?! Kararsızlık Da Ne ?!

Eh uh vov hm ya ? Ay ne yazacağıma dair hiçbir bilgim yok çünkü yazmak için yazdığımı sanıyorum ancak böyle yazdığım çoğu yazılarım çok beğenildi. Denemelerimden bahsediyorum yani. Ancak yazmayı da o kadar özledim ki, kimse de gelmiyor. Öyle tek tük. Ben de buradayım ve enerjimi kaybetmedim diyerekten sohbet havasına girdim gari :D


Bu aralar çalışıyorum ve çalışıyorum. Yani laptopa girmek için vaktim oluyor. Film izliyorum dizi izliyorum. Blogları gezip yazıları okuyup yorumluyorum. Kitap taslağıma yazmak için dosyama giriyorum ama sonra bir his geliyor yazamıyorum sonra duygularım gelmeyince oradan da bir kurgu çıkartamıyorum. Tabi yazamadığımda da iyi hissetmiyorum. Denemelerime nazar değdi resmen. Kalemime daksil kaçtı. Olmuyor kardeş.

Mesela TEOG için hani okumam iyi olsun diye kitap okuyayım diyorum. Mesela bir gün bir kitap götürüyorum okula ama hiç okumadan eve geliyorum. Öteki gün olmuyor diye diğer kitaba geçiyorum. O da olmadı mı diğer kitaba geçiyorum. Bir adapte olamama bir boş boş durma eylemi var üzerimde. 

Blogumda da bu etkin. Yani bu yüzden özür dilemek istiyorum. Çünkü kesinlikle bir şey olmadı ve ben 1 sene önceki gibi blogumu bırakıp gitmek istemiyorum. Ben bu kadar gelişmişken birden o yazma hevesimi kırmak istemiyorum. Lütfen mazur görün. Elimden geldiği kadar yazmaya çalışacağım hafta sonları. Kendinize iyi bakın. Duygularımın action olması dileğiyle... Sağlıcakla kalın..

Yorumlar

  1. Durumun her blog yazarına her insana oluyor üzülme ^^ Aynı şekilde ben de şu aralar o durumdayım herkese yorum yazasım destekleyesim geliyor ama kendim yazı hazırlamaya taslağa girdiğimde tak! duruyorum,sinir bozucu bir durum gerçekten.Bu durumun da geçici olduğuna inanmak gerek o sayede kurtuluruz belki ikimiz de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya işte Game of Trones vizyona girseee. O sıcak havalarda gecelere kadar balkonda şortla ve yanımda yiyeceklerle Game of Thrones'u izlediğimde de mutlu olup yine yazı yazacağımı biliyorum aslında :)) Yüzüm o kadar soluk ve boş bakıyor ki, hastayım. Bu zamanlar da hiç bir yerden bir yere kıpırdayasım gelmiyor. Ama bu düzelirse iyi ancak ben yine blogumu bırakmamktan korkuyorum :(

      Sil
  2. Benden bir şeyler çizebilmek isterdim ama bende yetenek yok maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bende de yoook *-* Çak bi beşlik ! ^^

      Not: Fotoğraf Bengisu'dan. Kız her hafta kursa gidiyor olsun bi o kadar :))

      Sil
  3. Adaptasyon sorunu, dikkat dağınıklığı var demek.
    Arada bir hepsini bir kenara bırak ve sadece kafanı dinle. En doğru konsantrasyona ulaşırsın o şekilde güzelim. Bir dene...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle ve bu yönden abim de olsun psikologa gitmişti ve hiçbir etkisi olmadı. Aynısı bende de var demek ki genetik olarak ve ben de psikologu bugün düşündüm bi ama vazgeçtim.
      Çok teşekkür ederim anneciiik ^^ Zaten öyle gözüküyor ki biraz da kitaplara gömülüp notlar çıkartasım var. Sadece okul zamanı bu dönemler öyle bir denk geliyor ki insan kendini tanıyamıyor diyor en sevdiğim hocam.

      Sil
  4. İrem! Herkese olan duygulardan! Aslında "gidelim buralardan bir sahil kabasında pansiyon işletelim"in bloğa uyarlanmış hali :) Geçer canım geçer merak etme. İnsan her istediğinde yazabilecek okuyabilecek olsa ohoo.. Gelecek o zaman da elbet. Bırakıp gideyim deme sakın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir şeyi elimden kaybetmişken bir daha kaybedesim gelmiyor. Ya sanki bir anneni bırakır gibi ben buraya sevgi hissediyorum ama annen ya gider ya önünde onun gibi hissediyorum. Ama korkuyorum :( Yakalayacağım :))

      Sil
  5. Umarım. Teogda istediğin puanı alırsın

    YanıtlaSil
  6. ayyyy öyle demeeee kitabını yazın bitirirsin zateeeen şimdi şu teogdan kurtulmalı artıkın. yaz gelsin de miiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın haaaaarika planlarım var ^^ TEOG bitsin oh oh göbek atıcam zaten :D Ay valla burda bi 20 dereceyi aştı 3 gün. Ben de nasibimi kaptım ya :( Kısa kollu aldandım havaya, fırt fırt hapşuuu :)

      Sil
  7. Hepimiz arada bu moda giriyoruz.Üstelik senin iki ay daha kafan meşgul olacak. Sonrasında rahatlarsın artık :)

    YanıtlaSil
  8. Yaz sen yaa, sıkma canını, zaman gözünü bi açıp bi kapayıncaya kadar geçiyor zaten ^^

    YanıtlaSil
  9. şahsınız nabıyolar iyiler miiiiiiiiğğğğğğ ayoool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahsım ben miyim ? Ben iyi gibiyim. Sadece çok yorgunum ve karışık biraz. Beynim yerinden oynuyor :(

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar