3 Mayıs 2016 Salı

TEOG'un Damgası

Teog bitti. Haber vereyim bari dedim ama vahim oldu. Matematik ve feni hazırlayan hocalara lanet ediyorum. Ne diyim bilmiyorum artık...


Şimdi matematik ve fen berbattı arkadaşcağızlarım. Fen tamam yani evet tamam yani bilmiyorum olmadı ama matematiği ne yaptınız alooooo ?

Matematik cidden kötüydü. Ama biz 1. Olmuşuz. Yani o kadar zor olmasına ve herkesin dökülmesine rağmen yine matematikte okulda 1.'yiz. Buna rağmen 1.'yiz. Ama bu kesinlikle bir şey değil. Zaten matematik ve fenden proje almıştım ve cidden çok zorlayıcı olacağını biliyorum. Çok yorucu olacak. 1 hafta okula gitmicem bakalım haftaya zaten gidince göreceğiz ve matematik ve fen dışında sadece 5 yanlışım var ya. Çok sinir edici. Matematikçiler sağ olsun...

34 yorum:

  1. Projelerinde kolaylıklar senin olsun prenses :)

    YanıtlaSil
  2. hadi yaa hayırlısııı :) neyin var amaaa :)

    YanıtlaSil
  3. nasılsın neler yapıyoon nabıyoooon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bir sürü misafir var. Dün kitap bitirdim. Ancak bitti haftalardır elimde. Gittim kitap aldım geldim. Başım ağrıyor. Öyle işte.

      Sil
  4. Canın sağ olsun. Hava güzel kuşlar uçuyor:)

    YanıtlaSil
  5. Bende ingilizceye sövüyorum:-D sanırım ingilizce ile aramız hiçbir zaman düzelemeyecek :-(
    Bu arada sınavdan sonra kitaplara gömüldüm 6 tane kitap bitirdim salı gününe 2 tane proje gidecek ve daha başlamadım allah ikimize de sabır versin:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bu sene harika da iyi geldi zaten İngilizcem. Hiç çalışmadan sadece derste fazla çeviriye kalkıyorum :)

      Amiiin :) Ben de bu hafta okula gitmedim de ders işlemiyorlarmış zaten. Hatta tüm okul film izlemiş dünden önceki gün. Benim projelerim daha şey olmadı ama ohoooo :( Allah kolaylık versin tez zamanda bitir inşallah. Ben de yetiştirebileceğim bir proje alırım inşallah :)

      Sil
  6. nasılsııııın nabıyoooon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorgunum. Moralim bozuk. Bir gülesim gelmiyor. Sadece ev işleri yapıyorum. Misafir geliyor onlara bakıyorum.

      Sil
    2. peki bugün keyfin yerinde miiii :)

      Sil
    3. Deep yerinde değil. Hiç değil. Moralim her gün kötü. Kimse sorması, umursamasın ben bunu çekeyim. Ya gerçekten kimse umursamıyor gibi hissediyorum. Günlerdir sesimi çıkartmıyorum.

      Sil
    4. evdekiler mi ilgilenmiyor, misafirler miii. arkadaşlarınla konuşmuyon muuu, görüşmüyon muuu, tatile gitcektiniz yaa bi dee.

      Sil
    5. Deep Bursadayız mesela ama ben geldim geleli hep evdeydim yeni dışarı çıktık ben sesimi çıkartmadım hani baya gezmek istiyordum 1 saat bile gezmedik geldik. Küçükler susarmış. Ev işi yaptım. Sürekli annemin yanından ayrılmıyorum. Annem zaten burada kalacak. Kimse beni anlamak istemiyor. 15 gün ya da 20 gün falan burada kalmak zorunda. Sonra babam da annem yalnız gelmesin diye kalsın dedim. Babaannemle gideyim diyorum. Kadın tutturdu kalıcam diye kestim sesimi sustum. Dedikodulardan nefret ediyorum. Gelmiş dedikodu yapıyor. Sinir doluyum o kadına. Daha fazla kalmak istemiyorum. Bir kadın geldi öyle söylendi ki çok sinir oldum. Sinir oldum durdum yani. Bir kez dışarı çıkamadım. Bu hafta derslerim başlıyor diye gideyim dedim babaannem de gelsin beraber gidelim dedim. Kadın sinir etti. Öyle işte...

      Sil
    6. ev kimin evi. amca mı teyze mi. ya annenle ikiniz çıkıp gezemiyor musunuz. annene desene ikimiz çıkalım diye. olmuyo mu.

      Sil
    7. Amcamın. Annem ameliyat oldu ondan kalıyor burada. Gezemez işte..

      Sil
    8. anladım. tüh. yengene söylesene yaa. veya tanıdıkları genç kız yok mu hiç ya seni gezdirsin azcık.

      Sil
    9. Şimdi uluçınara gidiyoruz. Yarın zaten Antalyaya geçicez geçti artık..

      Sil
  7. ne güzeeel :) sonra yazar anlatırsın bursayıı fotoylaaa daaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek bir yeri yok ki. Ama olsundu. Snapchat açtım orda paylaşmıştım :)

      Sil
  8. oo teog bitmiş, gitmiş ki geçmiş olsun , en azından stresin bitmiş oldu :D

    YanıtlaSil
  9. Sıkma canını canım yaa. Hayat bazen iyi olduğu kadar bazen çok kötü olabiliyor ama bunlar geçici şeyler merak etme.

    Şimdi nasılsın? Neler yapıyorsun?

    YanıtlaSil
  10. üzülme elinden geleni yapmışsın..

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. 9 buçuk saat var eve gitmeme. Yoldayız da baya var Aydında biraz bir durucaz sonra 5 saat Antalya. Bursa Aydın arası 5 saat. Aydın Antalya da 5. Evde ölürüm. Annem 10 gün yok bir de..

      Sil
    2. Siz de baya yolculuksever bir aileymişsiniz anlaşılan *-*

      Sil
    3. Ay hiç valla biz bir gideriz bin geliriz :) Yorar da yolculuk böyle öldürür öldürür ama valla çok sıktı bu durum beni. Valla nasıl bir aileyiz bilmiyorum :))

      Sil