12 Haziran 2016 Pazar

Minti Monti English Edition

İngilizce dergilerden çoğu zaman alıp çevirmeye meraklı olmuşumdur. Bir gün Migrosta minti monti görünce birden 2 sayı olduğunu fark ettim. İki sayıyı da alıp taa ki eve gidince fark ettim ki...


Migrosa 1 hafta önce (05.06.16) gittiğimde Top Secret (bunun ne olduğundan yarın bahsedeceğim) oynadıktan sonra bu dergileri gördüm ki bu derginin ilk sayılarından alıp okumuştum. Bu sefer 2 tane gördü bir İrem ve hemen alıp çantasına koydu. Eve geldiğimde bile fark edememiştim ancak sonraki gün çantamdan çıkartıp da incelediğimde işte karşımda duruyordu. 


İlki normal olarak beklediğim ve beklentimi doğru karşılayan bir dergiydi. 


İkincisi ise ince ayrıntılarla görebileceğin bir tek fark vardı:


Bu Minti Monti İngilizce !!  Hem de bildiğiniz İngilizce ! 

Sonra bunu fark ettiğimde sevinmedim değil çünkü İngilizce çeviri yapmaya başladım zaten ve gerçekten güzel oldu. Ancak gerisi gelmedi. Hatta elimde daha ağır olan balıklarla ilgili bir kitapçık var Expo'dan ve o kitapçığı bilerek aldım ki İngilizceydi. Böyle fark etmeden almıştım ve çok sonradan fark ettim. Ancak iyi ki de almışım. Hem de çok zor bir seviyede olmadığı için çevirilmesi kolay bir dergi ve eğlenceli olacağını düşünüyorum. 


Türkçe Minti Monti'ye gelecek olursak burada Migrostaki etkinliklerden haberdar olup sizin bu etkinliklere katılmanız için yararlı bir bölüm var. Ben bu kısmı görmemiştim ancak çok beğendim. O günki Top Secret sevinciyle "Aaaaa Minti Monti !" deyip anında alıp çantam koyduğum için :) 

Eğer siz de böyle çocuklar için olan dergilerin İngilizce halini görürseniz çekinmeden alın ve fark etmeden bile olsa almışsanız alıp çevirmeye çalışın bence :) İyi çeviriler ! :))

2 yorum:

  1. top secret açıklasana ne kiiii :) minti monti çevirinden bişiler koysana burayaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yazımda paylaşırım :) Olur bakalım bir :))

      Sil