20 Haziran 2016 Pazartesi

İzlediğim YouTube Kanalları 4

Yaz geldiyse o halde YouTube izlemeye devam ! :) 


1- Önceki yazılarımda Vine fenomenlerinin giderek YouTube kanallarına dağılmaya ve daha da güzel videolar ortaya çıktığından bahsetmiştim. Vine fenomenlerinden en çok izlenme gören Lele Pons da bu YouTube kanalı açan fenomenlerin içerisine girdi ve hemen şöyle taktim edeyim ben :)


2- Lele ile çocukluk arkadaşı olan Valentina Genta ve Sebastian Genta kardeşler beraber bir YouTube dünyasına girmişler ve ben Genta kardeşleri çok sevdiğim için kesinlikle videolarını hiç izlememiş olsam bile hemen duyururdum burada. Ve kesinlikle güzel videolar çıkacaktır. 7 saniyede güzel hissettirenler neden YouTube'da başarısız olsunlar ? :)


3- Lele'nin okul arkadaşlarından sanırım Twan Kuyper var. Twan kanalını ilk açtığında Lele'yi kanalında konuk olarak birkaç kez aldı ancak bir süre oldu izleyemedim kanalını ancak sizlere Vine fenomenleriyle devam edeyim dedim :) Sanırım şu aralar vlog çekip hayatını sunuyor. Ancak Vine'lardan biliyorum ki Twan güzel oyuncu :D Ama çocuk yakışıklı cidden napacağız :) 


4- Biraz da Türk YouTuber'lara geçeyim dedim ve Vine'da fenomen olanlarla devam edeyim dedim. Berkcan Güven son zamanlarda favorim oldu ve son zamanlarda çıkarttığı bütün şarkıları ile ne kadar YouTube'a alışamadığını söylese de öyle haliyle bile tatlı buluyorum ve her gün her videosundan her şarkısından dinliyorum diyebilirim. Gerçekten yaşı diğer Vine fenomenlerine oranla küçük bile sayılsa benden büyük sonuçta ve ben itiraf etmeliyim ki Vine da izlediğimde iğrenç kendini ne sanıyor diyordum. Çok doğru söylüyorum sizlere ancak YouTube gerçekten Berkcan Güven'e karşı düşüncelerimi değiştirdi ve YouTube ile birlikte Berkcan'ı daha fazla sevmeye başladım. Eğer bundan bahsetmeseydim olmazdı :)


5- Ben bir süre Disney kanallarındaki o dizileri izlemek için bir kanal arıyordum. O kanalda her şeyi her diziyi bulup izlemek istiyordum ve Bengisu yardımıma yetişti ve bana Disney kanalının Türkiye için çevirilip dublajlanmış şekilde ve en sevdiğim o dizilerin yer aldığı o kanalı önerdi. Ay bebikim teşekkür ederim ^^


6- Türklerde pek görülmeyen YouTube kanallarından da olsa Berk Coşkun'un başarısını sizlere sunmak istedim. Kendi müzik aletleri ve doğadan oradan buradan çıkan sesleri cover'layıp YouTube kanalında sergiliyor. Yabancılarda böyle kişileri kanalları görüyorum ancak böyle uyumlu şekilde Ekin Beril'de görmüş olsak da Berk Coşkun gerçekten güzel iş çıkartıyor :) 


4 yorum:

  1. Canım kitap konusunda takip edebileceğim ve senin önerebileceğin youtube kanalı var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.youtube.com/channel/UCz4cy78klHPIepOoJGrX_Ag

      https://www.youtube.com/channel/UC2oDRxw6cze98MY6lDlKW5A

      Bu ikisi var ancak ilk olarak thinbooks u önerebilirim. Yorumlarını seviyorum ve sevdiği kitaplara güvenerek kitap öneriyorum ya da okuyorum. Pek fazla kitap konusunda YouTube kanalı izlemesem de :/

      Sil
  2. oleeey faydalı bilgiiiii :)

    YanıtlaSil