1 Tane Oldu Ama Ossundu (Mezuniyet)

Trap olmazsa giderdim. Denizi yarım saat boyunca arayıp tam 1 gün önce falan bu saatlerde sayılır Trap açtırdım. Hatta o kadar karanlık ki sadece müziği duyabilirsiniz. O yüzden videoyu koyup kaçıyorum hemen ^^

video

Şarkıya Ulaşmak İçin: Lucian - Infared (feat. Jordan Corey)

Ayrıca bir video daha paylaşmak istedim bu günden

video

Duygu İçerikli Not: Bu günden (27.05.2016) sonra moralim nedensizce bozulup onlarsız ne yapacağımı hatta ölürsem ne olur nasıl acır diye düşünmekten gerçekten çok yıkılmıştım. Onlarsız ne yaparım. Onlar gidecek ve ne olduklarını bilmediğim insanlar gelecekti. Ama ben bir kişiyi bir kişinin yerine koyamam ve bundan dolayı moralim gerçekten çok bozulmuş ve o kadar da eğlenmiştim o gün. Gerçekten güzel hissettirmişti o gün. Hiç olmadığı kadar oynadım ve gerçekten çok güzeldi... Gerçekten olağanüstüydü...

Yorumlar

  1. ayyy oleey trap inat ettin olduuuu oleeeey. fotoda gözüküyorsun ama ivit açılmadııı :)

    YanıtlaSil
  2. ikisini de izlediiim :) başka şehire mi gitcekleer yaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır ama belki gidebilirler bunu bilmiyorum ancak bir daha öyle olmayacağız ve herkes birbirini unutup başka arkadaşlarıyla olacak..

      Sil
    2. ya okul bitince hep öyle oluyo ama bazen bazı mezunlar hep görüşüyo da belli olmaz yani. belki bazı arkadaşlarınla görüşürsün yine ilerde. senin de lisede olcak ki yeni arkadaşlarıın. üzülme amaa.

      Sil
    3. Bilmiyorum ben bugüne kadar o kadar umursamamıştım ama neden böyle oldu bilmiyorum. Öylw işte :)

      Sil
    4. ee normal yaniii okul bitiyoo :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar