Ana içeriğe atla

TEOG Kafası

Soon



Valla artık o kadar moral bozucu değil de sanki böyle huzura kavuşacakmış gibi mutlu hissediyorum da arada moralim fena bozulmuyor değil valla. Dün akşam bir oturdum valla canım çıkardı da bugün işte öyle sevinçli mutlu şekilde şunu yaşadım artık,


Sonra da eve geri döndüm ve aynen böyle ben kapıya kapı bana bakıyordu :(


Dün akşam da gelen ilhamlar böyle karşılandı,


Sonracıma efenim bol bol kitap okuyup işte öyle oyalanıyorum. Bu aralar işte Bengisu'dan aldığım Işıl Parlakyıldız'ın Duygu adlı kitabını okuyorum. 1 ayı geçti hala bitiremedim kitabı onun hüznü içerisindeyim valla :(( Teogdan sonra bol bol kitap okuyacağım zaten. Hala diğer iki sınavım belli olmadı. Zaten en çok onlardan korkuyorum da, bi de survivor heyecanı gibi 2 haftadır bekliyoruz sessiz sessiz. Biliyoruz ki tümden herkes kötü alacak :) Bakalım bakalım. Seçmeliden hoca 100 vermiş şimdiden ve neden öyle bir şey yaptı bilmiyorum. Sanırım İnkılaba katılımım arttı :) Bir de MEB bir duyuru yapmış. Bu sınav kolay olacakmış çok zorlamayacaklarmış. Bakalım MEB'e güven olur mu ? :) 

Enem işte büle buralar hey :) Bu aralar bir şive kayıklığı var bende korkmayın ha uşaklar :D Hadin cümleten ben kaçayrum :)



Yorumlar

  1. oleeeey keyfin yerindeeee hadi az kaldı kurtuluyon sınavdan daaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski yaz havasına bürünürsem çok mutlu olacağım. Arada böyle mutsuz anlarımı hatırlıyorum moralim bozuluyor hiçbir şey yapasım gelmiyor. Sınav biticek de ben şu günlerde hep bir şeyler hatırlamam iyi değil :((

      Sil
  2. Canım az kaldıı başarılaaar, ben de bir İngilizce öğretmeni olarak öğrencilerimle beraber yaşıyorum bu heyecanıı... Maraton bittiğinde konuşacak bir abla ararsan beni dürt olur mu? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa, siz İngilizce öğretmeni misiniz ? Ay gerçekten pek bakamadım size ama hiç öğretmen gibi durmuyorsunuz. Bir maaşallah diyeyim :))

      Etütteki İngilizce öğretmenimden dolayı hatta TEOG'a yaklaşımım daha naif olmaya başladı. İngilizce dersini de çok seviyorum zaten bayılıyorum bu seneki İngilizceye *-*

      Ay elbette ^^ Çok çok çok teşekkürler :)

      Sil
    2. Ders günlerimde öğretmen gibiyim canım sadece normalde sürekli yazan durmak bilmeyen bir yazar gibiyim :) İngilizce de bir sıkıntın olursa da ulaşabilirsin bana, tercihlerinde de iyi bir şeyler yaparız... Sen güzel güzel sorularını bitiiiir gerisi halledilir, hadi şimdiden başarılar tatliş:)

      Sil
    3. Ay çok ısındım birden size ^^ Ahiyyyy :)))) Çok rahatlattınız teşekkürler 😥

      Sil
  3. geçmişi boşveeer yaaaa yazı düşüüüün :) hadi dua ediyom az kaldıııı kurtuluyoon yaaaa oh oh yaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş öylesine her yerde ki, moralini bozmak için an kollamıyor an aramıyor. Basıyor geçmişi bir anda ve her şeyden kendini men ediyorsun. Hiçbir şey yapasın gelmiyor. En yakın her gün gördüğüm insan bile kötünün başlangıcı ama ne yaptıysam ben yaptım biliyorum. 2 gün kaldı :( Sonra ne olacak bilmiyorum. Paketim de bitiyor ya offffff :((((

      Sil
  4. montaigne hugo balzac proust voltaire camus sartre. klasiklerden bunlar :) büssürü var daha yazarım istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasik biraz zor değil mi ya ? Normal Fransız okuduğun var mı ki ? :)

      Sil
  5. günümüzden tamam ivit.

    maxime chattam
    amelie nothomb
    marc levy
    fred vargas
    serge brussolo

    google'a yazıp seçebilirsin ki kitaplarından. var türkçede. levy ve nothomb mesela edebiyat diğerleri aksiyon fantezi filan işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam saol. Teogdan sonra kitap alacağım da bayağı bakalım bakalım :)

      Bu arada o Expodaki şeyleri düzenledim belki bakmak istersin :)

      Sil
    2. ya bütün yaptıklarına bakıyom ki zaten bakarım tabiiiiii :))))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

Müzik Hayatım 22

Biraz bir süre geçti ancak geç de olsa yazmaya karar verdim sonunda! Umarım unutmamışsınızdır? :(

Müzik Listesi: 1- DJ Snake - The Half ft. Jeremih, Young Thug, Swizz Beatz 2- Tom Odell - Jealousy 3- Ed Sheeran - Shape Of You 4- Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval 5- BahoBeat - Yol Olmam Korkarım 6- Bağzıları - Zaten Kırılmış Bir Kızsın 7- The Chainsmokers - Paris 8- Sia - Move Your Body 9- No Land - Düşünme Kaybolursun 10- Sagopa Kajmer - 366.gün 11- İkiye On Kala - Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var 12- Barış Manço - Kol Düğmeleri (BÖ Remix) 13- BÖ & Serhat Durmus - Sarı Gelin 14- Dua Lipa - Thinking 'Bout You  15- Ed Sheeran - Shape Of You For Cello and Piano (COVER) 16- Other Earth - Moving On ft. happytree (Asch Remix) 17- Snakehips & MØ - Don't Leave 18- Miami Yacine - Kokaina 19- Keys N Krates - Dum Dee Dum (JiKay Remix) 20- Jon Bellion - All Time Low 21- Bonez Mc & Raf Camora feat. Maxwell - Ohne Mein Team 22- Felmax - Chapel  23- Snakehips & M…