25 Ocak 2016 Pazartesi

3- Şarkı Esintileri "Dollhouse"

Deniz sayesinde sağolsun çevirisiyle artık şarkıyı dinlerken Türkçesiyle söylemeye bile başladığım bir şarkıyı paylaşmadan olmaz. Bu seride zaten hep böyle çok dinleyip çevirisiyle de çok sevdiğim şarkıları paylaştığım için dinleyip dinleyip bitiremediğim bir şarkı oldu bu da :)


Dollhouse - Melanie Martinez (Çeviri) 

Picture, picture, smile for the picture.
Resim, resim, resim için gülümse. 

Pose with your brother, won't you be a good sister? 
Erkek kardeşinle poz ver, iyi bir kız kardeş olmayacak mısın? 

Everyone thinks that we're perfect. 
Herkes mükemmel olduğumuzu düşünüyor.

Please don't let them look through the curtains. 
Lütfen perdelerin arasına bakmalarına izin verme.

Şarkıya Ulaşmak İçin: https://www.youtube.com/watch?v=HcVv9R1ZR84

6 yorum:

  1. Sarkının sözleri güzelmiş.
    Şimdi şarkım bitince dinleyeyim:)
    Gülümse:)
    Bende uzun süredir evet yıllar olmuş olabilir hiç silmeyede kıyamam.
    Aynı hevesle söylerim.
    Hello venüs- first love
    Güney kore müziğidir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha sonra dinleyeceğim :)) Teşekkürler :)

      Sil
  2. Önceki şarkıları playlist'ime indirmiştim. Şimdi de bunu indiriyorum, teşekkürler İrem :))

    YanıtlaSil
  3. sevdin sen ingilizce ve fransızca ve çeviri yapmayı böyle şeysileri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyyyy, ben yapmıyorum kii. Yani internetten buluyorum da en sevdiğim kısmı koyuyorum.

      Sil