26 Nisan 2016 Salı

Son 1 Gün Kala. YARIN TEOG VAR !!

Merhaba. Yine yeni bir merhaba. Uh. Ne kadar gerildim yaa..


Gerçekten yolun sonuna gelirsiniz ya duygularınızda, kitaplarda bitmesini istemediğiniz bir son olur ya, biriyle istemeden ayrılırsınız ya bunun gibi hislerden birindeymişim gibi. Hani içten içe kötü hissediyorum. Son gün çalışılmaz şeyine takıldım. 1. Teogda çalışmam gerekmezken son gün de çalışmıştım. İnkılap kaldı sanırım sadece ve ne olabileceği konusunda en ufak fikrim yok. Moralimi bozacak şeylerden uzak olmaya çalışıyorum ve nasıl hissediyorum bilmiyorum. Biraz moralim bozuk ama nedenini de bilmiyorum. Sadece inşallah güzel geçer. Dualarınıza bolca ihtiyacım var. İyi günler dilerim :)


24 yorum:

  1. Deep sayesinde sana geldim prenses. Benim Cadı da giriyor sınava. Hiç bir şeyin sonu olmayan, sadece belki yolunu birazcık uzatacak olan bir sınav bu ve hiç bir şey sizin mutluluğunuzdan önemli değil. Dualarım bu sınava girecek tüm çocuklar için. Ayrıca dilerim sınavın seni mutlu edecek bir şekilde geçsin. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiiz. Teşekkürler Deep'e :)) Ona da başarılar. Teşekkürler verdiğiniz moral ve ilgi için :)

      Sil
  2. dilerim her şey güzel gönlünce olur Rabbım yardımcın olsun inşallah o güzel yüreğini ferah tut her şey güzel olur ...başarılar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. İnşallah :))

      Sil
  3. hadi uykunu iyi al. sabah güzel kahvaltı et. şeker filan ye. keyifli sakin gir sınava. dua etcem tabii. ay kurtuluyon ayol oh beee :)

    o kitabı okumadım. jobs ile ilgili 2 film izledim. jobs değerli biri. okunur herhalde o kitap. ne zeki adammış ve asi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır :))

      Jobs'ın evet bir de film yapılmıştı Jobs'a ama ben gitmek isteyip çoktan yayından kalkmıştı. Kitap fiyatlarındaki düşüncelerim yeniden canlandı bu ne ya yine :(

      Sil
  4. o kağıtlardaki resimler ne ama anlamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tiyatro şeysi var ya gülen maskeyle hüzünlü maske var. Tiyatro vardı da :)

      Sil
    2. o maskeler anladım. bi de "üç maymun" var tiyatro için. bakarsın gugılda. hatırladım sölemiştin, jobs filmini yazdığımda :) uyuuuuuu artııık :)

      Sil
    3. Hmm :) Jobs da mı ? Ne demiştim ? :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Matematik haricinde güzeldi. Matematikte elim titriyordu ama arkamdaki kız sürekli burnunu çekiyordu ve bu sinir olmamı sağladı. Hatta kalkıp burnunu kırmak bile istedim. Ondan yapamadım ve 5 tane sallayıp, son dakikada bitirebildim. Kontrol bile edemedim matematikte ama moralimi bozmak istemedim ve bunu başardım ve iyi gibiydi :)

      Sil
  6. oleey hadi bitiyooooo bu eziyeeeet :)

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Az önce kesin olmayan Matematik netiyle karşılaştım. 9 doğrum var sanırım ve moralim bozuk. Ondan önce moralim gayet iyiydi ama pek iyi hissettiğim söylenemez. Moralimi çok bozdu.

      Sil
    2. Şimdiden canını sıkmak yok, motive olmuş bir şekilde sınava girmen lazım. Benim öğrencilerim de matematiğe epeyce sövdü bugün ama şöyle düşün yarın 3 tane daha var, matematikten kaybettiğini onlarda tamamlayabilirsin... Ne olursa olsun moral bozmak yoook ucunda ölüm yok ya, sıkma canını. İş sende biter unutma ;)

      Sil
  8. Sınav kapısı önünde bekleyen anneden bir selam, dualarımız sizinle :)

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. :) Bitti yaaa :D Bengisuyla dışarı çıkıyorduk da sonra arkadaşları da biz oraya gidiyoruz gelin dediler de biz de onları bekliyoruz geldik işte gezicez :)

      Sil