34- Filmler'in Esintileri "Batman vs. Superman: Dawn of Justice"

Teog sonrası güzel bir filme girmeye karar verdik ve 5 kız toplanıp 3 saat boyunca oturduğumuz yerde eridik :)


Gotham'ın yarasasının Süperman'i insanlık için bir tehlike olarak görmesi ve bunun sonucunda onu durdurmaya çalışması.

Oyuncular: Ben Affleck
Henry Cavill
Amy Adams
Jesse Eisenberg
Diane Lane
Laurence Fishburne
Jeremy Irons
Holly Hunter
Gal Gadot

Aslında pek hatırlayamadığım hatta çoğunlukla üzgünlükle telefona bakıp durduğum bir film izleyicisiydim. Bundan dolayı zaten teogdan sonra filme gittiğimiz için hatırlayamıyorum üzerinden 2 hafta kadar geçti ve bu yüzden vikipediden bir konu alıp geçtim ancak Marvel Bengisu'nun can damarı oldu. Bundan sonra bir Kaptan America Ironman filmine gittiler ve o zamandan beri ne kadar bana Stony diye shipleyip dursa hep feels geçirip anlatıyor. Ancak filmin başındaki o şeyde Bengisuyla biz çok beğendiğimiz bir şey olmuştu onu hatırlıyorum ve gerçekten çok beğendiğimizden 4/4 veriyorum :) 

İyi seyirler :) 

Yorumlar

  1. Civil War'a gidiyorum bu hafta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelmiş o işte bahsettiğim Civil War. İyi seyirler güzeldir inşallah :)

      Sil
  2. neşen yerinde gibiiii heeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulanık ya. Bilinmiyor bir moralim iyiydi ama bilmiyorum bir garip uff

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar