1- Dergi Sohbetleri "Çay"

Yeni bir seriye yeniden hoşgeldiniz !! ^^



Sınav bitti diye bir şey okumaya başladım böyle. Expo'ya gittiğimizde bir çok dergi ücretsizdi ve ben de bilim çocuk aldım. Bilim teknik vs. Bilim çocuk ile başladım. Bir haber gördüm. Yani ne var ne yok kısmında. Bir taraftan yeşil hava, bir taraftan sportify şarkılarıyla okurken bir haber işte. Birden bir seri aklıma geldi.


Çay ile ilgili bu yazıyı okuduğumda Türkçe dersinde izlediğimiz "çay" ile ilgili bir video aklıma geldi. Çaykur reklamı.


Bu videodaki kadının gerçekten kitap yazdığını öğrendik. İşte o kitabı hakkında İngilteredeki konuşması:


Bu videoyu izledikten sonra söylenilebilecek tek kelime dahi aklıma gelmiyor. O kadar güzel tanıtıyor ki ülkemizi, biz bile bu kadar anlatamıyoruz eminim. Bu kadar benzetmelerde sınıfımız o kadar püs dikkat ölüm sessizliğinde dinliyordu ki, gerçekten çayımızın ve bu bilim çocuktaki o çayın değerini gerçekten çok iyi anlayabiliyoruz..

Yorumlar

  1. Kahveye aşığım ama çay da olmazsa olmazımız. Güzel ülkemizin topraklarında yetişen çay da şahane. Güzel paylaşımınız için teşekkürler. Takipteyim :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Teşekkürler :)) Ben de kahve delisisiyim ama çay da bir birlikteyken içerim. Birlik beraberliğin içeceği :)

      Sil
  2. Çay adına teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  3. ayyyyyy çaysız gün geçer mi ayolcum yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çaysız sabah kahvaltılar olmaz :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar