Son Durumlar Şöyle Efenim...

Yine darmadığınık gibi gibi de olsam sadece yeni uyandığımdan.


Nisana girmiş olmanın verdiği sıcaklıkla birlikte çok rahat şekilde hasta oldum. 

Kitap yazma işini çok yarıda bıraktığımı düşünerek yaza kadar hazır etmeye çalışacağım. 

Sosyal Medya hesapları açarak kendimi yıpratmak istemiyorum. Facebook, Twitter, Instagram açmayı düşünmüyorum ama TEOG'dan sonra sadece Snapchat açmayı düşünüyorum. Zaten Wattpad ile Tumblr'ım var. 

Saçımı yakın bir zamanda kestirip yaza doğru saçımı yıpratmayacak bir şekilde rengini değiştirmek istiyorum. Daha emin değilim zaten pek yıpratmak istemiyorum ama sürekli aa bak gri aa bak mavi aa bak pembe aa bak sarı diyorum. Baya seviyorum yani, ondan bir 2 saat önce ya saç tebeşiri ya da saç spreyi düşünüyorum. Bakalım bakalım.. (Olmayacak da insan istiyor işte. Bakın gelip de hayır deyip annelik taslamayın sadece istiyorum. Bunun hakkında fikirde bulunmayın.)

Notlarım iyi gibi. Yani Türkçeden 92, İngilizceden 88 aldım. Liseye geçesim gelmiyor günden güne bu notlardan daha düşük alacağımı bildiğim ve liseye geçince cidden küçük hissedeceğimi biliyorum. Of hayat zor. 

Sınavların hepsinde rahattım ancak Fen sınavında 10 dakikada bitirip hayır dedim bu kadar hızlı bitemez. Bundan sınavın son dakikasına kadar her soruda her düşündüğümde tırnaklarımı yedim. Bildiğiniz tırnak kalmadı. Çok stres oldum. Gerildim ve eminim düşük gelecek. Matematik sınavı da açıklanmadı. Bugün etütte deneme sınavı olduk ve ben sadece Matematiği merak ediyorum. Sınava kadar Matematik çalışacağım zaten. Ancak bu sefer iyi gibi sonucum. Umarım iyidir :(

Bu ay bir plan üzerinde gitmezse her şey birbirine karışabilir. Bu yüzden her şeyi planladım kafamda ve yaza kadar hazırım sanırım :)

Yorumlar

  1. bende saç sorunu bakımından senle aynıyım, ne renk yaptıracağıma karar verene kadar hepsi beyaz olacak bu gidişle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında gri iyi bir renk ama benim yaşım çok erken :)

      Sil
  2. Nur Yerlitaş bakışı hoşuma gitti :D Wattpad'de sizi takip etmek isterim
    nasıl ulaşabilirim?
    İyi Günler

    YanıtlaSil
  3. heeeey ay tabii pembe veya mavi olsun ne güzel olur kiiii yap yap yap. do it! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben de istiyordum ama annemle konuştum ama daha erken diyor :(

      Sil
  4. dur yazı bekle az kaldı yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz ayından değil annem saçını yıpratma diyor da ondan :(

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Öyle hala bulanık ki, ya bir şarkıya bağlı olarak sadece mutlu oluyorum. Garip bir hale büründüm. Ne bileyim, garip baya. Mutluyum diyemem, üzgünüm diyemem. Korku doluyum sanırım...

      Sil
  6. demet tekin-kendine iyi bak dinlesenee :) korkmak insanca kiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bu arada. Ben artık Türkçe dinlemiyorum ya. Ya o kadar sinir ettiler ki, dinlemiyorum. Son günlerde dünyaya hatta özellikle Türkiyeye olan soğukluğum arttı. İnsanlar en büyük korkumuz tabii 😑

      Sil
  7. hımmm o zaman yap bi liste de kulağımız şenlensin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uhm, benden 19 gün içerisinde liste bekleme bence. Çok yoğunum :((

      Sil
  8. 19 gün sonra o zaman bekliyom listeler bana neeee :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeyi bir kağıda yazmaya karar verdim. Zorlanmam öyle 1 saat her zamanki gibi :) Ay ben böyle boş kağıtlarla aramda bağ oluştu bir bilsen artık iyice gidiğim :))

      Sil
    2. :))) geçer geçer :)) kağıda yap bloga koy fotosunu yaa :)

      Sil
    3. O zaman şimdi paylaşabilirim :)

      Sil
  9. Mavi seviyorum saçta. Bir de şu tüyler çok güzel duruyor. Sürekli istemem sanırım ama geçici boyalardan alıp bem de süreceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tüyleri çok yapmacık buluyorum. Mavi gri pembe platin gördüm mü zaten ayyyyyy diyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar