi saklarım. Ben asıl böyle biriyim işte. Bazen o kadar gariptir ki, kendimi anlayamıyorum ben de. Tanımlayamam kendimi, gel keşfet de diyemem. 

Bugün yine bir liseye gittik. Konferans salonunda lisede okuyan biri şu soruyu sordu: "İleride yazar olmak isteyen biri var mı?" Eh tabii, bizim sınıf toplanmıştı da orada. Sevdiğim, seveceklerim, sevmişliklerim vardı o konferans salonunda da. İsmim insanların dillerinde gelince utandım ama el kaldırdım. Tanınmayı istemiyordum, ya da hatırlatılmayı... 

Şişe çevirmece oynadık bir gün. Kavga sebebi olan şişe çevirmece.. Sonra ne oldu biliyor musun ? Biri bu soruyu sordu:"Sucuk sever misin?" Ne garip değil mi ? Sucuk markası eski sen.. Eski benimle olan sen.. Evet denilince gidip seni sevmemi söylediler. Sonra yine ne oldu biliyor musun ? Sen tam önüme geldin. Ben geldin diye gitmek istedim sonra. Sevip de sevmemek gibi bir şey işte..

Sonraki günlerde birine ilgi sardım. Neden bilmiyorum, yani o kadar güzel bakıyor ki diye sevmek istediklerimden biri. Her gün saat 06.42'de bakışılan o an işte o mesele. Sonrasında hep sorular beynimde karışıyordu. Başımın çoğunlukla düşünmekten ağrayan sebeplerden işte.. Durak işte, kimse anlamaz..

Bilemiyorum biliyor musun ? 11 kişi seni severken, 12. kişi olup da o havanı atmanı istemiyorum. Görmek istemiyorum seni o kadar kişi ile birlikte. Senin sözün geçiyor bazen. Sinirleniyorum. Sinirler beynimi ağrıtıyor. Ağlıyorum. Nadiren artık. Çünkü kendimi o kadar özgür ve rahat hissediyorum ki, seni düşününce her şey bozuluyor. 

Birini sevmemem lazım işte. İşte asıl bu düşünceler aklıma geliyor ve çekilmez ve seçilemez bir seçenek gibi ortaya yığılıyor hepsi. Bütün geçmiş ve yaptıklarım gözlerimde beliriyor. Kriz anı gibi bir anda dağıtma istediği geliyor. Ama sevmek o kadar zor ki sevilmesi gerek olsa bile, ben asla sevemem. Bu andan sonra eleştirilecek ya da yüzüme vurulacak gerçek kalmıyor. 

Sadece uzun süredir ağlamıyorum. Bu beni daha güçlü yapar umarım diye düşünüyorum. Belki daha güçlü ve dirençli olmuşumdur diyorum. Umarım en kısa sürede ağlama sebeplerim bunlar olmaz. Çünkü ağlamak ve yasa bürünmeyi bu kış istemiyorum.. 

Sevmek ve sevilmek isterken bir anda beni sevmelerinin bir acı olduğunu söyler dururum. O kadar acıdır ki, ben kendime acırım. En son bir çıkma teklifini reddettiğimde özür dilediğimi biliyorum. O kadar kötü bir şey ki çünkü, aklıma gelir durur geçmişim. Geçmişimden sıyrılıp yeniden sevmeyi kabul de ettiremiyorum kendime. "Seversen yanarsın." düşünceleri beynimde kalp atışlarım gibi yankılanıyor. Sevemiyorum işte. Senin yüzünden... Seni sevdiğim için artık sevememek çok kötü bir şey. Öyle bir şey ki, bana hissiz diyorlar. İçim o anda öyle bir hisse bürünüyor ki, içimde boğulmuş hissediyorum. Birini sevmek suçmuş gibi.. 

Yorumlar

  1. off off aman ya sevme de üzülme hadi ama yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir çözüü7yüüm !! Alkışşşşş :)

      Sil
  2. son yazımdaki yorumlarda var bak. dün blogger bi blog temizliği yaptı yaaa. biz eski blogçulardan bir çok sayıda blogçu üye gitti. galiba, eski, kapatılımış blog adreslerini temizlediler yaa. dün benim blogdan 119 üye silindi. herkesten silindi eskilerden yaaa. üye sayısına göre bazılarından 10 tane bazılarından 50 tane filan gitti. galiba kapatılıp hacklenen blogları sildi blogger. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun yok, adaletli oldu.

      Sil
    2. adalet in the clozet.

      bi vampiring vardı blogçu liseli öyle diyodu oooo :)

      Sil
    3. O zaman başımı klozete soku sifonu çekicem.

