29- Filmler'in Esintileri "Big Hero 6"

Keyifli bir animasyon hayatından yeniden merhabalaaaaar ! :) 


Keyifli bir animasyon ya da çizgi filmi daha izlemeye karar verdim. Bu sefer bir öneriyle daha. Bir blogdan görüp izlemeye başladım. Eh ağlamasam olur mu ? I-ıh İrem kanunlarına aykırı bunlaaaaar ! :) 

Konusunu ele alırsak bir iki hafta önce izlediğim için konusundan pek bahsedebileceğimi sanmıyorum ancak Vikipedi'den şöyle bir konu bahsediliyor; 

Hiro Hamada adlı bir çocuğun bir savaş robotu yapıp Yama ile dövüş yapmasıyla ile başlar. Abisi Tadashi Hamada'nın motorsikleti ile kaçarlar. Tadashi, Hiro'yu kendi okuduğu üniversiteye götürür ve arkadaşları ile tanıştırır. İsimleri; Go Go, Ballı Limon, Fred ve Wasabi'dir. Ayrıca abisinin yaptığı Baymax adlı sağlık robotu ile tanışır. Hiro, üniversiteyi çok beğenip katılmak ister. Abisine yaşının yetip yetmeyeceğini sorar. Abisi ona yaşının önemli olmadığını, öğrenci seçme yarışmasında insanları etkileyebilecek şeyler yaparsa kazanabileceğini söyler. Hiro, çok çalışıp mikrobotlarını tasarlar. Bunu sunar, ve üniversiteye kabul edilir. Bir süre sonra çıkan yangın yüzünden abisi Tadashi, profesör Callaghan'ı kurtarmak için içeri girer ve o anda patlama olur. Tadashi hayatını kaybeder. Hiro Baymax ile abisinin arkadaşı olan Fred'in malikanesine giderler ve birilerinin gizlice mikroçip ürettiğini görürler. Baymax'e zırh yapıp geri dönerler ve mikroçipleri yöneten kişinin profesör Galahan olduğunu öğrenip arkadaşları ile profesör Callaghan'dan intikam alırlar.

Seslendirenler: Scott Adsit
Daniel Henney
T. J. Miller
Jamie Chung
Damon Wayans, Jr.
Génesis Rodríguez
Alan Tudyk
James Cromwell
Maya Rudolph

Ve şu an o Baymax (Robot) gibi bir arkadaşım olsun istedim ve gerçekten bir spoi vermeden geçemeyeceğim. Bir söz söylemişti Baymax, Hiro ile gerçekten arkadaş olduktan sonra bunu da hissedince gidip sarılasım gelmişti. 

"Hizmetimden memnun kaldığını söylersen kapanabilirim."

Bu sözden sonra da öyle bir ağlamıştım ki.. Sanki bir animasyon değil de gerçekmiş gibi bir film haline gelmişti. Çok kötü olmuştum ama bana soracak olursanız gerçekten gerçekten harika bir filmdi. Animasyon filmler de artık normal oynanan filmlerle eş değer tutulmaya başlandı benim için. Bu yüzden de zaten gidip bir Barbie ya da Ben 10 izleyebiliyorum :) Keyifle izlemeniz dileğiyle iyi seyirler :)) 

Yorumlar

  1. Biz de çoook sevmiştik bu filmi :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba küçüğüm:)
    Ben animasyon filmleri çok severim. Sen sevmişsin bende izleyeceğim:)

    YanıtlaSil
  3. Aaaaaaaa son zamanlarda en çok sevdiğim çizgi film. Baymax'e aşık oldum. :D

    Aslında ben çizgi film izlemeyi çok severim. Bu konu ile ilgili kültürlü sayılırım. :)

    Kocaman, sarıldım sana. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim yaaa :)) Aynen aynen :D

      Ben de çok seviyoruuuuuum :) Her şeyden ayırıp o çocuk dünyaya katıyor seni :)

      Ben deeeeeeee *.*

      Sil
  4. Geçen sene Ülker Sinema Şenliği'nde izlemiştim. Sevdiğine eminim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaov, orada yayınlandığına göre gerçekten sevilmiş bir film :)) Ben de çok beğendim :)

      Sil
  5. Tanrım bu animasyona bayılıyorum. :)
    Baymax ile Hiro'nun dostluğu harikaydı, gözlerim dolmuştu o son sahnede. Hem güldüren, hemde hüzünlendiren, kısaca insanı duygudan duyguya sokan başarılı bir animasyondu. Dahası tekrar, bıkmadan izlenecek yapımlardan birisiydi. Çok hoş anlatmışsın İrem. Şu an bile ne yalan diyeyim, tekrar açıp o araç takip sahnesini yeniden izleyesim geldi, Fred'in tepkileri harikaydı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Hiro'nun abisinin ölümünde çok kötü olmuştum :(( Ve gerçekten hayran kaldım :)) Aynen tekrar tekrar izlemek istiyor canım :) Ve teşekkür ederimm :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar