Ana içeriğe atla

Meraklı Melahat Mim'i

Eccik geçmişten bahsedivesek heç de bişi olmaz demi ? :)


Bu mimde aslında mimlenmedim bildiğiniz kendimce Deep'den mimi görüp atıldım diyebilirim kendimce. Aslında böyle bir şey yapmazdım ama kendimden bahsedesim gelmiyor ve dinletemem de sonuçta kimse burayı dert köşesi diye takip etmiyor. Zaten zorlayamam da. Ay kötü hissederim ben öyle zaten ama bunu yaptığımı bile utanıyorum.

Hadi başlayalım ya:

Ancak küçüklüklerimden bahsedebilirim galiba bu mimde çünkü anlatsam anlattıklarım çok uzun zaman önce olmuş olmayacak. 14 yıldır hayattayım bi de. Nasıl bir anım olabilir ki ? 

1-2015'in yaz ayında Bengisu ile bir AVM'ye gittik. Bir makyaj mağazasına girdik. (Marka verirsem kızı işten kovarlar gibi hissettim ondan vermiyorum.) Ucuz bir makyaj mağazası ama. Sonra işte Bengisu 1 hafta önce yine buraya geldiğimizde bir oje sürmüştü ve çok tatlı duruyordu. İrem dedi işte sen de gittiğimizde sür ikili hoş dururuz dedi. Sonra ben de gittim sürdüm. O sırada bir eleman bitti başımda. 

"Pardon o tester değil" dedi.

Ben aynen çaktırmamış gibi şöyle dedim. "Aaa, kusura bakmayın."

Sonra kızın ağzını yaslaya yaslaya gittik MAC'e. Canımcısım MAC o kadar güzel kiiiii, gittik ve biraz test ettik falan. Hoşgeldiniz demekten başka bir şey yapmadıklar ve dik dik de bakmadılar. Sonra çıktığımızda aynen şöyle bir şey oldu.

"İşte MAC ile ******'in farkı !"

O günden beri MAC'i övüp dururum. Arada aklımıza gelir bir güleriz dururuz.

2- Benim her zaman bir farkım vardır. Kesinlikle kendimi övmüyorum. Cidden farkım vardır. Özellikle dışarı çıktığımızda bir Türklüğümü göstermem gerekir. Karne günü işte çıkışta arkadaşlarla hadi bovlinge gidelim dedik. Yanımda da para olmasaymış sıradan karne günü olucakmış ama parama şükür gittik. Biz verdik hani ne kadarsa falan gittik bizim yerimize. Oturduk içecekleri açtık falan sonra işte sıra bana geldi. Ben 2 eldir atamıyorum. Allah'ım atamıyorum diye seviniyorum bir de :D 

Sonra ben dedim Türk'üm. Kural tanımam. Havasına değil eğlencesine geldik diyerekten aldım bir top (?) Geçtim yerime. Tam atacak gibi yaptım arkadaşlarım beni izliyor. Birden bi koşmaya başladım labutlara ordan bir attım. Sonra baktım ki bir duvarda "Lütfen çizgiyi geçmeyiniz." yazıyor. "Türküm ben Türk." dedim 1 oyun boyunca öyle attım. Kuralları da bozdum elbette. 

3- İlk defa dışarı tek başıma çıktığımda arkadaşlarımla başka bir yere gittik. Aslında bunu annem bilmiyordu ve napıyorsunuz dediğinde anneme öyle geziyoruz demiştim. Aslında cam piramitte gidip mal mal fotoğraflar çekip kedi falan sevmiştik. Hatta annem görse korkarım diye de orada fotoğraf çekemedim. Sadece 1 tane çekmiştim. Ama tabii ondan sonra hiç başka bir yere gittiğimiz olsa hemen söylüyorum. 

4- Telefonumun şarjı 50 ve 50'den düşük olunca hemen şarja takma ihtiyacı hissediyorum ve bir ekmek almaya %20 ile falan gittiğimde bile bir garip oluyorum. Bazen de %1'de falan şarja takıp ehehehehhe dediğim oluyor. 

Yeterli bence dimii ? Kaçtım ben, isteyen yapıvesin gari :)

Yorumlar

  1. :) şeker yazmışsın gelcam yineeee bi de mimini de yapcem garik :) hadi telefon duası yapalım senin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır :)) Teşekkür ederim :)

      Ya şu an gerçekten deli oldum. Sürekli her baktığım telefon olmuyor. Moralim çok bozuk. Yani dua ederseniz ve geçerse gerçekten çok sevinirim. Ama şu an moralim bozuk. Bir alınmadı :((((((((( :'(

      Sil
  2. Çok güzel yazmışsın :D Zamanım olursa ben de şu mimi yapiyim garik :D Duam seninle İrem bak rez aldım:
    #Rez: İREME O TELEFON ALINACAK!
    Görüşürüz, seni çok öpüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet güzel bir mim gerçekten :)

      Ay çok teşekkür ederim ama rez ne demek bilmiyordum ama yani dua edildi sonuçta :) Umarım alınır çünkü gittikçe moralimi bozuyor :( Görüşürüüüüüz :)

      Sil
  3. Hahah çok şeker olmuş bu mim İremcim. İyi ki yapmışsın :)

    YanıtlaSil
  4. şu yazından sınırların senin için geçerli olmadığını anlıyorum irem. :))
    ahaha ama çok hoş bir mim olmuş, cidden yüzümde kocamaan bir gülümsemeyle okudu bovling serüvenini. bende aksine telefonun şarjı tükenene kadar kullanırım öyle ki bazen ekrana bakıp yüzde birlik şarjı gördüğümde "başarabilirsin! dayaaann!" dediğim bile olmuştur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay öyle gözükür ama telefonun alınacak İrem dediklerinde sınırı ailem koyar tabii :D
      Teşekkür ederiim :) Ya aslında normal bir gün geçirebilirdim ama çok mutluydum :)) Ya ben hiç öyle değilim yaa :/ Ama bataryam çok şişmiş ki korkuyorum 1 haftadır patlayacak telefonum diye *.*

      Sil
  5. telefon mu alındııııı oleeeey. ne alındı söleseneee :) oh bıp tıs bıp tıs bıp tıs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alındıııı *-* Ama babama :) Babamınkini istiyordum ben de :) Tıp tıs tıp tıs :D

      Sil
    2. ha haaa oh oh peki şimdi mutlu musuun :)

      Sil
    3. 32 diş gülen İrmik var buradaa *.*

      Sil
  6. oh şükür bu sıkıntıyı da geride bıraktıık. şimdi sıra teogda. o da bitsin hadi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanıııın :o Sıkıntı mı ? Ay sıkıntı yarattıysam üzgünüüm :( Evet TEOG :)

      Sil
    2. ay sıkıntı yarattın demedim yaaa. senin teog sıkıntın bitsin diyoom. puan da yüksek olsun ve istediğin lise olsun diyom yaa. onda da yüzün gülsün işteee. hatta izmir olsuuun. sıkıntı yaratıyon demedim kiii alıngan irmiğiks :)

      Sil
    3. Peki :) Şey Deep, aslında 433 değilmiş. En son sana 433 dedim galiba ama yanlış hesaplama yapmışım. Ondan :(( 398 oluyor en fazla :( İzmir olursa hiç sıkıntı yok aslında. Çünkü orada her puana okul var. Yatılı gidebilirim :/ Alıngan demeyin bana biliyorum zaten ama saçımla yüzümü kapatasım geliyor hemen :/

      Sil
    4. ayy alıngan demedim kiii özüüür alıngan değilsin yaaa olsun sen 370 e bile razıydın geçen yaz pışıık. izmşr bakalım annenler yollarsa tabiii :)

      Sil
    5. 370 mi demiştim. Ay amaaan o bak şey için demiştim. Akdeniz Lisesi var burada. Onun için dedim de iyi bi okul gibi geldi bir ara ama hocalar aman dediler çok kötü oldum. Ben o okula gitmemem gerek dedim :) Ama İzmiiiir :(

      Sil
    6. Umarım 2. dönemin daha iyi geçer *-* Her şey gönlünce olsun İrem..
      Bu arada telefon için tebrikler :D

      Sil
    7. İnşallahhh *-* Teşekkürler :)
      Teşekkür ederim yaa :))

      Sil
  7. çok şirin anıların keyifle okudum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

Müzik Hayatım 22

Biraz bir süre geçti ancak geç de olsa yazmaya karar verdim sonunda! Umarım unutmamışsınızdır? :(

Müzik Listesi: 1- DJ Snake - The Half ft. Jeremih, Young Thug, Swizz Beatz 2- Tom Odell - Jealousy 3- Ed Sheeran - Shape Of You 4- Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval 5- BahoBeat - Yol Olmam Korkarım 6- Bağzıları - Zaten Kırılmış Bir Kızsın 7- The Chainsmokers - Paris 8- Sia - Move Your Body 9- No Land - Düşünme Kaybolursun 10- Sagopa Kajmer - 366.gün 11- İkiye On Kala - Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var 12- Barış Manço - Kol Düğmeleri (BÖ Remix) 13- BÖ & Serhat Durmus - Sarı Gelin 14- Dua Lipa - Thinking 'Bout You  15- Ed Sheeran - Shape Of You For Cello and Piano (COVER) 16- Other Earth - Moving On ft. happytree (Asch Remix) 17- Snakehips & MØ - Don't Leave 18- Miami Yacine - Kokaina 19- Keys N Krates - Dum Dee Dum (JiKay Remix) 20- Jon Bellion - All Time Low 21- Bonez Mc & Raf Camora feat. Maxwell - Ohne Mein Team 22- Felmax - Chapel  23- Snakehips & M…