#HayallerDerlemesi

Bir Coldplay şarkısına hep aşık olmuşumdur. Sevmediğim bir şarkı yoktur. Özgürlük verir. Hatta o kadar özgür hissettirir ki beni, şarkıları dilimdeyken hoplayıp zıplarım hep. Özgürlük ve hayallerim. FreedomClouds ya da Wave After Wave.. Hepsi beni özgür hissettirir. Özgürlük bulutları beni her zaman birini severcesine aşık eder kendine...


Tam bir özgürlük fotoğrafı dimi ? Ama ben çekmedim. Bus'um ya özledim ama mesaj atmam. Arada giriyor bloguma belki görür :/ Ama ben hep aynı benken sadece özgür hissettirebilen Coldplay galiba. Bugün de çok yorgunum ve aslında hastayım her yerim ağrıyor. Bir de arkadaşıma gidip ders çalıştık. İşte bi geldim eve hani dışarı çıkardım sonra çıkamadım. Ay dolu dolu noluyor dedim. Shock oldum shock !! 

Ay kıskançlık iyi değil of of. Ama hani olur ya, birden beklemediğiniz şeyler olur. Yanlışıkla birine baktım gibi gibi. Elimde olmadan da olmuştu ama bilmiyorum. Yarım kalmış gibi kalbim. Bunları düşünecek zaman değil elbette. Ya çok harika hissediyorum ama bir anda bozuluyor bu. Yapmayın gözünüzü seveyim. Bir mutlu olmak da yasak mı ? 

Ya işte her ne ise böyle yine saçmalamacalar (Sıla ablacııııııık :'( ) yine. Ya işte benim aklıma bunlar oturmuşken ben bir bunları sıralayayım dedim. Çünkü şu an ha-ri-ka-yım ! (Per-fect! :D) 

1- Fransa'ya gidip makaron ve çikolatalardan yenilecek. Paris'e geçip Eiffel kulesi yürüyerek çıkılacak. Tabi bundan önce Fransızca bu yaz öğrenilmeye çalışınılacak.

2- Geçmiş geçmişte bırakılıp dalgalarda eritilecek. 

3- Yakın bir zamanda kitap çıkartılacak. 

4- Telefon alınılacak.

5- Seneye İzmir'e gidilip orada lise okunacak. Gidilemezse, Antalya'da mutlu olabilecek ve hiçbir tartışmaya girmeyecek arkadaş ortamı kurulacak.

6- Gerçekten doğru düzgün bir arkadaş çevresi kurulacak. 

7- Kötü huylar edinilmeyecek.

Yorumlar

  1. Bence en önemlisi liste hazırlamak ve bunları sırasıyla yapmakta sana kalmış artık,ama yaparsın emin ol ^^ Tek tek uygulamaya geçirmek kalıyor bi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :)) Aslında zamanla değişir ya her şey. Her şey de olmaz. Bu iyi aslında :)

      Sil
  2. Umarım hayallerin gerçek olur :)

    YanıtlaSil
  3. ha haaaa çok tatlı bu yazııııııı çok dalgalııııı :) hepsi olsun hadi işallah dua edelim kiiii dileyelim çok çok :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar