19 Mayıs 2016 Perşembe

"Trap Olmazsa Gelmem !"

Teog bitti mezuniyet telaşesi is coming :) 


Teog bitince stres biter dedik. Aslında mezuniyet haftaya cumartesi dediklerinde stres yoktu aman dedim internetten alırım giyer giderim ne var dedim ama öyle olmadı. Bu muhabbetten sonra aslında öyle beklediğim gibi değil de sıkış tepiş orada nasıl dans ettiklerini gördüm. İnsan diyor ki yani onlar orada dans ediyorlar almışlar başlarını ama benim kıyafetim ne durumda ? Vahim kardeşim vahim... 

Şimdi etek bluz düşünüyordum ancak etekler tek olarak eğer şık bir şey istiyorsanız buna değer aynı fiyatta bir elbise ile karşılaşıyorsunuz. Bunun bluzu ne olacak deyince pahalı bir fiyata denk geliyor. Sonuçta zil takıp sizin elbisenizle Hollywood galası gibi red carpettan geçen abiye dedikoduları bekleyecek değilsiniz yani. Bir elbiseye ne kadar 100 lirayı geçmeyecek fiyat neyse o olmalı. Bundan dolayı elbise almaya karar verdim. Etek olsaydı daha iyi olacaktı ancak ben cepli elbise aramaya koyuldum da yine bulamadım. Eğer bulursam direkt alırım galiba güzel bulursam :) İşte böyle bir şeysiler var. Bakalım bakalım :) 

Biz şimdi şarkıları konuşuyoruz. Ben hemen "Trap olmazsa gelmem!" diye bir seslendim. Trap dolduracağım dedi Deniz arkadaşım. DJ Deniz olursa Trap Nation bile olur o kadar Trap değil sadece diğer bir çok tarzda türde şarkılarda müzik kulağı cidden iyidir. Trap olmazsa cidden gideceğim ama :) 

8 yorum:

  1. hadi haber ver ama ne aldığını söyleeee :) trap olmazsa diye trip yapmaaaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trap olmazsa gidip kendim açıcam zaten. Kaçarı yok. O Trap o mezuniyette dinlenecek o kadar :D Ne aldığım hm bakarım. Kitap dışında her şey oldu blogum ya :D Valla sen de gelmiyorsun. Trip'i Trap açmayanlar çekmez o zaman :)

      Sil
    2. üstteki fotoda ne vaaar :) ay gelmediğim hiçbi yazın yok beeee :) trip trap at tamam da hadi bi müzük listesi yazsanaaa :)

      Sil
    3. O fotoğraf biz Aydına gittiğimizde sabah bahçeye gitmek için arabaya gittiğimizde araba buz tutmuştu. Bunu arabanın içinden çektim. Gelmediğin yok hal hatır yeri gelince... (Sustum.) Ay sen yaz dediğinde yazıyorum ben de :) Bak ne yazacağımı bilemiyorum birileri söyleyince şey oluyor :) Bilgisayar elimde yazarım birkaç saate inşallah

      Sil
    4. oleeeey laaaf sokucuuuu ireğeeeem :)

      Sil
    5. Yemin ederim sınıftakilerden farkın kalmadı :D

      Sil