3 Nisan 2016 Pazar

Sorum Var ✋

Uykulu gözlerle merhaba !! ^^


Burası iyice kitap blogundan çıktı değil mi ? Kesinlikle. Tumblr dan fotoğraflar koyup duruyorum ve en sonki bütün yazılarım hep mobilden yazdığım için ne kadar uzun olup olmadığına takmıyorum. En sonki yazdığım denemenin son paragrafı kadar bağımsız bir yazı yoktur. İyice saçmalıyorum zaten. 

Dün bütün duyguları bir arada yaşıyordum ve kendimi garip hissettiğim zamanlar oluyor. Kendimden geçiyorum ve kendi bedenimde değilmiş gibi hissediyorum. Empati gibi ama kendimi hissetmiyorum. Garip ve sizde de oluyor mu merak ettim. İlk başta Tumblr da soracaktım ama burada pek konu açmıyorum ya da bu düşüş beni üzüyor. Her şey bir arada planlı gitmiyor işte. Moralimi bozuyor bu durum. Sadece elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Sanırım olmuyor bir şeyler. Bilmiyorum işte çıkmazdayım. Farklılaşıyorum ve bu benim ne yapabileceğimi bilmememi sağlıyor. Lütfen, blogumu silersem anlarsınız dimi ?

Şimdilik sağlıcakla kalın..

24 yorum:

  1. Bende bazen blogu silmek istiyorum sonra vazgeçiyorum. Bloga yazmak iyi geliyor. Evimde olmadığım için günlük tutamam çünkü. Bu da sana kalmış yazmak seni rahatlatmıyorsa ve dahada üzüyorsa sen bilirsin:D

    YanıtlaSil
  2. insan saçmaladıkça zevk alıyo bence. İyi yapıyosun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama birilerini bu saçmalayışından nefret edince iğrenç oluyor

      Sil
  3. bence blogunu silme ayrıca. sonra pişman olursun. bir süre kapat tüm okuyuculara, sonra geri dönersin ;)

    YanıtlaSil
  4. Bloğunu silen herkes üzüldü sonradan. Burası senin hayatından bir köşe barındırıyor ve ileride okumak çok hoşuna gidecek. Silme bence. Yazasın yoksa da dursun bir köşede. Bir keresinde iki üç ay kadar yazmamıştım ben de. Ama bloğum hep durdu. Bak on birinci yılı kutlayacağım önümüzdeki ay :)

    Şu anda karmaşık hissetmen de çok doğal. Şu sınav bir geçsin, kendine geleceksin :)

    YanıtlaSil
  5. allam ne silmesi olmaz öyle şey yaa. o fotodaki şeker kim yaaa. sınava kaç gün kaldıııı oleeeeey :)

    YanıtlaSil
  6. bazen öyle dağıldığımız anlar oluyor kısa zamanda geçer umarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler iyi dilekleriniz için

      Sil
  7. heeey yirmi kaç kaldıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 22 ama kimsenin umursadığını sanmıyorum

      Sil
  8. anlamadım neden kimse umursamıyo yaaaa :) ay ben bile çok heycanlanıyom ki sen gircen diye. bi de baksanaaa, moka lee var arkadaşımız, o da girioo, oku bak yazısınıı :)

    http://leeninevreni.blogspot.com/2016/04/ders-calsmaya-karar-verdim-yine.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınava girmek o kadar iyi bir şey mi ? Ben hiçbir sınavı sevmiyorum. Nefret geldi. İlleallah geldi. Öyle bir döneme koyuyorlar ki böyle sınavları kendimizi tanıyıp kendi dünyamızı bulmamız zorlaşıyor. Kötüysek iyiye dönüşemiyoruz. Kendimizi tanıyamadan başka kişileri nasıl tanıyabiliriz ? Ya da ne bileyim, gelişim sürecimizde neden böyle streslerle sağlık sorunları yaşıyorlar ? Sınavda ya da, bugün PTS sınavı olduk ve ben TEOG'da yaşamadığım stresi yaşadım. Ellerim titriyordu bir kalem bozuk diye artık. Düşünsene, kalemim bozuldu ve KPSS ÖSYM gibi önemli ve hayatımı belirleyen bir de TEOG gibi bir sınavda olsam bana kimse kalem veremezdi. Ancak bir arkadaşım kalem verdi ve benim o kadar moralim bozuldu ki, gerildim kaldım ve sırtımdan dolayı ağlayacaktım. Çok moralim bozuldu. TEOG gibi bir serüven varken ardına bir de daha fazla gelişim sürecinde bu olaylar baş ağrısı gibi. O kadar çabaya su gibi geçiyor ve ben bundan nefret ediyorum. Ya da birileri iyi olmadığı için ya da hayata, dünyaya nefret ediyorum. Gülümserim, yazarım, okurum, eğlenirim, espri yaparım, güldürürüm, ama faydası yoktur bilirim. Bazı şeylere çok ilgi gösterirken cidden o iyilerde kötü yapılanlar unutulur ya, nefret bu işte... Şimdi bunu yazdım ve sinirliyimdir diye yazmayacağını bile biliyorum. Yazma, sorun değil.

      Blogla ilgilenesim kalmadı. Birilerine girip okuyamıyorum. Zamanım az.

      Sil
    2. Mesela başka bir açıdan da mesela sen hatır sormadıkça sana hatır sormuyorlar. Bariz belli ki, bunun farkındasın ve yazmak istemiyorsun. Beynim onlarca şeyle dolu biliyor musun ? Her an ağlamak istiyorum. Her an. Hep yazmak istiyorum. Delirircesine. Ama kimse yazmasa da olur. Elbet birden herkesi şaşırtacak bir şey yaparım ben. Yazma tamam mı ?

      Sil
    3. haklısın sınavlar konusunda. teog, ygs, sonra kpss ve yds filan var. u bizim ülkenin bir hatası. işte böyle bozuyorlar psikolojimizi. bu bizim sistemin hatası. sınavdan kurtuluyon diye seviniyom ben de heycanlanıyom zaten ya. bu sınavlı hayatta en az hasarla kurtulmalıyız. ancak eve geldim de gördüm yorumlarını yaa. okul dönemi bitinceye dek sabır hadi yaa elimiz mecbur hepimizin işte.

      Sil
    4. herkesi şaşırtacak bişi yaparsın ki tabii. bi de hadi bak az kaldı yaza. yaza işallah gidersiniz yine izmir tarafına aydına. haklısın ama hayat böyle işte yaa. sabretcen eğitim hayatın bitinceye dek. ama yine de en güzeli bak lise olcak kiii :)

      Sil
    5. Sabretmek zor ama insan sabretmeyince de başka çare bulamıyor. Neyse..

      Sil
  9. arkadaşların sormuyo mi ki hatırını. bengaso batu zahide kader ya konuşmuyon mu onlarla ama neden ağlamak istiyon ki yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes sorar. Ben onlardan ağlamak istemiyorum ki. Hayatın tersine diyorum ben.

      Sil
  10. daha kitabın olcak ya unutmaaaa. ya yaza dek üç ay sabret hadii. blogun sana bi zarar vermiyo kiii. unuttun muuuu, en sevdiğin yer burasıı ve blogunu senin kadar sven yok kii. geçcek hepsi. ağlamak da kötü bişi diil ki. hadiii güzel bi müzik söyle de dinleyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu benim kadar seven var. Her şeyde bir üstünün üstünü var. Sonra yazarım bye

      Sil