      Sil
    4. deme öle şeeeleeer :)

      Sil
    5. Demeseydin bana mantıklı gelmezdi. Hayalim vardı ya hani, birinin üstüne kusmak. Eh bu da mantıklı.

      Sil
    6. kus birinin üstüne yaa hayalin gerçekleşsiin :)

      Sil
    7. O kadar kolay bir şey olsaydı hayalim seçmezdim.

      Sil
    8. hımmm gerçekleşmeyen hayaller daha tatlı de miii :)

      Sil
    9. Bilmem, öyle mi ? Hayalleri de sevmiyorum ben. Onlar da yaralıyor.

      Sil
    10. hayal kurmamak daha iyi tabiii. çünkü olmayınca üzer.

      Sil
    11. İşte bunu kimseye anlatamıyorum. Soru cevap bişiler sorabilir miyim sana ? Yani cevap vermezsen zaten yapmam..

      Sil
    12. Yani sormaktan çekiniyorum falan ama hani sormak da istiyorum. Yani bir çok insan tanıyorsun ve herkesle de aynı dilde hoş konuşuyorsun, dinliyorsun, arkadaş oluyorsun ama seni hiç tanımıyoruz ya ? Yani hiç mi kendinden bahsetmeyeceksin ? Yani kendini göster demiyorum. Yani hiç mi kendinden bahsetmeyeceksin ?

      Sil
    13. ama söz ettim ya, üniversite ve yüksek bitirdim, ekonomi ve yabancı diller okudum. sözlü yazılı çeviri yapıyom. ingilizce ders veriyom. kardeşim var amerikada. ben de amerikadan döndüm. çok çalışkan öğrenciydim. spor yaptım. istanbuldayım. izmirliyim. büyükada seviyom. çok yürüyom. kitap müzik sinema ve yabancı dil seviyom. sessiz utangacım. hep evdeyimdir. bugün de ev işi günüm işte. ailem izmirde. arkadaşım yok. hep yalnızım. yazmayı seviyom. arada sergi konser filan bakıyom. bak cuma akşamı sokak defilesi gördüm yaa. o soğukta hepsi ince giyinmişti mankenler. yılbaşı kermesi vardı. ay sütlü tatlı çikolata muz ve ıvır zıvır yemeyi seviyom ya. hepsi bu ki işte :)

      Sil
    14. Bunları zaten biliyorum. Ya mesela kastettiğim şeyler mesela. Hiç anlatmadıklarımı gelip bir şeyle anlatıyorum da. Onu diyorum. Farklı açıdan Deep nasıl mesela ?

      Sil
    15. anlatabilirsin ki her şeyi. esnekim hoşgörülüyüm geniş düşünceliyim filan yani. aileden, sonra çok okuduğum için, sonra yurtdışından geldiğim için geniş düşünürüm filan. insancılım, naifim, çocuksuyum. izlerim gözlerim insanları genelde ve uzak dururum. duygusalım, aşırı hassasım ben de o yüzden uzakım insanlara. hep kendi kendimeyim. eğitimim yüksek sadece filan yani hep eğitim okul burs. eğitimden arkadaşlığa zamanım olmadı. ben hep yalnızım. böle işte. :)

      Sil
    16. Ay deme öyle :)) Bak hani bilmem fark ediyorsundur, içim binbir duyguyla dolu karmakarışık. Ben eskiden böyle olsun siyah giyer dururum. Kimseyle konuşmam, trip atarım, ağlarım, depresyona girerim, aldığım kilolardan yakınmadım ama :))) Bak mesela en son Zahide'ye çok kilo aldım yaa dedim. Sen mi kilo aldın ? Yaptı bana. En son bana şey dedi bak, en güzel sen sarılıyorsun, sanna sarılmayı çok seviyorum dedi :))) Arada gelir bazen bir erkek gibi yapar ama onun da doludur içi. Dolu da dolu yani. Aslında o benden daha kötü. Ağladığında moeali bozuk olduğunsa saçını toplar. Biz barıştığımız gün saçı bağlıydı :)) Benim bi doğum günü hediyem var mesela. Bordo bi kazak böyle, onunla hep tesadüfen aynı günler giyiyorduk :))) En son var öyle bir fotoğrafımız *.* Onun da telefonunda ön kamerası yok mesela :))) Biz geçen senw bu durumdan hep bişiler söyleniyorduk Eda'lara. Bak Eda'dan bahsetmedim sana. O biraz daha Zahide ile takılır. Bizim grubumuzun baş tacı gibi :)) Ama grup dediğim sadece topluca çıkıyoruz böyle :))) İşte o aynı sırada bizim okulun başkanı :)) O benim eski sevgilim olan var ya, onunla konuşuyor Eda. Arada onunla konuşacağı zammanlarda ben yok oluyorum oradan :) Aiyyyy, bak yalnız değilsin. Ay çok değişim dedim sana :))) İngilizce kitap çevirim yarınaymış Deeeeeeeeep !!! Ay nolur yardım et :(((

      Sil
  3. :) eski sevgili ve eda durumu zormuş yaa :) yardım taam sor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok zor :) Şimdi bak şey diyo. Then you can paint. Tam olarak ne diyor ? Sonra boyarsın diyo dimi ?

      Sil
    2. Yani, give me the fruit and you can paint diyo.

      Sil
    3. Bak bi de Tom stayed in the yard, and the boys painted diyo. Yard ne ya ? :/

      Sil
  4. bana meyveyi ver ve sonra boyayabilirsin.

    tom avluda kaldı ve çocuklar boyadı.

    yard (avlu, bahçe) evde avlu okulda bahçe)

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Soracağım olursa hemen yazarım :)

      Hey, bir de bu arada. Neden ailenden ayrı yaşamayı seçtin ki? Yani özel oluyor galiba ama yani özel değilse söyler misin ? :/

      Sil
    2. ailem izmirde ben istanbuldayım ki. annemler izmirde bütün akrabalarım izmirde, kızkardeşim amerikada. ama izmirde de olsam yalnız yaşardım ya. ben evde yalnız olmaya bayılıyom yaaaa :)

      waves after waves :)

      Sil
    3. Ay şu an korkuyorum ben ama. Düşünsene, evde olmaz böyle tek. Ay hayatta bir odadan bir odaya gidemiyorum şu an. Ödevim var diye kaldım evde annemler gitti. Ya of sürekli ses duyduğumu sanıp şarkıyı durduruyorum.

      Sil
    4. of korkmasana nolcak ya apartmandaaaa.

      Sil
    5. Hayır site. Ve güvenlik konusundan korkuyorum.

      Sil
    6. tamam işte sitede apartman. daha güvenlikli olur ki işte korkmasana.

      Sil
    7. Tamam :) Ya şey galiba yarına değilmiş. Eğer takıldığım olursa sorarım :))

      Sil
    8. Many sayılabilir bir şeydi değil mi ? Becky was sick and didn't go to school for many days diyor.

      Sil
  5. many sayılabilir much sayılamazlarda kullanılır.

    many days many books

    much money much sugar

    becky hastaydı ve birkaç gğn okula gitmedi

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır :)) Teşekkürler :) Cuma gününe ertelenmiş ya ödev, hahahha :)

      Sil
    2. c'est bon. (oh oh iyi yani) :)

      Sil
    3. Ahahahha :)) Bir soru daha, kaç dil biliyorsun ? :)

      Sil
  6. Ah ah o yaştaki o pır pır, o güzel duygular...
    Dönesim geldi valla yolu yarılamışken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah, ben sevmeye korkuyorum yaa. Ya kimse sevmemi istemiyor da :(((

      Sil
    2. Ya sev sevmesine de icraatın içine atma kendini. Mantıklıysan sorun yok ama mantıksız ve duygusal davranırsan çok acı çekiliyor söyleyim. Tecrübe teyze konuşuyo :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

Müzik Hayatım 22

Biraz bir süre geçti ancak geç de olsa yazmaya karar verdim sonunda! Umarım unutmamışsınızdır? :(

Müzik Listesi: 1- DJ Snake - The Half ft. Jeremih, Young Thug, Swizz Beatz 2- Tom Odell - Jealousy 3- Ed Sheeran - Shape Of You 4- Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval 5- BahoBeat - Yol Olmam Korkarım 6- Bağzıları - Zaten Kırılmış Bir Kızsın 7- The Chainsmokers - Paris 8- Sia - Move Your Body 9- No Land - Düşünme Kaybolursun 10- Sagopa Kajmer - 366.gün 11- İkiye On Kala - Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var 12- Barış Manço - Kol Düğmeleri (BÖ Remix) 13- BÖ & Serhat Durmus - Sarı Gelin 14- Dua Lipa - Thinking 'Bout You  15- Ed Sheeran - Shape Of You For Cello and Piano (COVER) 16- Other Earth - Moving On ft. happytree (Asch Remix) 17- Snakehips & MØ - Don't Leave 18- Miami Yacine - Kokaina 19- Keys N Krates - Dum Dee Dum (JiKay Remix) 20- Jon Bellion - All Time Low 21- Bonez Mc & Raf Camora feat. Maxwell - Ohne Mein Team 22- Felmax - Chapel  23- Snakehips & M…