31- Filmler'in Esintileri "Kocan Kadar Konuş: Diriliş"

Yine hüsran Türk filmleri!! :)) 


Aslında ciddi ciddi şu Türk filmlerinden hiç haz etmez oldum. Yani hani şimdi aklıma geldi de ben Kore'ye ilgi duymaya başladım ciddi ciddi. Gerçekten bugün ilk defa K-Pop bilmezsen böyle olur dedim birilerine (sghfjkdl gülmeyin.) Gerçekten iş komikleşmeye başladı ama Kore yani bilmiyorum ilgimi çekiyor bayağı :) İşte şimdi de dedim ki burayı yazarken neden Türk ve Amerikan filmi var da Korelilerin filmleri ülkemize gelmiyor ? Ayh bunları sonra konuşurum ben şimdi yorumuma geçiyorum.

Aslında bu filmin 1. sini izlemedim. Bir kitaptan uyarlama bir film ve gerçekten yazar için oldukça güzel bir şey bence. Oyuncuların oynamaları güzel cidden hele hele Gop Çocuğu Efsun harikaydı yaa :D Konusuna gelecek olursa ben konusu yazabilecek kadar bilgim yok yani. Ancak iki bir şey karalayınca durum böyle: 

Efsun ve Sinan'ın ilk filmden yıllar sonra karşılaşmalarından sonra gerçekten evlenmeye karar verirler ve bu filmde de komedi ve romantik kategorisinde hoş bir devam filmi ile birlikteyiz..

Oyuncular: Ezgi Mola
Murat Yıldırım

Bence güzel bir filmdi ancak bir şeyler eksikti. Hatta biz eşyalarımızı bir koltuğa koymuştuk tümden :D Çok rahattık yani. Çantalarımızı alacağımızda Bengisu kalktı 'Nasıldı?' diye sordu. Eh bir şeyler eksik ama çözemedim ama bence güzel değildi dedim. İki saat beni sorguladı kız :D Ancak hani tatilin son günü dedik ve gittik ya güzel geçti bayağı. Ben çok eğlenmiştim bir de hani hava kararmadan eve gitmemiz gerekirken sırf en erken ve burada tek bir yerde var diye oranın en erken 17:00 seansına aldık bileti. Sırf bu film için. Ancak ben oldukça eğlendim ve çok eğlenceli geçti !! ^^ Canımcım Bengisu'm :*

Yorumlar

  1. Birinci ve ikinci filmin müzikleri hala telefonumda:)
    Çok sevdiğim bir seri filmi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müziklerine bakmamıştım hiç, bir bakayım :)

      Sil
  2. Türk filmlerini genelde sevmem :/

    YanıtlaSil
  3. yazın sen de başlarsın kore dizilerineeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh bi bakalım Game of Thrones bi başlasın da :)

      Sil
  4. Çok tatlı Kore dizileri var bir ara mutlaka başlamalısın onlara :D
    Bu filmi bende izlemek istiyordum ama gidemedim ya :( İlk filmi komik ve güzeldi bence :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlarım umarım Nisan 28 den sonra rahatlicam da :))
      Valla internetten izlerseniz iyi olur gibime geliyor :) İlk filmini izleyemedim ama eh işte :))

      Sil
  5. Ezgi Mola'ya hayranım, sırf onun için bile izlenir :)
    Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen :) Ezgi Mola olmasaydı bu film izlenmezdi aslında :)) Gop çocuğu kısmını çok sevdim ben yaa ^^

      Teşekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar