Ana içeriğe atla

Blogumdan Yeniden Uzaklaşıyorum

Yeni bloguma gelenler bilmez. 1 sene kadar blogumda aktif olmadım ve iyi şeyler de olmadı ama çok iyi bir dönüşüm olmuştu. 116 takipçime de teker teker teşekkür ederim. Şu an 117 ama 116 diyorum çünkü gelişmeden önce 1 kişi takipçim ile buradan ayrılmıştım. Şimdi yine bir durgunluk ve ben bloguma yazmaktansa hayatıma yazmaya ve kendime okumaya başladım. Sorun ne bilmiyorum. İlgilenilmeyi ve sürekli olanından sevdiğim için eh tabii bloguma her gün gelmezler. Bir yazımda 16 yorum varsa 1-2 kişi yorum yapmış ve ben de karşılık verince büyük gözüküyor yorum sayısı. Ben sevmedim hiçbir zaman böyle başarılı olanları. İşte burada da söylüyorum. Kıskanıyorum.. Ama bu bir neden değil, sadece yoruluyorum gerçekten. Her şey bir arada olmuyor. İçimde bir sıkıntı var zaten 1 saattir. Ben de böyle bir şey yazmak istedim. Ne bunun bir yerde duyurulması, ne de çok yorum alınması ne üzecek ne de mutlu edecek (mutlu etmesi kısmını düşüneceğim). Sadece değer almak için bir şeyler mi yapmam gerekiyor söyleseniz ya ? Neden başaramıyorum ? Neden istediklerim olmuyor, hep lafda kalıyor ? En son yılbaşında telefonumun camını kırdım biliyor musunuz ? Mesajlar gitmiyordu. Sonra da telefon alınsın diye yapmamıştım zaten. Sonra telefon bakıldı ve abim gösterdi ama alamadık. Çok kırılmıştım, hayallerim suya düştü. Zaten satışta bir telefon değil. Bulunması da biraz zor oluyor. İstediklerim olmuyor. Burada okumak istemiyorum liseyi. Burada gidersem çok kötü insanlarla tanışacağım. Biliyorum çünkü. Ve hak etmediğim okula gideceğim. Kaderi değiştiremem ama dediklerim istediklerim olmuyor. Benim yapmadığımı yaptı diye göstermelerini de sevmiyorum. Hocaların beni küçümsemesi ve rencide etmeleri en sinir olduğum ve en çok moralimi bozan şeylerden. Çok alınganım tamam ama böyle yolun sonuna gelmiş gibi hissediyorum. Selin telefonunu alabildi. Hocaları almıştı. Bugün sevindim ama yine hüzün.. Etüte gittiğimde bir hoca benim yüzümden hasta oldu ve her defasında söylüyor. Ve bir şeyin cıvığını çıkartılmasını da sevmiyorum. Her şey düzensiz ve hızlı gelişmesinden de nefret ediyorum. Elim ayağım birbirine karışıyor. Ne yapacağımı da bilemiyorum. Bir şeyleri kendi düzenime uydurmayı seviyorum. Ve bu olmadığında ve bununla hava attıklarında hep bir intikam oluyor. İşte ben buyum. Kalbim kırık. Daha yazacak çok şey var. Sadece şu an blogdan bir arkadaşım yok gibi görüyorum ve Çünkü sürekli değiller. Ve onlar da karşılık bekliyor. Çabuk unutuluyorum. Küçüğüm biliyorum. Sadece bundan sonra beni böyle kabul etmeniz dileğiyle. Uzaklaşıyorum...

Yorumlar

  1. Ablacım, kendine çok yükleniyorsun. Teog konusunda henüz daha şansın var, önündeki sınavları hedefle ve kendini boğmadan çalış. Önceki sınavlarını düşünüp üzme.
    İstediklerinin olmaması konusunda ise şunu söylüyeceğim; hayat bu, her zaman planlandığı gibi gitmez. Bazen planımızın daha kötüsü olabilir ama daha iyisi de olabilir. İyiyi iste, iyiyi dile.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah, hala kimse beni anlamıyor. Üzerime yükleniyor olabilirim ama benim isteklerim olamayacak şeyler değil. Evde sıkıntılar olur ya, bundan dolayı çoğunlukla moralim bozukken üstüne isteklerim olmuyor. Bu güne kadar istediğim öyle bir şey alınmadı olmadı. Kıyafet olsun oluyor elbet ama sadece ailemi ben idare edemem ve bunlar da benim üzerime çok geliyor. Moralim iyi olamıyor..

      Sil
    2. Tatlım seni gayet iyi anladım ben. Demek istediğim şu bak: Hedeflerin yüksek ve başarabilirsin. Bu isteklerini kendine zorunlulukmuş gibi yükleme ama. Evde sıkıntılar olunca çalışmak çok zor, mesela kütüphaneye gitsen ya da kendine sakin bir yer bulup orada çalışsan bu seni daha çok motive eder gibi geliyor bana.
      İstekler konusundaysa elbet herşeyin bir oluru vardır ama zamana bırakmak gerek ;)

      Sil
    3. Aslında çok karışığım bu sıralar. Moralim çok bozuk ve sınav sinirinden gıcık kapıyorum. İstemiyorum böyle hiçbir şeyi. Hepsi ben geriyor iyice. Kaldıramıyorum. Ve şimdi de yeniden bir duygu seli geliyor. Moralim gerçekten bozuk. Bir de blogu kaldıramıyorum. Kütüphaneye gitmek istiyorum ben zaten kartım da var ama zaten bitti çalışmalarım. Artık tatil gelicek ama ben sadece gerçekten moralim bozuk.

      Sil
    4. Kendine seveceğin bir uğraş bulabilirsin mesela. Blogta eğer tatmin olamıyorsan şimdilik ara ver ve başka şeylere yönel. Mesela macera romanları okumak gibi, resim çizmek gibi, spor yapmak gibi. Stres atmak için örgü ören arkadaşlarım bile var o bile olabilir. Kendine uygun bir tane bul ve moraline odaklanma. Bir abla tavsiyesi ;)

      Sil
    5. Dinlenmeyi severim :(( Yani pek dinlenemiyorum. Gece yatacağımda yatağıma uzanınca o beni kaplaması bile mutlu ediyor. :)) Çok iyi geliyor :) Hafta sonları sadece vakit ayırabiliyorum. Ama abla tevsiyesine uyup bişiycikler bulacağım :)))

      Sil
  2. Lütfen uzaklaşma. Yaşından çok daha olgun birisin.Bizlerde is,es,cocuk,ev işi, misafir derken çok yoruluyoruz. Burası bizim için bir motivasyon oluyor. Bloggerlar arasında güzel dostluklar kurulabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dostluklar ama işi gelindiğinde. Ben buradan uzaklaşmıştım bir süre önce ve şimdi zaten kimse gelmiyor ve ilgi de çekilemeyince takibi ya geri çekiyorlar ya da hiçbir şey yapmıyorlar. Yorum yazmıyorlar ya da okumuyorlar. Boşuna yazıyorum. Neden kendimi yorayım ? Yeterince yoruluyorum zaten ve moralim de 0 oluyor. Kendi dostlarım bile bir sorun içerisindeyken blogdaki dostluklarla ilgilenmek ve daha bir çok şey ile ilgilenmek beni yeterince yitiriyor.

      Sil
  3. Bence böyle bir şey yapman doğru olmaz. Öyle söyleme, yazmak çok mühim bir şey. Mesela ben seni ilk keşfettiğimde çok takdir ettim.Çünkü yaşıtların sosyal medya aleminde takılırken, sen burada yararlı şeyler yapmaya çalışan koca yürekli bir kızsın. Hem mühim mi çok yorum alman. Bir kişi okusa dahi, ne mutlu bizlere. Çünkü çoğu zaman insanlar karmaşık duyguları sadece kendi yaşıyor sanarak, hüzne kapılabiliyorlar. Yaşın küçük diye düşünme, inanıyorum ki kimse böyle bir şey düşünmüyor. Kitap okuyan insanlara çok saygı duyuyorum. Senin de çok yararlı bir blogun olduğu kanısındayım. Kendini toparlaman ümidiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyyy çok teşekkür ederim :)) En çok bu yoruma sevindim galiba :) Güzel dilekleriniz için çooooook teşekkürler :) Umarım tatilde :) Geri dönüş yakındır :))

      Sil
  4. Bloggerların yaş ortalamasından küçük olabilirsin, kabul ama bu durumu neden lehine çevirmiyorsun? :)
    Düşünsene; yıllar sonra lise, üniversite yani kısacası ilk gençlik yıllarına dair hatıralarla, anekdotlarla dolu olacak burası. Bir sürü anı biriktirmiş olacaksın. Ve birçoğumuzun bu kadar uzun bir dönemi sanal alemde kayıt altında tutma imkanı olmadı :) 24 yaşındayım, gönül isterdi ki çok daha erken yaşlarda tanışmış olsaydım bu dünyayla.
    Okunmak, takibe değer bulunmak elbette çok güzel ve yazma motivasyonunu inanılmaz arttıran bir durum. Ancak, sen sadece bizler için yazmıyorsun unutma. Kendine, kendin için muhteşem bir anı defteri oluşturuyorsun. Sırf bunun için devam etmeye değmez mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben içimin karanlık taraflarını yansıtmak istemiyorum. Ben anı diğe değil eğlendiğim için yazıyorum. Ben neydi ne olurdu bilmiyordum. Blogger da ne ? Sadece bu kadar anı yeter, iyi değilim. Hiç..

      Sil
  5. Bak olmadı ama...daha kitap yazana kadar burdayız ve yazılarını okuycaz...derslerine engel olmadıkça uğra buraya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve uzun süre hğramayanlar da uğrayınca artık hiç yazasımgelmiyor. Kusura bakmayın siz de hatalısınız. İyi değilim, kötüyken de kimse gelmiyor yanıma.

      Sil
  6. Kesinlikle en genç bloggerlardansın. Bloğundan çok uzaklaşma ara sıra yazı gir. Ama bence arkadaşlarınla ailenle daha çok vakit geçir. Senin yaşında olduğum zamanları düşünüyorum da ders çalışmaya ara verdiğim zaman yaptığım en eğlenceli aktivite arkadaşlarımla birlikte olmaktı. Şimdi ki gençlere üzülüyorum çağımızın hastalığı olmuş sosyal medya bağımlılığı. Hepimizin elinde bir telefon mesajlaşmaktan empati kurmaktan duygularını yüzüne yansıtamayan bir nesil olduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sosyal medya bağımlısı değilimdir. Sosyal ağım da yok, pek kullanmam böyle. Ayda 4-5 kez ancak girerim. Ben de mesajlaşıyorum, sadece kendimi bağımlı görmüyorum. TV pek izlemem vaktim de yok zaten. Tek izlediğim dizi var onu da hafta sonu bilgisardan izliyorum. Ben bazı arkadaşlarımı sevmemeye başladım. Çünkü gerçekten intikam ve arkalarından vurma peşinde olanlar bir gün benim de arkamdan vururlar. Bir dost ya, sen bir dostunu bırakıp diğerine geçtikten sonra yine bu dostunun arkasından vurur musun ? Ve bu konularda da çok gergin olmaya başladım. Sosyal medyada tek girdiğim blogger ve youtube oluyor arada dizi ya da film izleyeveksem onu ya da aklıma takılan bir şeyi araştırmaya girişirim. Sadece aklımda bir sürü şey varken üstüne üstlük neden bloguma bakılmadığı, yorum yapılmadığına çok gıcık kapıyorum. Sadece ben bir aralar sosyal medya kullandım ve birden hepsini kapattım. Ama gerçekten iyi dostluklarım, iyi ailem var. Sadece istemlerim olmuyor. Hiçbir şey düzenli değil..

      Sil
  7. Güzelim yaşının küçük olduğunu yukarıdaki yorumlardan anladım. Ben buraya uğrayacağımı söylemiştim hatırlıyorsan. Sanırım uğradım da. Ama, şunu unutma yazdığın şeyler insanların üzerine konuşmak isteyebileceği, fikir belirtme hevesi duyacağı şeyler olmalı. Eski yazılarını tabii ki bilmiyorum; ama ben seni izlemeye aldıktan sonra pek yazmadın zaten. Sabırla yazacaksın, üreteceksin ki insanlar gelecek, okuyacak, konuşacak. Sadece hal hatır sormak bir yere kadar. Yazıya adapte ol okuyucu sonra illa ki geliyor. Ve burada sana yardımcı olmaya çalışan insanları da incitme. Niye önceden gelmedin şimdi geldin diye bir şey olabilir mi? Gelmiş işte ve o gelmiş olanı burada tutmaya bakacaksın artık. Biraz dinlenip geri döneceğini umuyorum. Kendine dikkat et.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın. Yorumunuzdaki ifadeleri gerçekten kendime yakıştıramadım. Burada herkes benim kendimce nasıl biri olduğumu bilir. Asla da biri geldiğinde art niyet beslememişimdir. Kusura bakmayın yazdığınız şeyler benimle alakalı değil. Geldiğiniz zaman iyi bir zamana gelmemişsiniz demek ki çünkü ben Teog'a gireceğim ve sınavlarıma hazırlanıp sık sık internet tv gibi araçlarla alakalı olmamaya çalışıyorum. Bloguma da giremiyorum haliyle. Bundan dolayı yaz ayındaki yazılarıma bakarsanız ben her gün en az 1 en fazla 4-5 tane yazı yazıyordum ve benim burada 2 yıldır blogum var. Ben özene bezene bir işin üzerinde durur ve en iyi şekilde sunmaya çalışırım. Ustası olmayabilirim ancak yazdıklarımı bir çok kişi de beğendiği için ben blog açarak yeteneğimi başkalarına da sunmaya karar verdim. Anlayacağınızı umuyorum. İyi günler dilerim.

      Sil
    2. Çok küçüksün daha çok. Yolun açık olsun ne diyeyim; ama bu şekilde gelişme gösteremezsin, yazmadan çabalamadan bunda ısrarcı olmadan sürekli pes ederek ilerleyemezsin ve okuyucu çekemezsin. Abla nasihatı. Kusura da bakmıyorum büyüğünüm senin, iyi günler.

      Sil
  8. uzaklaşırsan da gelcen yineee. uzaklaşmanı kabul etmiyooooz :) reddedildiiii bu teklifiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I-ıııııh ! :) Teklif olsaydı sorardım. Ben soru göremiyorum ? :)

      Sil
  9. allam yaa, blogdan uzaklaşmanı sen teklif ediyoon ben de kabul etmiyooom reddediyoom uzaklaşaman işteeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teklif yok ama ısrar var ? Heeeey teklifim yok benim :) Teklif etmiyorum :) Bildiriyorum :))

      Sil
    2. bildirin de kabul edilmiyooooo böle bildiriler yasak sanaaaa :)

      Sil
    3. Niyeymiş ? Avukatımı çağırırım bak :) Gidicem

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

Müzik Hayatım 22

Biraz bir süre geçti ancak geç de olsa yazmaya karar verdim sonunda! Umarım unutmamışsınızdır? :(

Müzik Listesi: 1- DJ Snake - The Half ft. Jeremih, Young Thug, Swizz Beatz 2- Tom Odell - Jealousy 3- Ed Sheeran - Shape Of You 4- Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval 5- BahoBeat - Yol Olmam Korkarım 6- Bağzıları - Zaten Kırılmış Bir Kızsın 7- The Chainsmokers - Paris 8- Sia - Move Your Body 9- No Land - Düşünme Kaybolursun 10- Sagopa Kajmer - 366.gün 11- İkiye On Kala - Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var 12- Barış Manço - Kol Düğmeleri (BÖ Remix) 13- BÖ & Serhat Durmus - Sarı Gelin 14- Dua Lipa - Thinking 'Bout You  15- Ed Sheeran - Shape Of You For Cello and Piano (COVER) 16- Other Earth - Moving On ft. happytree (Asch Remix) 17- Snakehips & MØ - Don't Leave 18- Miami Yacine - Kokaina 19- Keys N Krates - Dum Dee Dum (JiKay Remix) 20- Jon Bellion - All Time Low 21- Bonez Mc & Raf Camora feat. Maxwell - Ohne Mein Team 22- Felmax - Chapel  23- Snakehips & M…