Broods'u AVM'de Duymak !! ^^

Galiba en sevdiğim gruplardan biri Broods'dur ve hani böyle sizin için değerli olan bir şeye öyle bir bağlanırsınız ya. İşte ben de ilk defa bir AVM'de Broods'u duydum !! 


Dün bir AVM'ye gitmiştim ve bir arkadaşımla PTS sonrası gezecektik. Girdik işte ben Gratis'e girip bir şey alıp çıkacaktım. İşimi hallettim arkadaşımın yanına geldim ve ben şok ben iptal yani :D Sonra bugün de Broods'un yeni albüm çıkartacağını hatta bu onların 2. albümü olduğu için bunu da duyurayım dedim. Broods'da hemen bilgi toplamaya ve paylaşmaya kalkıyorum hemen. Her neyse işte ben de ilk yayınlanmış şarkılarını klipli olarak sizlerin de öğrenmesini istedim Müzik Hayatım'dan önce ve hemen söylemek daha iyi geliyor. Zamanı geçmesin bari :) 

Ben açıkçası sevdim ancak sanki büyümek için kadın açılmaya başlamış. Adını bilmiyorum ama sadece şarkılarını ve o uyumlarını seviyorum birbirlerine. Pek araştırmada bulunmadım diye pek de hayran gibi sayılmam ama pek de hayran olmak benim işim değil :) 

Her zamanki gibi, ne kadar her zamanki gibi olmasa da, diğer şarkılarına benzeyen bir havayla yeni şarkılarını çıkartmışlar ve sanki çok önceden dinlemiş gibi hissettiriyor. Albümün bir parçası mı emin değilim ancak Georgia (kadın olan olsa da adı erkek adı değil mi ? ) daha bir garip durdu bu klipte. Hadi siz de fikirlerinizi sunun ! :)


Yorumlar

  1. Bak şimdi merak ettim. Youtubedan açıp şarkıları dinleyeyim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumda bir çok kez bahsediyorum. Sanırım görmediniz

      Sil
  2. oleeeeey sevindim bu habereeee sayende sevdim kiiii :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar