ABT'de Bu Yıl..

Tiyatroya olan sevgim ve her seferinde de gidememeyle birlikte annem bir kitapçık getirmiş spordan gelirken. Ben de her seferinde açıp inceliyorum. Hadi şimdi beraber inceleyim ABT'yi...


Ben sayfalarını ilk açmamla zaten oldukça güzel hissettim. Çünkü gerçekten güzel bir kokusu var ^^ Rengarenk ve yumuşak sayfalarıyla da oldukça hoş tasarlanmış.


Sanat Dostu, Erkal Sarıkule. Bu arka kapak ve siyah mat şeyleri çok sevdiğim gibi bu tarafını da çok beğendim bu minik derginin.


Aslında olaya gelecek olursak bazıları bilmiyordur belki. ABT, Antalya Büyükşehir Belediye Tiyatrosu, olarak bir açılımı var. Tiyatro yılında her ay nasıl programlanmış ve nasıl bir konuya sahip olduğunu size anlatacak minik bir dergi hazırlamışlar. Ben ilk defa böyle bir dergiyle karşılaştım ve gerçekten çok beğendim. Kapağından sonraki sayfada da böyle bir sunum kapağı var.


İçindekiler bölümünde de oyunların adları ve hangi sayfada oldukları yazmakta.


En arka sayfalara gelecek olursak her ay için programlar yazılmış ancak ne kadar Şubat ayı bitiyor olsa da ben bu fotoğrafı çekmişim.



Mesela böyle bir oyunun yazarını, yönetmenini, oyuncularını ve daha fazlasını gösteriyor bir sayfada.


Sonra da oyun hakkında birkaç paragraf yazı ile konusunu hemen anlayabileceğiniz yazılı fotoğraflar var. 


Tiyatro aşka benzer. İnsanı hazin hazin ağlatır. Ama verdiği acının gücünde bir başka tat bulunur. Tiyatro evrene benzer. İnsanı doya doya güldürür. Ama yansıttığı tuhaflıklar, gülerken ağlamak için istekler doğurur. (Namık Kemal)

Yorumlar

  1. ayyy artık seneye gidersin ayol antalyada veya izmirdeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmirde mi ? Deep bu Antalya'nın. ABT :)) İşte :) Seneye gitmem bu 2016'nın :)

      Sil
    2. ay allam seneye gidersin işteee diyoom abt veya ibt yeeee :)

      Sil
    3. Timam :)) İBT mi var ? :)

      Sil
  2. İremmm! ben senin yayınevleri mimini yaptım biliyor musun??? haber vermedim galiba :((( Bi de ben seni mimledim ki :))) g+ da yollamıştım ama görmedin mi acep?
    Tiyatroya gitmeyeli baya oldu yaaa, iç geçirdim şu an :( Güzel inceleme olmuş bizi de ortak ettin teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa :( Ay ben görmedim sanırım. Pek internetle içli dışlı olamadım bu sıralar, hatta mailleri bile zar zor görebildim hep. Ben de hatırlamıyorum ama g+ dan olan mailleri okumadan direkt siliyorum da ben, belki ondan da görmemişimdir :) Hemen geliyrum :))

      Ben de TEOG yaklaşıyor diye gidemiyorum. Bengisu bile her hafta gidelim derken bir önceki hafta hadi dışarı çıkalım dediğimde ders çalışıyorum ders ders ders ders dedi bana :D Ben de gitmeyeli çok oldu yaa :( Bence de hoş oldu :) Teşekkürler :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar