!! Pembe Dünyamm'dan Çekiliş!!

Kawaii Box ile çekilişe ne dersiniz ? :) 



Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Uh, yine bilmiyorum desem ? :) Ama sen nasılsın, ne yapıyorsun, nerdesin ??? :))

      Sil
    2. iyiyim. üç gündür tatil. evdeyim. uyuyom dinleniyom. euro 2016 izliyom. bu akşam izmire gidicem bayram için annemlere. evde misiniz. size gelenler var mı bayram için kalmayaa yoksa gidiyonuz mu bi yeree :)

      Sil
    3. Üç gündür mü ? Hala çalışıyorsun galiba. İyi ama güzel tatilsen :) Hayırlı yolculuk. Biz burdayız ya. Gitsem yazıyorum zaten :) Bu ayın sonunda tatile gideceğiz. İzmir de var gideceğimiz yerde. Notum açıklandı. 385 almışım. Burda Muhittin Böcek var orayı istiyorum ama bilmiyorum. Gelen olabilir belki :)

      Sil
    4. üç gündür tatildeyim ama bayram trafiği geçsin diye bekledim. biraz da dinlendim. çeviri yapıyom biraz. saool. hayırlı olsuun. hadi işallah olsun yaa. geziyon mu. film kitap müzik. bi müzik listesi yap yaaa :) sıcak nasııl :)

      Sil
    5. Çeviri iyi bakalım. Rica ederim. Ve saol da hiç bilmiyorum. Bengisuyla aynı okul tutmayacak sanıyorum. Geziyorum. Tenis kursuna başladım Bengisuyla. Bu hafta tatil bayramdan dolayı. Bengisu'nun doğum günü yaklaşıyor ama Bengisu o gün tatile gidecek :( Kitap aldım baya zaten. Steve Jobs ile başladım 2 gündür de bugün pek okuyamadım. Müzik listesi bugün aklımdan geçiyordu gerçekten :))) Sıcak :) Öğlen baya bayram temizliği yaptık ama çoook sıcaktı. Birkaç saat önce bir yağmur geldi. Allahım çok güzel toprak kokusu ^^ Missss missss :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar