32- Filmler'in Esintileri "Room"

Uzun zamandır bu kadar anlamlı ve bu kadar ders çıkartabileceğim ve bu kadar etkilenip bu kadar ağlayabileceğimi sanmıyordum. Ama hayat kısa ve sabretmek o kadar zor gelirken, kendine acıyor insan...


Jack ve annesi Nick tarafından bir kulübede şifreli bir kapı ve bir tavan penceresiyle 7 sene boyunca mahkum kalmış ve gerçek dünyanın kokusuna hasret kalmışlardır. 5 yaşına gelen Jack "gerçek" TV'yi görene kadar isyan etmektedir. Onları bir numarayla ve halıyla mutlu dünya beklemektedir. "Gerçek" bir dünya...

Oyuncular: Brie Larson
Jacob Tremblay
Joan Allen
Sean Bridgers
William H. Macy

Ben gerçekten bu film hakkında ne söyleyebileceğimi bilmiyorum çünkü gerçekten kendime o kadar acıdım ki, sonuna kadar bana sabredenlere isyanla ben sabredemediğim için kendimi suçladım. O kadar kötü bu kadar olunabilirdi. Yani, gerçekten sabretmek ve katlanabilmek o kadar zor ve o kadar değerli bir şey ki, anne babanın sabrı ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. O kadar filmin içinde hissediyorsunuz ki kendinizi, kendinizden geçip içinde hissediyorsunuz. O odada hapsedilmiş olmanın, her şeyden yitmiş olmanın nasıl bir şey olduğunu anlayarak kendi halinize şükrediyorsunuz. Gerçekten bir hayat bu kadar güzel anlatılabilirdi. Ben gerçekten çok etkilendim... 

Ve oyum kesinlike 4/4. İyi seyirler.

Yorumlar

  1. geçen hafta keyifsizdin ya sen 5 nisan 6 nisan 7 nisanda filan yorumlarda bikaç gün yazmazsın sanmıştım yaaaaa yazmışsın oleeeey bu film de çok heycanlıydı yaaaa oğlan keşke çıkmasaydık demişti annesiyle mutluydu de mi amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında cidden çoook değişken biriyim ve bunu sevmiyorum arada. Hala iyi olduğum söylenemez ama ne biliyim çok şey var. Anlatmak zor geliyor bile ama bizimkilere sürekli ses kaydı atıyorum yorgunluktan.

      Bu film cidden muhteşemdi. Annesiyle mutluydular ama çıktıklarında bile ağlıyordum. Bana çok ders verdi kendimden :((

      Sil
  2. ayyyy evet ya çok etkileyiciydi. ağlaman normal ki.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ama başım ağrıyor hep ağlayınca :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar