4 Mart 2016 Cuma

Kişisel Blog Yazarları Ne Düşünüyor Mim'i

Mimlenmişim de bana malzeme oldu enem :) 


Kore Fenomeni beni mimlemiş. Hemen de yazmaya başladım görür görmez ._.

1. Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan söz ediyor musunuz?

Aslında Deniz,Eda filan bilmiyor. Hatta annemi bile tembihlerim anne söyleme blog yazdığımı diye çünkü yani burası benim ciddi ciddi içim yani. Pek de böyle hani herkese söylemeyi sevmem. Yani sonra da insanlar nedense böyle herkesten herkese geçer falan. Bilmem ben sevmiyorum pek. Yakın çevre olursa, hani cidden o kişiyi çok sevdiysem ve cidden ona kaynaşmışsam, blogumdan bahsederim ama en son ne zaman blogumun varlığından ilk defa birine bahsettim hatırlamıyorum. 

2. Neden blog yazıyorsunuz?

Ben son zamanlarda cidden moralim düzelsin diye yazıyorum. Hatta kendimden falan da geçiyorum. Mesela şu an bir buçuk saat önce eve yeni geldim ama cidden çok yorgunum ama hiç bir uzanayım demedim. Zaten telefondan yazamıyorum. Laptopa oturayım da birkaç yazı paylaşayım dedim. Benim için blogumun olması bir şirkette CEO olmak gibi bir şey. Bir iş gibi yani. Eğer bir süre girmez ve etkimi göstermezsem, o şirket çöker. Ne kadar kendim kendim desem de blogumsuz yapamam galiba. Keyif için derken sanki benim için her klavyeye dokunduğumdan hayatta kopup bir dünyaya girmiş gibi mutlu ediyor beni. Blog yazmak da değil aslında. Mesela babam eve gelir. Kapıyı açarım. Geri laptopun başına otururum. Babam napıyorsun der. Ben de yazı yazıyorum derim. Asla bloga yazı yazıyorum dediğim olmadı benim. Çünkü burda yazılan da bir yazı ve ben yazı yazmaya bayılırım ^^ 

Aslında ilk başlarda amacım yazılarımı herkes beğendiği için kendimi duyurmak ve kitap çıkartmaktı. Şimdi de bu amaç varken bu bana öyle bir güzel hissettiriyor ki kendimi, hiçbir hesabım olmasın, blogum olsun. Şimdi olduğu gibi.. Ve ben gerçekten o kadar IG de Face de Twitter da Snap de falan geçireceğim vakitleri blogda yazı yazmakta ve okumakta geçirmeyi çok seviyorum. 

3. İlk yazınız ile son yazınız arasında nasıl bir fark var?

Hah ? :D :D:D:: D:D:D:D: D::D:D:D::D:d: 

Gülüyorum aslında. Çünkü o zamanlar cidden çocuktum ve bilmiyorum o zamanlar bir hava atma gibi yazılarım vardı. Çok çok çok ciddi -.- Ve yani insan hop dedik nerdesin neyin ciddiliği bu diyor. Aslında şöyle şeetiyim ben:


Yani ilk yazımdaki havalara bakar mısınız ? Ay cidden kendimi ne sanmışım ben. Of of :D 

Şimdi gerçekten çok rahatım ^^

4. Blog yazmak normal yaşantınıza ne kattı?

Galiba farklı türden insanların içlerini anlamamı sağladı. Önyargısız ve gerçekten kendimi savunmamı ve dik durmamı sağladı her şeye karşı. Bilmiyorum galiba insanlığı tanımamı sağladı. Depresyonik havamdan çıkmamı ve cidden siyahlardan arınmayı ve beyazı keşfetmemi sağladı. Ve bu gerçekten çok güzel...

5.Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz?

Aslında önerdim. Mesela Zahide'ye söyledim ve 1 gün sonra kız blog açtı. Ama maalesef ki pek giremiyor. Hatta hiç giremiyor. Bengisuya da söyledim ancak onların laptoplarının da tuşu kopmuş hıh -,- Ama Bengisuyla cidden sizi konuşuyor olabiliriz. Şşşşt. :) 


6.Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?

Kaynak olarak zaten bir blog kullanıyorum diyebilirim. Yani Deep mesela cidden ay kelimesiyle mesela. Ay :) Günlük yaşamda çoğu zaman ayh lafını kullanıyorum :)) Onun sayesinde belki de blogda bu kadar rahat davranmaya başladım. Sade ve Derin den ilham alıyorum. Enerjisinden dolayı yazabiliyorum belki de :)


Yani her çok yazı paylaştığım serilerden de anlayabilirsiniz ki onlardan ilham alıyorum. Kitaplar çok mu eskidi ne :( Hiç kitap okuyamıyorum bu sıralar yaa :(((

7.Diğer blog sahipleri ile iyi iletişim kuruyor musunuz?

Genellikle evet. Arada çok gıcık kaptıklarım oluyordur belki. Ama bariz bellidir. Ayh utandım siz bakın işte.

8.Şikayetçi olduğunuz konular var mı?

Lütfen sapkın kişiler benim blogumu takip edip de bana hangoutsdan mesaj göndermesin. Saygılarımla...

Bir de ya gerçekten çok rica ediyorum ki Müzik Hayatım serisine bakıyorsanız yorumlarınızı fikirlerinizi yazın. Çünkü o seri için bir ay boyunca şarkı topluyorum ve ne kadar eğlensem de bu benim için çok yorucu oluyor. Çünkü en az 2 en fazla 3-4 saat bu seriye vakit harcıyorum ve gerçekten emeklerimin karşılığını almak istiyorum :(

Uffacık Minnak Bir Adet Notcuk: Bu sıralar cidden giremiyorum. Telefonum gitti ama kurtuluyorum. Bir de, mimi isteyen yapıversin ama sizi çok seviyorum. Unutmayın cidden. Bu sıralar çok duygusalım ve bunu belli de edemiyorum. Zahide pek giremiyor ama her gün görüyorum şapşiği. Manyak öpmeden ya da sarılmadan bırakmıyor :) Canım benim o. Sadece yazacak bir şey bulamıyorum ama sadece özlemişim ya...

Not: Fotoğraftaki yazılar baya baya içim :D

Komik Sanılan Not: Tarihi yanlışım yazmışım bea ghfjdkls (20.12.2016 :D) Normalde 20.01.2016 olması gerek :))

30 yorum:

  1. Bu mimi bende yaptım, ne güzel oldu bu mim, blog yazarı arkadaşları tanıma adına güzel bir mim olmuş, deep'ten herkes ilham alıyor sanırım, deep herkese yardımcı oluyor, herkesin bloğunu tanıtıyor onun sayesinde yeni yeni bloglar keşfettim kendisine de teşekkür ederim.
    kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim :) Deepcan yaaa :)))

      Sil
  2. Ellerine sağlık güzel olmuş ki!!! Amacına ulaşman temennisi ile :)) bi de sapkın kişiler uzak olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiim ^^ Ayh evet :)

      Sil
  3. deepin enerjisi hepimizi nası da etkisi altına alıyor amaa :) 3. soruya verdiğin cevaba bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet yaa :) 3. yu ben de sevdim hatta hepsi de harika sorular yaa :))

      Sil
  4. Ben de mimlemiştim seni sanırım görmedin. :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa, gerçekten görmedim. Kusura bakmayın lütfen :( Hemen gidip bakıcam en kısa zamanda :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Çok şeker cevaplamışın :)

    YanıtlaSil
  6. Herhalde hepimizin yaptigi tek mim oldu bu :) çok içten yazmissin keyifle okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :) Çok teşekkür ederim :)))

      Sil
  7. foto çok güzel evet her şeyi yazmışsın sanki. müziklerini ben çok seviyorum ve dinliyorum ki arada. keşke herkes blogunu senin sevdiğin gibi sevseee. du şu sınav filan bitsin de daha çoook yazcan ki sen. bi dee, her şey yolunda di mii, son haberler neleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy :)) Onu ben yaptım biliyor musun ? ^^ Allahım bin şükür :) Aiyyy evettt ^^ Ay evet yolunda yolunda. Bugün yeni telefonuma geçtim ve hayikaaa ^^

      Sil
    2. aaaayy oleey eline geçti mi artık telefonun oh oh yaşasııın :)

      Sil
  8. Merhabalar blogunuzu takipteyim, banada beklerim:)
    Güzel yazılarda görüşmek üzere..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. nası gidiyooooo her şey yolunda mııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel gidiyor gitmesine de, TEOG yaklaşıyor ya :(((((

      Sil
  10. Söyleme kimseye. Bir de kendi fotolarını koyma.
    Ay tam anne oldum şimdi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay zaten ben pek sosyal medya kullanmıyorum. Paylaşıyorsam burada paylaşıyorum. Neyi söylemeyeyim ? :)

      Maman 2 :)))

      Sil
    2. Blogun olduğunu tabi ki de :)

      Le petite maman
      Fransızca çalışanlar ortaya çıkıyor :)

      Sil
    3. Söylemiyorum zaten :)

      :)))

      Sil
  11. nasıl gidiyoooooo kaç gün kaldıııı beynin nasıııl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://gerisayim.net/teog-2-gerisayim.php

      :)

      Beynim iyi de baya rutin oldu test çözmek :))

      Sil
    2. bak bir dakka geçti oleeeeey :) hadiii sabır sık dişini, çok çok soru çözmek iyidir. test sonuçlarını karşılaştır ve zayıf olduğun yerlere çalış hadiiii :)

      Sil
    3. 1 dakika geçse yine iyi, dün bir telefona bakıyorum birkaç saat birkaç saat test çözüyorum. Yaşadığım test hayatı oldu valla :) Çok değil, verimli çözmek iyi. Valla yemekte bütün gıcıklığı kusuyorum valla. İşte bir şey söylüyorlar bu Fenle alakalı falan diyorum :D Ya işte, Matematik sınavı güzel geçse 75 gelse iyi ya :(( Çünkü düşüğüm Matematikte :((((

      Sil
  12. Çok güzel yazmışsınız. Özellikle beore/after olayını çok iyi düşünmüzsünüz. KOnuyla ilgili benim de mim yazım var. serdaryaziyor.com'u ziyaret edip okursanız sevinirim. Hoşçakalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Mim o kadar güzel sorulara sahip ki, gerçekten güzelmiş :) En yakın zamanda blogunuza uğrayacağım. İyi günler..

      Sil