11 Haziran 2016 Cumartesi

Kamp Fırsatını 1 Günle Kaçırmak

Tatil olayı iş olayı derken bugün ancak kamp işini akıl edebildik. Hem de kamp başvurusunu 1 gün geçmişken !


Lanet olsun dostum... (Nasıl bir şeydi bu ? o.O) 

Daha dün akıl etseydik gidebilecektik ancak bugün kampa başvuru süresi dolmuştu. Son başvuru 10 Hazirandı. Bu Gençlik Kampları olayını birkaç senedir şey yapıyordum ancak bu sene tam üzerine oturmuşken ve gerçekten kamp alanı oldukça iyiyken Bengisu ile zamanımız doldu. Başvuru yerleri hala açık ancak onu bir çözemedik ancak ben aileme sorduğumda izin veriyorlardı ancak Bengisudan izin kopmayınca benim iznim de gitti ve zaten kabul edilebileceğimizi falan da son katılımdan 1 gün sonraya gidebileceğimizi sanmıyordum zaten. Zaten gidersem ancak Bengisu ile gidebilirdim ve zaten bu önceden başvurmamız gereken bir kamp etkinliğiydi. Eğer 1 sene sonra bir kampa gitmek isterseniz kendi şehrinizde şu adrese girmeniz hem benim için hem de sizin için faydalı olacağını düşündüm. Bu talihsiz olaya siz de kapılmayın diye gerçekten eğlenebileceğiniz bir kamp etkinliği hazırlanmış olacaktır eminim :) 


8 yorum:

  1. Bizim kampa gelin
    http://www.ekad.org.tr/
    Caretta falan vaadediyoruz, kamp işlerini kendimiz yapıyoruz falan ama ben çok eğleniyorum kampta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 hafta sanki çok uzun bir süre gibi. Ancak daha tatilimiz başlamadığı için bir düşünmem gerekecek ^^ Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. gençlik kampları hiç katılmadım ama izin çıksa iyiymiş be irem arkadaşına ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen şimdi onsuz yapamam çünkü zaten giek istesem başvuramam da olan oldu artık başka bir yere bakıcaz :)

      Sil
  3. Kamp atmayı çok severim ama böyle etkinlik olarak hiç katılmadım. Bizimkisi daha bireysel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bireysel olarak yani tek kişilik mi hani bir şey düzenlenmeden birden çadırla ormanda falan mı ? Ben de öyle kamplar var sadece diye biliyordum ama geçen sene bir kampa gittim ve sadece etkinliklerle doluydu ve çok eğlenmiştim. Böyle etkinlikli olsun ki zaten eğlenip öğrenelim biz daha farklıymışız :) Öyle kampa hiç katılamadım ben de :) Umarım güzeldir ^^

      Sil
  4. ay yaaaa baksana antalyada vardır böyle başka gençlik kampları mutlakaaa :)

    YanıtlaSil