Ana içeriğe atla

Yayınevleri Mim'i

Yeniden bir mim düzenlemek istedim bu havalarda. 


Artık havalar iyice soğudu ve evde tıkılıp kaldım. Bir kahve ve bir kitapla bir tatil geçip gidiyor. Ben de bu sırada yeni ne kitaplar çıkmış diye internetten bakarken yine en sevdiğim yayınevini görüp yine harika kapak tasarlamışlar diye düşünürken neden böyle bir mim yapmıyorum diye düşündüm. Bence de güzel bir mim olacak ve o zaman başlayalım ! :)

1- En sevdiğiniz yayınevi hangisi ? 

Ben en çok Destek Yayınları'nı seviyorum. Kapak tasarımıyla, sayfaların o ne ince ne de kalınlığıyla, yazılarıyla birlikte beni hemen çeken bir yayınevi. Zaten en son yaptığım kitap alışverişinde destek yayınları'nın kitapları indirime girdiği için bu yayınevinden yapmıştım alışverişimi ve gerçekten bir kitap fiyatı diğer yayınevlerine göre hem başarılı, hem ucuz, hem de ilgi çekici. 

2- Bu yayınevinden okuduğunuz bir kitabı kısaca yorumlayın.

Benim şu an aklıma gelen Ahmet Demir'den Yıldızlar Sönünce kitabı. Bu kitap bir deneme/yazın kitabı ve aşk acısını bu kadar iyi anlatan bir yazar görmedim. Kapak tasarımında mor rengi bu kadar çok beğendim. Hem ağlayıp hem de gerçekten çok sevip de bir renkli kalemle sürekli altını çizdiğim bir kitap oldu. Hem de 1-2 günde bitirebileceğiniz bir kitap. Her kelimesinde ve betimlemesinde ya da benzetmesindeki ifadelerden bir deneme çıkartılabilecek bir kitap diyebilirim :)

3- Bu yayınevinden okuduğunuz bir kitaptan bir söz yazın.

"Konuşmuyorum, sadece susuyorum.
Anla, biraz daha çok "sev" diye."

4- Yazarın başka okuduğunuz ve önerdiğiniz bir kitabı var mı ? Varsa, adı ne ? 

Benim bu yazarın başka aldığım ve okuduğum kitabı olmadığı için yok ancak başka birilerinin vardır diye bu soruyu sormak istedim :)

5- Yayınevinden kitap çıkartsanız ve tutmazsa ne hissederdiniz ? 

Aslında o yayınevinden kitap çıkartmak bile beni çok mutlu ederdi. Aman derdim galiba :) Amaaaan boşveeeeer :) Sen zaten başarmışsın, sen seçilmiş kişisin deyip kendimi kutlardım bir ilk :) Ama tutmazsa da arkadaşlarım beğenir derdim :) 

(Annem kitabımın tutmayacağını düşünmüyor bu yeterli benim için :D)

6- Bu yayınevinden almak istediğiniz bir iki kitap hangisi/hangileri ? 

Mihr - Eylem Tok (Bu kitap iki yayınevinde de var ancak ben Destek Yayınları'ndan istiyorum.)
Vazgeçtim - Kahraman Tazeoğlu
18 Saat - Ertürk Akşun
Mavi Ev - Kahraman Tazeoğlu 
Bana Kadar Yolun Var - Pia UMY Y.G.
Ben Senden Geliyorum - Pia UMY Y.G.
'99 Yazı - Arzum Uzun
Bu Havalarda Dönme Bana - Selcan Aydın 
Aşık ve Kıskanç - Nagehan Karaman
vb.
(Kitaplar saymakla bitmez, bunları uzun zamandır almayı istiyorum :D)

Mimlediğim Kişiler: soslu badem

Umarım güzel bir mim olmuştur :) İyi eğlenceler herkese :))

Yorumlar

  1. ne hoş mim düşünmüşsün yaa mim konusu bulmak zordur sen hep kolay buluyon valla :) heey merkez yapıcak herkez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik sadece Eren O. yapmicakmış, o yüzden adını sildim :) Adana merkez ahahahahha :))

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim İrem'cim beni de unutmayıp mimlediğin için:) dediğim gibi mim yapmıyorum artık ama senin cevaplarını keyifle okudum... destek yayınları gerçekten çok iyi işler yapıyor, benim favori yayın evim.. hmm zor bir soru.. Altın Kitaplar'ı çok seviyorum, bir de İletişim galiba..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Sorun etmedim zaten :) Söylemeniz iyi oldu ama ben bilmiyordum çünkü :)) Olsun ama :) Destek yayınlarına aşığım yaaa :))) O yayınevilerini de biliyorum ancak şu an aklıma gelmiyor o yayınevlerinden okuduğum kitaplar :) Destek benim gözümde 1. :)

      Sil
  3. Beni de düsündügün için çok tesekkür ederim canim. Ne yazik ki ben uzun yillardir yurtdisinda yasadigim için su an türkiyede hangi yayinevleri var bilemiyorum. Eskiden hatirladigim iletisim, altin vardi aklima gelmiyor digerleri. Internetten arastirip yazarim ama samimiyetsizlik olur kanimca. Lütfen alinma olur mu? Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pekala :( Rica ederim. İyi günler :)

      Sil
  4. Çok teşekkür ederimmmm bu güzel mim için :) En kısa sürede yanıtlayacağım :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim konusu çook güzel olan bu mim için en kısa sürede cevap yazıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :) Beklemedeyim :))

      Sil
    2. Umarım seversinn :) <3 http://hayaldkkn.blogspot.com.tr/2016/01/guzel-bir-mim.html

      Sil
    3. Teşekkürler cevapladığınız için *.*

      Sil
    4. düzenleyip yazdım yeniden :)

      Sil
  6. Omg! Benide mimlemiş bu tatlı kız :) Şimdi Ankara-İstanbul yolundayım en kısa zamanda tekrar göz gezdireceğim... İlgi odağı bir konu olmuuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aiyyy gerçekten mii ? :)) Çok mutlu oldum :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Güzel mim olmuş. Kitaplarım yanımda yok ama yapabildiğim kadar yaparım:)

    YanıtlaSil
  8. Güzel olmuş ki ;) eşimden geldiğince en kısa sürede yapacağım inş ;)

    YanıtlaSil
  9. Mimledigin icin teşekkür ederim! En kisa zamanda yapmaya çalışacağım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Beklemedeyim o zaman :))

      Sil
  10. Çok beğendim mimini de konusunu da. Beni de mimlemene çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir mim olmuş :DD
    Beni de mimlediğin için çok teşekkür ederim en kısa zamanda yapacağım. :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Rica ederim ve beklemedeyiiim :)

      Sil
    2. http://usengeckizinkitapligi.blogspot.com.tr/2016/01/mim-yaynevleri-mimi.html
      Yaptıııım :D

      Sil
    3. Geldim hemeeen :) Bir de şey, mimlediğim kişileri mimlemediğinize emin olun :))

      Sil
    4. Bir tek deep varmış sanırım ama, tamam sildim onu da sorun olmasın :DDD

      Sil
    5. Ay ben de tek Deep'i gördüm ama belki dedim başka mimlediklerim de mimlenmiştir diye genel söyledim :)) Teşekkürler ^^

      Sil
  12. Merhabalar aşağıdaki vermiş olduğum linke giderek urlnizdeki sorunu bir sonraki yayınlar için düzeltebilirsiniz.
    http://semihkececioglu.blogspot.com.tr/2016/01/blogger-url-sorunu.html?m=1

    YanıtlaSil
  13. Beni de mimlediğin için teşekkür ederim :) En kısa zamanda bende yapacağım. Çok güzel bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
  14. teşekkür ederim mim için..:)
    Destek Yayınları'nın kitapları benim de hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
  15. Tatlım çok teşekkür ederim beni de mimlediğin için. Ben buradan kısa cevabımı vereyim. En sevdiğim yayın evi kitabımın çıktığı yayın evi :) Tahmin edersin blogdan cevaplamak istemeyeceğim sorular bunlar. Hemencecik ört bas ediyor ve kaçıyor annen ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Pekalaa :(

      Sil
    2. üzgünlük işareti mi o?
      Al bakayım onu çabuk geri. Gül bakayım, gül gül gül hemen :)

      Sil
    3. Hayır. Öylesine yaptım ki..

      Sil
  16. bilgisiyarı açtım, bir de ne göreyim. yüzümde koca bir gülümseme.
    ama bu gülümseme hem senin havadisin, hemde böylesine hoş bir mimle üslubun için.
    onu da bir yana koydum okurken Destek Yayınlarının kitaplarına ilgi duymadım değil.
    aşırı keyifli bir mim olmuş bir ktiap sever olarak sevdim ilk fırsatta yapacağım.
    teşekkür ederim İrem. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aiyyyyyy sevindirdiysem ne mutlu banaaa :)) Ben de sevindirdiğime sevindim yani :)
      Desteeeeeek *-*
      Ay çok teşekkür ederim bekliyorum cevaplarınızı :))
      Rica ederim River. :)

      Sil
    2. http://merahilpeymayazgilari.blogspot.com.tr/2016/01/mim-yaynevleri.html

      sabah ilk fırsatta yaptım. aslında dün gece hazırlamıştım ama yayınlamaya pek vakit bulamadım irem. ^^
      keyifli bir mimdi. şimdi yorumun altında ki mimi yapan diğer arkadaşlarınkilere de bakacağım. sayende bol bol yeni kitaplar keşfetmiş oluyoruz. :)

      Sil
    3. Teşekkür ederiiim :)
      Ayy :) Umarım herkese faydalı ve eğlenceli geçer :))

      Sil
  17. Mim için teşekkürler.Yayınladım:)
    http://kitapcumhuriyetim.blogspot.com.tr/2016/01/yaynevleri-mimi.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, en yakın zamanda yorum yapacağım :))

      Sil
  18. Edebiyat blogları ile karşılaşınca mutlu olmanın yanında elbette izleyici de olmadan edemiyorum.

    Öykü, anı, deneme, gezi yazıları ile yalnızca kendi çektiğim fotoğraflardan oluşan blogum www.acemidemirci.blogspot.com adresine ben de beklerim.

    Öykülerin kesişmesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hoşgeldiniiiz :) En kısa zamanda ben de ziyaret edeceğim blogunuzu :) İyi günler :))

      Sil
  19. Gerçekten çok güzel bir mim düşünmüşsün. Beni mimlediğine şaşırdım ama ehehe :D Teşekkür ederim ve tabi ki yaptım :) http://minervadannotlar.blogspot.com.tr/2016/01/mim-yaynevleri.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yaa evet, bir çok kişi olsun diye hiç mimlemediğim hatta hiç bloglarına uğramadıklarımı bile mimledim diyebilirim gerçekten :)) Rica ederim ve hemen geldiiim :)

      Sil
  20. Cümlelerin yaşına göre çok iyi. mim bir kaç saat içinde acayip yayıldı. Seni böylece buldum teşekkür ederim :) Takibe aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa gerçekten miii ? Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  21. Kutluyorum seni, mim yaratmak hiç kolay değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy teşekkür ederim ^^ Yaa evet yani aslında bu benim 2. Mimim ama yani bu yorumlardan sonra daha çok mim yazasım geldi. İnşAllah diğer yapacağım mimler de bunun kadar başarılı bir mim olur :))

      Sil
    2. Olur olurrrrrr bal gibi olurr :))))

      Sil
  22. Benim cavap biraz geç oldu ama kusura bakma olur mu. Malum tatil :)) En kısa sürede yapacağım senin de ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklemedeyim yaa ^^ Hiç sorun etmem herkesin işi olabilir sonuçta :) Dört gözle bekliyoruuum :)

      Sil
  23. Çok zaman oldu ama yazdım sonunda teşekkür ederim okumak istersen diye hemen şuraya iliştiriyorum linki ^^
    http://korefenomeni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa. Bir dakika anlayamadım mimi paylaştınız yani. Galiba görmüştüm ancak o link o link değil ? :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

Müzik Hayatım 22

Biraz bir süre geçti ancak geç de olsa yazmaya karar verdim sonunda! Umarım unutmamışsınızdır? :(

Müzik Listesi: 1- DJ Snake - The Half ft. Jeremih, Young Thug, Swizz Beatz 2- Tom Odell - Jealousy 3- Ed Sheeran - Shape Of You 4- Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval 5- BahoBeat - Yol Olmam Korkarım 6- Bağzıları - Zaten Kırılmış Bir Kızsın 7- The Chainsmokers - Paris 8- Sia - Move Your Body 9- No Land - Düşünme Kaybolursun 10- Sagopa Kajmer - 366.gün 11- İkiye On Kala - Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var 12- Barış Manço - Kol Düğmeleri (BÖ Remix) 13- BÖ & Serhat Durmus - Sarı Gelin 14- Dua Lipa - Thinking 'Bout You  15- Ed Sheeran - Shape Of You For Cello and Piano (COVER) 16- Other Earth - Moving On ft. happytree (Asch Remix) 17- Snakehips & MØ - Don't Leave 18- Miami Yacine - Kokaina 19- Keys N Krates - Dum Dee Dum (JiKay Remix) 20- Jon Bellion - All Time Low 21- Bonez Mc & Raf Camora feat. Maxwell - Ohne Mein Team 22- Felmax - Chapel  23- Snakehips & M…