Tamam Özlemişim

Mutlu ben olursa gider yazar bir yazı :)

Yakın zamanda bir liste göndereceğim elimde güzel şarkılar var ve ne kadar biz mezuniyetimizde İngilizce şarkı dinleyememiş olsak da başka sınıfların gavurcalarından kaçmamış ama olsundu yani biz de Türk usülü durmadık yerimizde benim eller hep havada ben bilmezdim bu kadar dans edeceğimi yani. Valla çok mutlu mutlu haftalar geçiyor. Ben mutlu insanlar da mutlu olsun. Ay dua etmem lazım. Siz de edin Ramazan geliyor.  Hep böyle olsun ya. Ben cidden sevmiyorum böyle insanlar kahrolsun falan. Fransa sel almış. Hem de bayağı. Allah yardımcıları olsun dua edelim ya. Doğa olaylarında tek çare dua etmek oluyor. Benim de arkadaşım var bir de Allahım korusun evlerine bir şey olmadı ama sel bu belli olmayacak şekilde 1.2 metreyi bulmuştu öğlen ve Allah kimseyi böyle zor durumda bırakmasın.

Yakında başlarım dolu dolu yazılara gelişimin 1 yılı da doldu galiba ve o zamanlarki gibi güzel hissetmek güzel. Ama uzun süreli olsun böyle Allah kimseye sıkıntı hüzün üzgünlük kırgınlık vermesin ya. İyi geceler dilerim herkese.. 

Yorumlar

  1. Amin. Allah'ım inş kimseye sıkıntı vermesin.

    YanıtlaSil
  2. yaa kırılma aklımdasın. notunu da okudum ama yanıt veremedim. şimdi sana not yazmak için laptobu açtım hemen kapatcam. çarşambadan beri giremedim ki bloga. lys ingilizce derslerim var sıkıştım. çarşamba bikaç yazı hazırladım meşgulken yayınlamak için. telefondan girip yazı yayınlıyom bi de yorum onaylayıp çıkıyom. çarşamba gelcem sana yine. özür dilerim. nasılsın annatsana. telden okurum ki yanıtını. görüşürüz kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dileme özür. Bilmiyordum zaten. Sen kusura bakma. Ben bu aralar mutluyum. Ama mutlu bir İrem'in kuşkularını da biliyorsun. Sınavlar bitti ve galiba pek çalışamadım. İngilizceden 88,100,72 geldi ama sözlüm 100 teogdan 100 olduğu için. Bundan iyi işte. Diğerleri de iyi gibi ama Bengisuyla aynı okula düşmek istiyorum o var ama şimdi şey oldu. Bu yazımda biraz bahsettim bir şeyden ama duyuru paylaştım. Bloga bir süre giremeyince reytingi düşen dizi gibi oldum sezon finalinden sonra :)) Ben yeni bir blogda iki ayrı kategoriye getirmeyi düşündüm. 3 kişiye soracaktım işte. Kader, Bengisu ve sen. Tek sen kaldın sonra ben de umursamadın diye düşünüp kırıldım da. Şimdi ben burada kitapla ilgili şeyleri mi toparlasam yoksa yeni blogda mı bir şey yapsam tam toparlayamadım. Sen uygun olduğun bir zaman fikir alışverişi için o zamana kadar beklerim. Ondan sonra olur. Hatta ben blogumu kapatıp yeni blog açayım tek dedim ama Kader iki blogun olsun dedi. Hemen tamam dedim zaten :) Kadere de senden bassettim. O da açmayı düşündü ama ben yine bir şeyler yaptım falan da bir süre geçsin diyeceğim aç blog diye. Onun yazılarına hayranım Deep. Sen de bayılırsın yani. Ondan açsın diye şey edicem bakalım. Bitti her şey ama oruç başladı ya. Sen İkea yaparsın hafta birkaç kez artıkın :) Vay be cidden. 1 sene falan geçti. Game of Thrones izliyordum bu zamanlar. Yine izliyorum da anime izlemeye başladım. Bağlandım zaten :) Bakalım bakalıııım. En son izlediğim film harikaydı yorumunu attım gelince bakarsın cidden bayıldım gitmediysen git. İyi bir animasyon olmuş yani :)

      Sil
  3. eh dersler notlar iyimiş sevindim yaa :) ay mutlu ol tabee :) tamam işlerim hafifledi demiştim ya çarşamba diye. açsın tabii blog. heey evet geçen ramazanda ikea iftarları yapıyoduum yaparım yinee eveet :) ya geçen yaz ne güzeldi evet yaa :) ya baksana, bu blogun dursun, çok güzel blog ki bu. kapatmaaa :) başka blog da açma bence. kitapları da bu bloguna yaz yaaa. iki blog idare etmek zor olur kuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teog notları bugün açıklandı ve yanlış notlarım Deep :(((( Açsın evet :) Yaz güzeldi gerçekten. Çok güzel bir his vermişti bana. Her hafta sonu Bengisuyla gezip havuza giriyorduk böyle. Özgür hissettiriyordu hep :) Bir an duygusallaştım... Başka blog neden dedim biliyor musun ? Şimdi bu blogda o kadar azaldı ki gelenler falan ben de yeni blogla belki daha iyi olur dedim. Hala öyle mi dersin ? Ama evet zor olabilir de yine de kararsız kaldım :/

      Sil
    2. yanlış notlarım ne demek kiii ama anlamadım. bu yaz da güzel olur ki. bence bu blogun iyi. gelenleri çoğaltırız yine yaaaa :)

      Sil
    3. Şimdi Teog sınavı senin 2. sınav notun olarak karnene geçiyor ve ilk Teog notunu sen e-okuldan görebiliyorsun. Dün açıklandı yine baktım İnkılapta 1 yanlıştı 3 yanlış çıktı. Hoca kontrol ettiğinde 1 yanlışken bir geldi puan önüme 3 yanlış yani 85. 95 olması gerekiyor işte ondan dolayı hocaya soracağım yarın ve eğer hocanın yanlışıysa bu soru şeylerinden dolayı başvuru yapabiliyorsun hani bu benimkini yanlış yazmışlar diye falan. 1 haftada başvuru yapılması gerekiyor. Bundan dolayı işte hocaya yeniden kontrol ettiricem işte. Bu blogum iyi... İşte geri o eski motivasyonunu devam ettirir mi falan yani yorum yaparlar mı yeniden bilmiyorum :((

      Sil
  4. yorum yaparlar yaaa görersiiin.

    nolduuu teog tercihler felaaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hm anlamadım ? :)

      Onlar daha açıklanmadı ki tercih yapayııııııım :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar