Sıcak... DAHA DA SICAK OLMASIN !!

Allahım, sen yaptın da neden yapıyorsun Allahım ?


Dün karne günüydü ve herkesi güneşin altında o kadar bekletmelerine rağmen ben 10-15 dakika en fazla 25 dakika güneşte kaldım ve ondan sonra eve girdim ancak 5 dakika sonra evde hemen burnum kanamaya başladı. Hava zaten 38 derece. Ey Allahım dedim, 40 dereceyi de mi göreceğiz ? Başladı benim burun kanama seansım. Hatta 1 bitti bile. 

Bengisulara gitmiştim okul çıkışı ve birkaç saat kaldım ancak Bengisu'nun annesi çok temkinli davranarak 2 saat daha kal çok sıcak dedi. Yine burnum kanar şeysiyle. Saat artık akşama doğru 6'ya geliyordu ve ben köpekli kısa yol yerine, sakin uzun yolu seçtim. Sonra 5 dakika geçmeden ayaklarım yanmaya, telefonum elimi yakmaya başladı. Ya rab dedim. Girdim eve 10-15 dakika sonra falan ve birkaç dakika içerisinde yemek yemeye dışarı çıktık. Yemek yedik bir yerde durucaz tam ama burnum acıyor. Burnum kanayabilir dedim anneme peçete ver dedim. Anında kanamaya başladı. 2. seans da bitmiş oldu. 

Eve geldik. 10 dakika sonra bir hapşurmanın etkisiyle burnum kanamaya başladı. 3. seans ile bende kan bitti bence artık. Kanlı manlı da olsa bu kadar da güneşten dolayı olmasa gerek diyor insan ama bir ara yine böyle bir şey yaşamıştım. Ki şu an hava 38 derece ise vay halimize bünye kalmaz tabii...

Tüm Türkiye genelinde sıcak ancak daha da sıcak olacak diye bir haber izledim. Artık oralarda havalar nasıl diye sormam biraz abes kaçacak bu haberden sonra :)

Yorumlar

  1. Çok geçmiş olsun dikkat et mümkün mertebe dışarı çıkma bende son iki gündür sıcak oruç ağız insan yoruluyor da genede Rabbım veriyor kolaylığını :) çok şükür ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Valla bugün gittim o kadar dışardaydım ama bir şey olmadı. Bakalım az kaldı zaten :)

      Sil
  2. Ben de bugünü bu sıcakta yollarda geçirdim, oruçlu oruçlu. Eve gelince kafsyı bir koydum, 3 saat uyumuşum. :D Dikkat et, güneşe fazla çıkma ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şemsiyeyle dolaşıyor insanlar :) O kadar gezip da oruç tutmuşumdur ama böyle olmadı işte :/ Bakalım Allah birdir :) Yapacağını bilir. Uyku da iyi ancak ben bugün 4-5 bardak su içtim yemekte :))

      Sil
  3. aman yaaa bu sıcak evet evet yapış yapış sıcak. evden çıkmamalı ya da aydına kaplumbağa kovalamaya gitmeliii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyyy :) Deme öyle biz eve kuş aldık. Bugün beni çok sinir etti sus çok sesin çıktı senin diye kızıyorum bir sus pus oluyor. Ama bazen de böyle baka baka ağlayasım geliyor :) İlgiyi seviyor bıcırık :)) Sıcakta dışarı çıkmıyorum daha da ancak Tenis kursuna yazıldık. Akşama doğru ancak öyle bir esinti var ki sıcak sıcak sanki çöldeyiz. Aman aman :)))

      Sil
  4. kuş nabıyo. tenis başladı mııı :) bugün daha da sıcakmış yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuştan ayrıyım yaa :) Tenis haftaya başlicak. Evet öyle olmuş :/

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar