23 Ocak 2016 Cumartesi

Müzik Hayatım 10

Merhabalaaar ! Yeni ve yeniden şarkılarla birlikte geldim. Sınavlarım, sözlülerim, projelerim bitti artık TEOG notumuz da belli oldu. Birkaç yeni müzik de keşfettim. K-pop falan dinleyeyim dedim. Eh sadece 1 tane bakabildim ve onu da çok beğendim. Böyle indie, folk, soul, blues gibi ya da jazz gibi şeyler dinlemeyi çok seviyorum ben. Özellikle başım ağrıdığında çok iyi gidiyor. Eh o zaman ordan burdan şurdan ortaya karışık bir yazıyla başlayalııııııım ! :)


Bu aralar K-pop dinleyeyim dedim ve EXO dinledim ilk olarak ve ilk şarkısında hemen aşık oldum diyebilirim. Ancak çok böyle yavaş olanlarını sevdim. Bu yüzden bir tane EXO şarkısına baktım sadece.

Imany'i yaz ayında çok dinlemiştim bu şarkısını ve bir gün yine görünce hoş bir şarkı olduğu için bahsetmek istedim. Bu da hoş hafif müziklerden.

Duke Dumont'u birkaç şarkısından gördüp dinlemiştim ancak bir ara denk gelip yeni çıkarttığı bir şarkıda hoş bir ritim yakaladım. Ritimiyle oldukça güzel bir şarkıcı. Bir çok şarkısıyla da ben beğeniyorum bu şarkıcıyı. İlk olarak I Got You şarkısıyla tanıdım birkaç yıl önce. Ve oldukça hoş şarkıları var.

TRAP çok severim ve bu aralar daha fazla dinlemeye başladım ve Jetta'nın bir iki şarkısına bayıldım. Trap olarak yine bir şarkı daha buldum ve bir çok trap dinledim bu sıralar.

Dr Dre'nin eski şarkılarından I Need A Doctor yine aklıma geldi ve yine duyguların içerisinde bir şeylerle uğraşırken dinlediklerimdendi hep.

The Kinks diye bir grup keşfettim. Aslında Arrakis'in blogundan buldum. Güzel şarkıları var gibi. Böyle eski esintileri veriyor gibi. Ekleyeyim bari dedim.

"I'm a barbie girl. In the barbie world." sözleri eksilmedi dilimden. Yine çizgi film sever ben barbie şarkısını dilimden düşürmedim :)

Kygo'nun çoğu şarkısına bayılıyorum ve yine tesadüf eseri bir şarkısını daha buldum. Buna bayıldım gerçekten ritmiyle. Zaten çoğu zaman da ritminden dolayı bir şarkıyı severim ve takibe başlarım ve Kygo da hafif bir ritme sahip hep. Bayılmamak elde değil :)

Calvin Harris'in How Deep Is Your Love şarkısında oynayan Gigi Hadid başka bir şarkı klibinde daha oynamış. Cody Simpson'un Flower şarkısında bir kısmında yer alsa da şarkı oldukça hoş ve Cody'nin sesini ilk defa bu kadar hoş bulunca ekledim şarkı listeme :)

Selena Gomez'den hiç bahsetmedik değil mi ? Yabancı müzikte çok bilinen bir şarkıcı. Ve bahsetmemek olmaz. Bu sıralar oldukça olgunlaşmaya ve yaşına kendini oturtmaya başlaması çıkardığı şarkılardan da belli oluyor artık. Birkaç şarkısından bahsetmek yerine şarkıları konuşturmak istiyorum ben :)

Selena'nın eski sevgilisiiii. Aslında Justin Bieber'ı pek sevmem ancak sesi gaipten böyle sesler yolluyor bana. Hoş şarkılar çıkartmaya başladı. Artık Selena'yla şarkılar aracılığıyla konuşuyorlar diyebilirim. Birbirlerine gönderme mi yapıyorlar acabaaa ?

Bir ara popüler bir şarkı olmasıyla bazı yerlerde duyulan Love Myself şarkısıyla birlikte iHeart Radio'da da bir cover yapmış ve oldukça hoş bir enerji veriyor Hailee'nin sesi :)

Melanie Martinez'i bu sıralar çok dinlemeye başladım. Dollhouse olsun Pity Party olsun her şarkısını da çok severek dinliyorum. :)) (Acun abi, ben Almanya'dan geldim. Size pit paks yapçam.)

Müzik Listesi: EXO - Sing For You
Imany - The Good, The Bad, The Crazy (Filatov & Karas Remix)
Duke Dumont - Ocean Drive
Duke Dumont - I Got U
Duke Dumont - Won't Look Back
Jetta - Take It Easy (Matstubs Remix)
Diplo - Revolution (SEAN&BOBO REMIX)
Black Coast - TRNDSTTR (Lucian Remix)
Jetta - I'd Love to Change the World (Matstubs Remix)
Dr. Dre - I Need A Doctor
The Kinks - You Really Got Me
The Kinks - Lola
The Kinks - This Time Tomorrow
The Kinks - A Long Way from Home
Aqua - Barbie Girl
Kygo - Nothing Left
Calvin Harris & Disciples - How Deep Is Your Love
Cody Simpson - Flower
Selena Gomez - Same Old Love
Selena Gomez - Good For You
Selena Gomez - Hands To Myself
Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants
Skrillex and Diplo - "Where Are Ü Now" with Justin Bieber
Justin Bieber - Love Yourself
Justin Bieber - Sorry
Justin Bieber - What Do You Mean?
Hailee Steinfeld - Love Myself
Hailee Steinfeld Sings OMI - "Cheerleader" (Cover)
Shawn Mendes & Hailee Steinfeld - Stitches
Hailee Steinfeld - Let It Go (Acoustic Cover)
Melanie Martinez - Dollhouse
Melanie Martinez - Pity Party
Melanie Martinez - Carousel

Not: Galiba bu kadar şarkı yeterli çünkü bahsetmediğim şarkıcı ve gruplardan bahsettim ve artık diğerleri de başka bir yazımda yer alsın bence. Bu aralar bu seriye pek yazı yazamadım çünkü bu serideki her yazım 1-2 saatlik bir yazma ayarlama sürecinden geçiyor ve bir proje yapar gibi oturuyorum bu seri için her yazıda. Emeklerim karşılığını alsın istiyorum artık. Lütfen eğer görürseniz bir yorumunuzu esirgemeyin.

Meraklı Not: Yine bir eğitim öğretim dönemini başarıyla bitirdim. Takdir belgesini rahatça 91.6588 ortalamayla aldım. Benim için o kadar stres ve gerginliğe deymiş gibi gözüküyor (kopyalar harici) :D Artık elimden geldiğince varımı yoğumu önüme koyunca akıllanmış gibiyim. 2. Teog'a da az kaldı. Çalışmalar son hız devam edecek ancak 15 günlük reklamlardan sonra :))

Bir sonraki Müzik Hayatım yazısında görüşmek üzere. Şarkılarla mutlu musmutlu anlarınızı canlandırmak dileğiyle :))

26 yorum:

  1. Selena Gomez'e baktıkça çocuklarla izlediğimiz dizilerini hatırlıyorum :) Çok hoş bir sesi var. Kendisi de çok şeker. Hailee Steinfield'in love my self'ini sevdim. O da aktristti değil mi.

    Çalışmalar meyvesini vermiş. Takdir alınmış :) İyi bir tatil hakkedilmiş :) Tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba aktristti. Aaaa evet, filmlerin fragmanlarını görmüştüm :)

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. "Dr. Dre - I Need A Doctor" süper bir parça... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ve o şarkı benim için çok değerlidir :)

      Sil
  3. Nerdesin ya sen. Sabah blogları dolaşırken sen aklıma geldin. Çokdandır yazmıyor bi sıkınti mı var acaba diye düşündüm. Allahdan deep`e yorum bırakmışsın yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En fazla Deep'e uğruyordum ben ama baya kendimden geçmişim demek ki. Çok karışık geçti öyle sınav falan giremedim :)

      Sil
  4. Merak etmiştim seni. Çekilişime beklerim bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerde çekiliş orada ben :)) Geldim hemeeen :)

      Sil
  5. Öncelikle tebrik ederim, çok sendim :) Başarılarının devamını dilerim İrem.
    İkinci olarak müzik listen için teşekkür ederim, çok güzel bir liste olmuş :)
    2. Teog'da daha başarılı olman dileğimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aiyy teşekkür ederiiim :)
      Ben teşekkür ederim :)
      İnşallah, teşekkürler :))

      Sil
  6. The Kinks - all day and all of the night
    Şarkısını da önereyim o zaman sana tatlım, Radyo Eksen de reklam aralarında da çaldıkları zaman tüm gün dilimden eksilmiyor. Benim de kardeşim TEOG'a hazırlanıyor sürekli ders tekrarı yapıp sonra da akşamına meyve partisi falan yapıyoruz... 2.sinde de başarılar dilerimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O şarkıyı da gördüm ama farklı albümden olsun diye onu koymadım :)) Ama yine xe pek dinleyemedim zaten :) Aa, ona da başarılar. Allah kolaylık versin hepimize inşAllah :) Teşekkür ederim :))

      Sil
  7. Bayıldııım hepsi birbirinden güzeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :) Özletiyorsunuz yaa, hiç ses seda yok :((

      Sil
  8. taam dinlicem şimdi hepsini. dr dre kinks imany seviyom ki zaten. şimdi başlarım hepsini dinlemeye. keyfin yerinde bakıyom. her şey yolunda ha. teog notundan mutlu musun. tatilde dinlencen mi biras :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır :)) Keyfim mi ? Pek sayılmaz. Şu telefon konusu işte. Bıktım valla sıkıldım. Yeter cidden alınsın sürekli moralim bozuluyor. Her şey yolunda gibi :/ Aslında iyi gibi az önce tam olarak notuma baktım. 433 çıkıyor eğer bu dönem aldığım notla aynı olursa :) Dinlenicem artık da 2. Dönem annemler beni germezse iyi olucak :((

      Sil
  9. sing for you'dan başladım dinlemeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ivit. şimdi you really got me'deyim :)

      telefon alınır şimdi tatilde işallah annenlerin para durumu iyise artık. o zaman otun iyi ki. dinlen azcık. söyle germeyin beni deee :)

      Sil
    2. Höm :)

      Ufffff, bilmiyorum. Notum iyi gibi de ben İzmir'e gitmek istiyorum. Karışık şeyler var :( Ya dinlenicem zaten de tatil hemen biticek sonra telefonu elimden alıcaklar. Moralim bozuk.

      Sil
  10. the kinks (my sharona) dinle bak güzelmiş :)

    izmire nereye hangi liseye? ay hadi sabır yaa ocak geldi bak haziran da gelir telefon derdin de olmaz teog da oleey işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek bakamadım o gruba zaten :) Bakarım :))

      Ya lise önemli değil de, izin vermiyorlar diyim. Ufff :( Sabırı yok isteklerim olmuyor benim ağlıyorum sonra. Hep moralim bozuk :((

      Sil
  11. Eee hoş geldin o zaman ki!
    EXO dinlemedim ama EXo’nun D.O. sunu dizilerde izlemişi, onu fark ettim :)
    Güzel bir müzik listesi olmuş mu, bizde nasipleniyoruz, teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduuum ! *.* :))
      Sözde bir arkadaşım anlatıyordu bana sonra lafını kestim falan derken sinirlendi EXO'yu da K-Pop'ı da anlatmıyor artık :(
      Rica ederiiim :)

      Sil
  12. bayılıyorum bu listelere inan sırf bu yüzden bile takip edilirsin yeminle ,harika seçimler var içinde ,film le pek aram yok ama müzikler ilgimi çekiyor o yüzden müzik önerilerine her daim ihtiyaç duyuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy teşekkür ederim :) Bu seri tam sizlik o zaman :) Takipte kalın :))

      Sil