Müzik Hayatım 13

Gözlerim helak oldu. Valla yorgunluktan helak olmak kullanılır galiba ancak 2 saattir bir mezuniyet için elbise arıyorum internetten. Bundan dolayı gözlerim böyle şey oldu. Her neyse işte bir gariplik ki böyle sınıftan Deni Trap şarkılar gönderdi böyle bana. Ben pek fazla şarkı bakamıyorum ancak buradan da duyurmuş olayım birkaç aydır Spotify kullanıyorum. Orada ufak yeni beğendiğim ilk defa duyduğum şarkılardan falan liste alıyorum. Takip etmek istiyorsanız:

Spotify Hesabım: iremyagizel (link belirtemedim)


İlk başta Trap olarak dinlediğim ve bunun dışında remixlenmemiş halde Trap saydığım Major Lazer, Krewella, Axel Thesleff, Kygo gibi böyle şarkılardan yazacağım. Zaten pek fazla yorumda bulunacağım da yazacağım pek bir şey yok böyle özel olarak bu yazımda. Çünkü böyle bir özellikle dinlediğim falan olmadı. 

Bu yüzden şarkıların yanına parantez içinde nasıl hissettirdiğini yazacağım. 

Müzik Listem: Major Lazer & MOTi - Boom

Yorumlar

  1. oleeeey dinlicam hepsisiniii. notların da şekeeer :)

    YanıtlaSil
  2. bad karmaaaaaaa good kaaaar :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben nerelere gidem. Atın beni denizlere. Ölü taklidi yapıcim :((

      Sil
    2. yapma öyle şeyleeer krewellaaaaa :)

      Sil
    3. AYH bir de Krewella diyor ben şurada hemen şu duvar dibi köşesinde çömelip üstümü örtüyle kapatıp orada yaşamaya karar verdim :((((

      Sil
    4. ama yanına bol cips hamburger filan al aç kalırsıın siaaa sean pauuul :)

      Sil
    5. Artık bir ghost olup bu eartten gidiyorum Deep... :(((((

      Sil
  3. Justinciğimin sesi ve şarkının insanı harekete geçirişiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Justinin şarkılarını açıp da kapıyı kapatıp kimse dans ettiğimi görmeyecekmiş gibi dans etmem var benim de :D

      Sil
  4. Skylar Grey dinlenmez mi be :)
    Teşekkürler :)


    YanıtlaSil
  5. tom odell bayıldım sayende keşfettim ve çok güzelmiş

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar