!! Önemli Haberlerim Var !!

Bu sefer gerçekten gelmeliyim dedim. Yani böyle durgunluk ve bloga kimsenin gelmemesinden bir şeyler çıkartıp gerçekten kendimi unutturmamalıyım dedim. Bu yüzden oturup bloguma bakıp bir karar almaya oturdum bilgisayarın başına. Galiba gerçekten kendim, unutturmamam lazım dedim. Umarım gerçekten geri dönüşümden daha güzel bir dönüş olur. Teşekkürlerimi de sonra sunacağım ancak sadece 1 kişi daha kaldı bu kararı vermem ve fikir alıp işe koyulmam için. Bu yüzden biraz beklemeniz ve sonraki yazıyı beklemeniz gerekecek :) İyi günler dilerim :)) Beklemede kalın efenim...


Yorumlar

  1. Seni zevkle bekleyeceğim, ama sen de arayı fazla açma olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette. Zaten düşüşlerden kendim ettim kendim buldum :) İyi geleceğim iyi :))

      Sil
  2. heeey bi sonraki yazıda da diyon ya açıklıycam diyeee bu blogun böyle çok tatlı yaaaaa kitapları da yine buraya yaz bencesiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu söyleyeyim de hani belirteyim unutmuşum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar