Günlük (Yeni Seri Sanorom)

Merhabalar herkeseeee !! ^^ 


Uzun zaman oluyor gibi hissediyorum buraya girmediğim zamanları. Yani yine bir TEOG şeysi şeyiyle de 46 gün kaldı. Aslında bu kadar erken uyanmasaydım, gelip yazı yazacağımı sanmıyordum. Ama bir sürü şey toplandı ve yeni yeni fotoğraflar da paylaşılmayı beklerken benim de içime birden doğan özlemle yazmaya başladım.

TEOG'a 46 gün kalmasıyla ben nedense çok güzel test çözüyorum ancak şu Matematik testleriyle kafayı bulmuş gibi hissediyorum. Matematikten başka test çözesim gelmiyor. Bir ara çalıştıklarımın hepsinin fotoğrafını çekip birleştirip buraya atarım :D Aaa cidden iyi fikir :)

İlk başta şunu söyleyeyim. Telefon aldım !!!! ^^ Hem de istediğim :) Artık bir pamuk gibi yere düşse kırılacak bir şey gibi. Diğer telefonum da bayağı gitmişti ama. Hatta şu an telefondan ilk defa bloga yazı yazıyorum ^^ Laptopa gerek kalmıyor yani :) 

Tabi size de teşekkür ederim almam için filan *.*

Bir ara böyle yine arkadaşlarımla tartışır gibi oldum ama galiba bu sefer ben akıllandım. Ay öyle de bir tartıştıktan sonra bir ilham geldi yeni bir şeyler yazmaya başladım. Böyle güzel sözler filan ^^ İlham yalnız kalınca geliyor :) 

Blogumdan biraz da uzaklaşmış olsam da, unutmayın ya beni. Ben TEOG öğrencisiyim. Ve hala aklım dolu. Test çözüşümü yicem hahahha :) 

Böyle içimi anlatınca gerçekten çok rahatlıyorum ya.

Bir de ben planlı iş yapmayı severim. Ondan dolayı bir şey yapacaksam sürekli planla sokuyorum, gerilmiyorum. Yaaa bir de bu hafta sözlü var ama kelimelerden ve ben çalışmasam da normal kelimelerde yapabildiğim için rahat içim aslında. Bunu da plana sokmam gerek.. 

Bir de sabah sabah öyle hafta sonu dinlenirim ki ben, sanki sanırsınız 1 yıl sadece yatmışım. Sanki tatildeyiz. Öyle bir yazı özledim ki, böyle bütün sınavlardan sıyrılmak istiyorum..

Ay ben gideyim test çözeyim :) 

Yorumlar

  1. İyi bari en azından test çözme işinden nefretle bahsetmiyorsun :3 Sınavda da başarılaaaar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah :) Arada sinirleniyorum testlere ama olsun :)) Teşekkürler :)

      Sil
  2. baksana, yutupta teog videolarına da bi bak yaniiii :) oyyy hadi az kaldı oh oh bi de tatil bi gelseee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur bakarım şimdi ama beynim çok kötü. Çok yoruluyorum. Yaz kokuları gelse de 40 gün kaldı. Beynim kötü :(

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar