4 Şubat 2016 Perşembe

30- Filmler'in Esintileri

Yine bir sinema hüsranıyla beraberiz efenim :)


Aylar sonra yeniden bir sinemaya gidebilme fırsatı bulabildim. Birkaç gündür internetten film bakıyordum ama bitiremeden filmi kapatıyordum. Kuzenimin de gelmesiyle bir fırsatta en güzel bu filmi seçtik ve oturduk salona izlemeye başladık.

İki ünlü Hakan ve Ozan kardeşlerin babalarının ölmesiyle hikaye yeniden başlar. Bu iki yıllardan beri birbirlerine küs olan kardeşler babalarının vasiyetini yerine getirmek için vasiyet video ve kasetlerini dinlemeye başlarlar. Babalarının bu iki kardeşe verdiği birkaç eşyalardan bahsettikten sonra asıl önemli olan asıl vasiyetini gerçekleştirmek üzere İzmir/Urla'ya gitmek zorunda kalırlar. Yeniden eskilerdeki gibi düğünde şarkı söylemeye gideceklerdir. Bundan sonra romantik macerayla birlikte yeni hayatlarına devam ederler. 

Oyuncular: Burak Özçivit
Murat Boz
Aslı Enver
Ahmet Gülhan
Burak Satıbol

Aslında Türk filmlerini pek sevmiyorum. Bu seri boyunca 30 filmde de zaten belli olarak nereden baksanız bir 5 film falan Türk filmi zaten. Bundan da zaten açık olarak anlaşılabilir. Ancak ben oyunculuklarını beğensem de çok hızlı geçiş yaptıkları yerler oldu ve filmle yine bir Türk filmi izlerken ki gibi yine telefonumla ilgilendim diyebilirim. Ancak çok da sinemaya gidip para harcamaya değmedi yine. Açın evinizde vizyondan çıktıktan sonra filmi. TV'ye bağlayın ailecek izleyin. Çok da para verilmesi gereken bir film olduğunu düşünmüyorum. Bu yüzden 3/4 oy veriyorum. 

12 yorum:

  1. Beklentimin yüksek olduğu bir film değil. Sinemada izlemeyi düşünmüyorum. Hatta muhtemelen izlemeyi de düşünmüyorum :)
    Haksızlık yapmak istemem ancak romantik komedi, romantik tarzında yerli yapımları hemen hemen hiç izlemiyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay oyunculara haksızlık falansa aynen bende de haksızlık olmasın ama ben de yerli pek izleyemiyorum. Yani hani benim cidden ağladığım birkaç yerli romantik film var başarılı olanlar. Yani vizyonda pek iyi filmlere denk gelemiyorum ben galiba :)) Yoksa cidden güzel yerli filmler var :) Ama yorumlarımda yok öyle yerli film :)

      Sil
  2. Türk filmlerime gidince her defasında keske gitmeseydim diyorum

    YanıtlaSil
  3. iyi elemanları bir araya getirmişler halbuki , en azından inş gişe yapar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Boşuna oynamış gibi hissedecekler yakında korkuyorum valla :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Ay gitmeyiverin yaa :D Çok da bir şey bulamadım ben :D

      Sil
  5. hımm taam ben de netten izleyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Netten izle geç işte bu aralar güzel film oluyor da gidemiyorum :(

      Sil