Ana içeriğe atla

Kitap Yorumu "Bir Türk Masalı Duygu"

Merhabalar ! Bir zamanlar kitap blogu diye açtığım blogumda bakıyorum da hiç kitap yorumu paylaşmamış ve Teog çalışmaları derken hiç kitap okuyamamışım. Ancak teog bitince ve ben de tatile ayrılınca bir gittim kitap bitirdim :)


Kitap 680 sayfa kadar bir şey ve ince yazılarıyla tam bir Kış Masalı gibi yazıları vardı. Teogdan birkaç hafta önce okumaya başlamıştım ancak cidden umduğum gibi teogdan önce bitmedi. 

Kitap şöyle ki, Duygu adında bir baş karakterimiz var ve bu karakterimiz 25 yaşında 3 devesiyle de mutlu bir yaşam sürmekte. Geçmişiyle birlikte acı dolu vücudundaki izlerle yaşıyor da olsa gülümsüyor geleceğine. Ya hiç sevmiş midir acılar içindeyken ? Ailesinden kopmuş sadece 3 devesiyle evde kalmışken bir umut olur mu acaba ? 7 yıllık develeriyle daha da mutlu olmanın izini sürüyor mudur ? Acıları bir gün mutlu olmayı öğretecek midir Duygu'ya ? 


Kitabı Pazartesi günü vermemden dolayı Bengisu'dan birkaç fotoğraf çekip bana atmasını istedim ve bana küçük bir not da koymuş ve o da harika gözüküyor :))


Valla pek spoi vermeden anlatmaya çalıştım ancak ben kitabı 1 aydan daha uzun süre okuduğum için yine bir kitap daha teog şeysinden hücran bir sürede bitti. Ancak puanım 3/4 oldu. 1 puanı neyden kırdım bilmiyorum ancak okuyunca anlayacağınızdan eminim. İyi okumalar. Kitap kokusu kadar güzel koku var mıdır ya ? :))

Yorumlar

  1. Kitap okumak güzeldir ihmal etme ama;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel evet :) İhmal etmemeye çalışıyorum zaten zorla bir durum olmadıkça okuyorum ihmal yok :)

      Sil
  2. okunurmuş evet fotolar çokoş.
    tatil dönüşü nabıyooon.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Notu okudun mu ? Bengisu'nun notu :)
      İşte bu hafta okula gittim Pazartesi günü bir sarılma faslı oldu :) İşte proje verildi. Notlar okundu. Matematık 69 Fen 93. Bu işte bir iş var da :)) İşte fen projeleri verildi. Sınav tarihleri verildi. Teknoloji Tasarım ve şu Resim işi var yarın bir bakmam gerekecek resimde bir şeyler olması bitmesi lazım biraz zor ama 2 hafta resim şeysinden gitti. Bakalım Teknoloji Tasarım hocası sinir etti ama. Yok gelip gelmemeniz beni ilgilendirmiyor. Artık sinirlendim sinirden ağlayacaktım. Ciddi bir şey için gittim hocam falan diye biraz sesimi yükselttim falan ama neyse dedim sonra. Öyle işte İrem klasiği :))

      Sil
    2. olsun ireğem böyle iyi yaaa yakışıyo onaaaaa :)

      Sil
    3. Moralim bozuk oluyor arada bilmiyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

Müzik Hayatım 22

Biraz bir süre geçti ancak geç de olsa yazmaya karar verdim sonunda! Umarım unutmamışsınızdır? :(

Müzik Listesi: 1- DJ Snake - The Half ft. Jeremih, Young Thug, Swizz Beatz 2- Tom Odell - Jealousy 3- Ed Sheeran - Shape Of You 4- Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval 5- BahoBeat - Yol Olmam Korkarım 6- Bağzıları - Zaten Kırılmış Bir Kızsın 7- The Chainsmokers - Paris 8- Sia - Move Your Body 9- No Land - Düşünme Kaybolursun 10- Sagopa Kajmer - 366.gün 11- İkiye On Kala - Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var 12- Barış Manço - Kol Düğmeleri (BÖ Remix) 13- BÖ & Serhat Durmus - Sarı Gelin 14- Dua Lipa - Thinking 'Bout You  15- Ed Sheeran - Shape Of You For Cello and Piano (COVER) 16- Other Earth - Moving On ft. happytree (Asch Remix) 17- Snakehips & MØ - Don't Leave 18- Miami Yacine - Kokaina 19- Keys N Krates - Dum Dee Dum (JiKay Remix) 20- Jon Bellion - All Time Low 21- Bonez Mc & Raf Camora feat. Maxwell - Ohne Mein Team 22- Felmax - Chapel  23- Snakehips & M…