Ana içeriğe atla

33- Filmler'in Esintileri "Jobs"

Teog yoğunluğum nedeniyle bu sıralar fazla film izleyememiştim ve bir sonraki günki sınav için kendimi rahatlatmak için aylardır izlemek istediğim filmin 2013 yılında yayınlanan bir Steve Jobs dehasının biyografisinden çok Apple'ın biyografisini anlatan bir Steve Jobs filmi ile birlikteyim sizlerle :)


Steve Jobs dedik mi aklımıza Apple ve Macintosh gelir. Eh iPhone'u ilk başta görürüz ancak neden Apple'ın çıkışını ve neden "Apple" adını aldığını ve bu Apple 2 kişisel bilgisayarının çıkışını neden merak etmeyiz ? Hep bir şeylerin neden olduğunu beynimizde tartarız ya ? Hatta günler veririz bir işimiz için. Her şeyi unutup bir şeye odaklanırız ve emeklerimiz boşa gitmesin diye öyle bir özveriyle çalışırız ki dört elle sarılırız. Merak güzeldir. Filmler de dahası. Steve Jobs ve Apple'ın çıkışını bir filmde keşfetmeye ne dersiniz ? 

Oyuncular: Ashton Kutcher
Dermot Mulroney
Josh Gad
Lukas Haas
JK Simmons
Lesley Ann Warren
Ron Eldard
Ahna O'Reilly
John Getz
James Woods
Matthew Modine

Ben çok iPhone sever bir insan değilim. Hani Apple cı değilim yani. Hani ne bileyim abimden bana geçen bir gıcıklık var ancak tasarımlarını beğenirim. Tabi iPhone kullanmak isteyenler ya da onlar hakkında konuşanlar olursa ordan ayrılırım. Eh bu da benim diğer yanım. Ancak başarısını merak ediyordum. Hani Steve Jobs'a kinim yoktur. Beynini severim bazı insanların ve yani başarılı buldum ve Jobs'ı burada yeniden anarak öldükten sonra başarısını görmemiş olmasından dolayı üzülmedim değil. Her insan başarısına gülümsemek ister yazarlar olsun, oyuncular olsun, anneler olsun... Üzülmedim değil, her film klasiği her şeye ağladım yine ama ben gerçekten çok beğendim ve etkilendim. Ne dersem şimdi spoi olur o yüzden :) Yarın da vakit bulursam 2015 yılında yayınlanan bir diğer Steve Jobs filmini izleyeceğim :) 

Oyum: 4/4 

Sağlıcakla, mutlulukla, sevdiklerinizle, sizi başarıya ulaştıran ve azimle çabalamanızı sağlayan şeylerle kalın... İyi günler dilerim :)

Yorumlar

  1. Güzel paylaşımınız için teşekkürler. Fırsat bulduğumda izleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Yorumunuzu bekliyorum :)

      Sil
  2. hmm duymamıştım bu filmi, izleyeyim. teog güzel geçmiştir umarım, hakkında hayırlısı olsun:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyin izleyin :) 2.gün daha rahatlatıcıydı yani bugün :) Sorduğunuz için teşekkürler. Çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Sizi blog keşif etkinliğinden takibe aldım bana da beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Yakın zamanda uğrayacağım :))

      Sil
  4. heeey, tv de "kördüğüm" izliyoduum, reklama girdii. o zaman heeey durum iyi desene. mat ve fen de idare ederse fena diil deseneee. bi de geçmiş olsuuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında matematik ve fen iyi olsaydı daha iyi olurdu ama onlar fazla geldi :((( Saol da hiç sevinesim gelmedi valla.

      Sil
  5. Filmi not aldım izlenecekler arasına.Paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

ÇEKİLİŞ VAAAR!!

Evet. Artık bunun zamanı gelmişti. Ve diğer çekilişteki gibi ödemeli düşünmüyorum. Umarım bir aksilik çıkmaz. 





Uzunca açıklama yapabileceğim kadar heyecansız değilim. Heyecanlı olduğum için pek unuttuğum şeyler de olabilir. BU BİR HIZLI ÇEKİLİŞTİR! :)) 
Öncelikle geçen seferki yaptığım çekiliş katılım şartı yüzünden 2 kişi katılmıştı. Blogum oldukça izlenmesi okunması yerlerde. Bu durum her bir yazımda etkisini bıraktı gerçekten. Ve ben de artık bu içimdeki volkanı patlatmaya karar verdim. Yarın için işim var dışarıda ve ben de aslında ya yarın ya da 4 Kasım'a kadar olacak çekilişi başlatıyorum. 
Katılım şarkı katıldım yazıp blogumu izlenmeye almak. Sadece bu. 2 kazananlı bir çekiliştir. Geri dönüş yapılmazsa bir diğer talihli kişiye aktarılır haberiniz olsun. Defterleri ben kendim yaptım. Belki beğenmeyeceksiniz ancak böyle maalesef :( İki kazanan da 2 renkli kalem, 1 siyah tükenmez kalem ve bir adet kırmızı kalem kazanacaktır. İki kazanana da sunduğum kitapları okumadım. Okuyam…

İzleyiciler