15 Nisan 2016 Cuma

Notebook




8 yorum:

  1. ne güzel yazmışsın. iyisin de miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Valla bi bulanık :)

      Sil
    2. nooldu kuuuu bulanıık :)

      Sil
    3. Bugün etütte çok bağırdı biri. Beynim çok kötü olmuştu. Eve kadar zor geldim artık midem de kötü oldum kustum kusucam yani. Servis de sallanıyor. Zor durdum valla. Eve gelince bir uzandım sonra yarım saat kadar falan uyumuşum bilmeden. Sonra bir baktım beynim düzelmiş. Şimdi test çözüyorum falan işte. Dün de çok yorulmuştum beynim ağrıyordu yine. 8 gün kaldı hatta yarın 7 oluyor. Teogdan sonra bir yerlere gidicekmişiz ^^

      Sil
    4. annenlerle tatile miiii ne güzeeeel :)

      Sil
    5. Evet ^^ Ama teogdan önce Bengisuyla bir yere gidicem de bizim şu Zahide giller trip atmasa bari :( Napıcam bilemedim söylesem bir şey söylemesem bir şey şimdi :/

      Sil
    6. hayat çok zor de mi bazen yaniii :)

      Sil