20 Mart 2016 Pazar

Ölümde Sevgi

Her günün sonunda olduğu gibi. Bir gün daha geçiyor ömrümden. Biliyorum ki her gece de içine çekip uyutuyor nasıl kalacağımı bilmeden. Ama biliyorum ki, yarın bugünden daha güzel.


Uyuyorum huzura. Sana geliyorum biliyorum. Çıkmaz bir sokağa da girsem, kulaklarım çınlıyor sesinle. Dudaklarından çıkan kelimelerle yaşıyorum. Her bir dalga boyunda huzur veriyorsun. Kaybolmak istiyorum sularında. Sadece sen ve dalgaların olsak ya şimdi ? Kim tutabilirdi ki bizi ? Biliyorum. Ölüm tutardı. Belki onda bile huzurlu olurdum. Ama çıkmaz sokaktan çıkabildim biliyor musun ? Karanlıktan sıyrıldım. Senin beyazına yaklaştım her adımımda. Her adımda kendimi buldum. Seni bulduğum gibi...

Her şarkıda buldum seni. Senli ya da sensiz yine yanımdaydın. Bak hissediyor kalbim yeniden heyecanlandı senin bedenine, varlığına. Hissediyor işte, seviyorsun. Hissediyor işte, seviyorum. Ölümüne seviyorsam, ölerken benimle olmaya ne dersin ? Ya bugün ya yarın ya da yarından daha uzak. Ya şimdi ya sonra. Ya öl ya sev. İkisini istediğimde, pes etme. Ölürken sevmeye devam edebilirim. Öbür dünyada beraber olmaya, seni seviyorum. 

2 yorum:

  1. dalgalar yine. bu, şeri mi. sorun o mu yaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo, dalgalar ama bunlar iyi dalgalar. Sorun bu değil. Sorun benim.

      Sil