36- Filmler'in Esintileri "Steve Jobs"

Steve Jobs'a devam ediyorum :)


Jobs (film) ile karıştırılmamalıdır. Steve Jobs, 2015 yılında gösterime giren Apple kurucusu Steve Jobs'un hayatını anlatan, baş rolünü Michael Fassbender'ın oynadığı Amerikan biyografik drama filmidir. 

(Kendi düşüncem) Jobs filminin devamı gibi bir zamanda başlıyor ve kesinlikle Jobs filminden sonra izlenmesi gereken bir film olduğunu düşünüyorum. 

Oyuncular: Michael Fassbender
Kate Winslet
Seth Rogen
Jeff Daniels

Vikipedi'de yazan konu çok geniş çaplı olduğu için kısa bir şekilde oradan almaya çalıştım. Jobs'dan sonra bu film tüylerimi ürperten cinsten olmamıştı. Dün kitaplarım geldi ve Steve Jobs Gibi Düşünmek adlı kitabım da yanındaydı. Bu kitabı da bu yakın zamanlarda okuyup sıcağı sıcağına yorumda bulunmam gerekecek :) 

Bu filmde daha çok bağırmalardan ve neyin ne olduğunu anlamadığım sözlerle doluydu. Hayır hayır sadece Türkçe dublaj olmasına rağmen 1 saat boyunca boşu boşuna zaman geçirmiş gibi oldum. Ama 1 saatten sonra asıl gelişmeler başlıyor ve Jobs'ın Next'den hemen sonra Apple'a geri dönüp iMac1988 ile gerçekten başardığını görüyoruz. Ve böylecek devam filmi ortaya çıkıyor. 

Bu seferki filme 3/4 vermek istiyorum. Çünkü 1 saat biraz acı geldi. 1 saat boyunca bir şey anlayamam falan olsun yarı yarıya oy vermemi gerektirdi. Kötüden bir tık iyi gibi. İyi seyirler.

Yorumlar

  1. bilgisayar dilinde konuşmuşlardır da ondan ya anlaşılamamıştır :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar