35- Filmler'in Esintileri "Alice Through the Looking Glass"

Animasyon filmlerine karşı düşkünlüğüm devam ederekten de olsa bu filmde Alice deyince bir geri durdum nedense ancak yine animasyon filmlerinden pişman olmadım. 


Hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı fantastik evrene bir kez daha geri dönüyoruz. Harikalar Diyarı, beklenmedik bir misafirin ziyaretine uğruyor ve misafiri bu büyülü evrenin işleyişini ve ev sahiplerini yavaş yavaş keşfetmeye başlıyor. Mad Hatter ise tüm çılgınlığıyla adalet ve tabii ki dostluk için orada bekliyor. Tam her şey bitmiş, ortalık fazlasıyla karışmışken gerçekliğe giden yolda bir kez daha krallığın kurtuluşu için bir araya geliniyor. 

Seslendirenler (veya Oyuncular) : Johnny Depp
Anne Hathaway
Mia Wasikowska
Rhys Ifans
Helena Bonham Carter
Sacha Baron Cohen
Alan Rickman
Stephen Fry
Michael Sheen
Timothy Spall

Her animasyon filmi gibi bunu da beğendim ve bugün izledim ve hemen paylaştım. Yeniden birlikteyiz ve hala kesinleşmemiş kararlarımdan dolayı size tam bir bilgi veremiyorum. Ancak kesinleştiği an kesinlikle size duyuracağım. Her film gibi size bırakıyorum ancak bizden büyükler bile filme gelmişti öyle diyeyim. Ve özellikle aslında animasyon filmlerine büyüklerin gitmesi gerektiğini ve büyüklerin daha çok anlayacağı bir biçimde olduğunu söylemeliyim. Gerçekten yeniden animasyon filmlerine bağlandım. 

Notum 4/4. İyi seyirler efendim :)))

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar