24 Ocak 2016 Pazar

İzlediğim YouTube Kanalları 3

Ne kadar YouTube'da vakit geçirememiş olsam da ilk laptopa girerken yazdığım şeylerden biri olduğu için çoğu zamanımı harcayan şeylerden biri diyebilirim. Ancak yeni yeni kanallar açılmaya başladı ve bu da YouTube için iyi bir şey elbette. Hatta o kadar ki ben de açmayı bile düşünmüştüm ancak kimse bilmez. Hatta birkaç videom bile var (spoi mi o?) Ancak kesin değil elbette. Hepsi bir arada yapamayacağım. Sadece eğlence olsun diye denemeler yapıyorum :)


1- İlk kanalımızla başlayalım bakalım. Bu kanalı daha dün keşfettim. Sokak Röportajları gibi bir kanal sayılır. Ancak daha farklı ve daha güzel videoları olduğunu söylemeliyim. 
Ben de Sokak Röportajları kanalına üyeyim ancak pek izleyemiyorum. Zaten her girdiğimde bayağı bir video koymuş oluyorlar. Ancak böyle bu kanalda daha çok ilgimi çeken ve çocukluğumdan beri aklımda olan soruların cevaplarını buldum diyebilirim. Beni daha çok eğlendirdi. Bu yüzden Sosyal Deney kanalını keyifle izlemeye başladım. Gerçekten hoş konular ele alınmış ve öğretici diyebilirim :)


2- Daha yeni yeni keşfettiğim Cansu Akın'ı Duygu Özaslan'ın bir videosundan tanıdım. O da makyaj videoları çekiyor ancak benim bir gıcıklık şeyim olur hep böyle makyaj kanallarına karşı. Duygu Özaslan da o gıcık olduğum makyaj youtuberlardan olmadığı için Cansu Akın'ı görür görmez kanalına uğradım. Konuşmasıyla birlikte bitenler videosunu bu kadar sevdiğim olmamıştı. Bengisu ile de beğendiğimiz bir youtuber ve size de öneriyoruzzz :) 


3- Ayyy bu seferki youtuber ne kadar böyle ince sesli de olsa ben tarzını çok beğenmiştim. Markaların okunuşları videosunu da çok başarılı bulmuştum. Meğerse ki ben de yanlış okuyormuşuuum. Benim için güzel bir video olmuş. Ben çok beğendim ve Tulu Erden'i yeni yeni keşfettim. Galiba çoğu işim bitince daha kolay bulabiliyorum böyle kanalları. Moda adına bir erkek tarafından açılan ilk gördüğüm kanal oldu. Çok uğrayamasam da başarılı videoları var gerçekten. Uğrayın bencee :)


4- Bu kanalı az önce buldum ve evli bir yabancı çift. Ayrıca Aspyn'in saçlarına bayıldım ve gözlükleriyle de makyajıyla da harika biri ! *.* Gri saça bayılıyoruuuum .-. Ya da böyle platinse falan yine seviyorum ama sarışınları pek sevmem ama çok hoş durmuş benceee *.* Bu iki çiftin adı Aspyn ve Parker. İşte onlar hayalarını vloglayıp kanallarına atıyorlar. Ve oldukça hoş *.* Ne kadar çeviremesem de :) 

Ayrıca Aspyn'in normal videolar çektiği bir kanal da varmış *.*


5- Bir hızla televizyonlarda çıkan ve oyunlarıyla insanları eğlendiren Orkun Işıtmak kesinlikle Orçun değil. Ve kesinlikle Işıttık da değil :) "Herkese merhaba ben Orkun." u söyleyebilen varsa gelsin ve tanışalım lütfen :) Ahahahhaha :) Ya Orkun Işıtmak'ı tanıtmamak mümkün değil. O en bilinenlerden oldu değil mi ? Ben ilk İzlesene'den Feyza ile yaz ayında korku oyunlarını izlemiştim. Sonra Oya abla ile olan videolarını izleyip çok beğenmiştim. 2 sene önceydi. Ve 1 sene geçtikten sonra öyle bir ünlendi ki YouTube'da da izlemeye başladım. Galiba İzlesene'de artık yok ama oyun videolarının dışında challengelar yapıyor, acı biberli oyunlar oynuyor ve yapmaması gereken kişilere şakalar yapıyor ! Neden yapmaması gereken kişiler ? Çünkü Ruhi Çenet katilllll ! (Şaka yapıyorum herkes bilir :D) Eh izlemeyen varsa hemmmeeeen uğrasıııııın ! :)


8 yorum:

  1. Liste için teşekkürler, Ruhi Çenet'i tanımayan kalmadı zaten :D
    Sonraki yazıya kadar kendine iyi bak İrem, özleyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim :) Ruhi Çenet ve Orkun Işıtmak kesin bilininlerden zaten :)
      Siz de kendinize iyi bakın :))

      Sil
  2. Harika, hemen göz atıyorum kanallara :)

    YanıtlaSil
  3. tımams izlerim bilmiyoduuum :)

    YanıtlaSil
  4. Bir cogunu biliyorum zaten diğerlerini de yazdım :) takipteyim bende beklerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiiz :)) Teşekkür ederim ve yakın zamanda ben de uğrayacağım :) İyi günler :))

      Sil