16 Haziran 2016 Perşembe

Top Secret Da Neymiş ?

Geçen haftadan önceki hafta 5M Migrosta bir faaliyet vardı. Bir oraya bir buraya 10 haneli şifreyi bulmak için koştur koştur durduk.


5 tane bölüm var ve bu bölümler AVM içerisinde her yerde var ve bu bölümlerden bu fotoğraftaki ipucularla birlikte ve o yerdeki şifreyi bulup anahtar kelimeye yazıyorsunuz. Bulduğunuzda ve 10 tanesi tamamlandığında size bir hediye veriyorlarmış. Biz de düştük peşine ve 1 ya da 1 buçuk saat kadar bir çok ipucu için alt kat üst kat orası burası derken kelimeyi çözdük. Tabii ilk başta biz hediye verdiklerini bilmiyorduk. Bengisu ile gittik bu kağıtları verdik ve doğru cevabı bulmuşuz. O cevaba karşılık da bize verilen hediye şöyleydi: 


Ben formu verdiğimde bu şimdi bir yere mi gönderiliyor yani ne oluyor acaba dedim. Meğerse bunu veriyorlarmış ve bunu verdiklerinde ben bir garip oldum bu ne dedim kadına. Kadın ne desin bir ödül veriyoruz doğru cevabı bulanlara dedi. Ben de açmadım aldık hediyeleri Bengisuyla yürümeye başladık habersiz. Açtık ve içinden...


Bir kahve kupası çıktı. Ben de zaten her daim severim kahveyle ilgili eşyaları. Daha hiç kullanmadım ancak Migros için güzel bir hediye. Hatta ben hediyeye gerek yoktu falan da dedim şakasına ama cidden de ben bu hediyeden ziyade o şifreyi ararken ki her an korkumla Bengisu'nun bakmasını yapmasını istediğim zamanları çok sevdim. O arayış içerisinde koştur koştur ipuculara koştum :) Umarım bir daha bu tür etkinliklerle karşılaşırız. Çok keyifli oluyor :) 

6 yorum:

  1. hiç duymamıştım, eğlenceli bir şey olsa gerek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tabii yarım saatiniz bu ne ya deyip sonradan anlayınca boş geçmezse iyi :) Ama bir sonraki gün yine gittiğimizde bu etkinlik yoktu. Bu da işin kurnazlığını yapmasınlar diye yapılmıştır :)) Bir ara böyle şeylerle karşılaşırsanız çok güzel bir labirent gibi olacağını hissedersiniz umarım :)

      Sil
  2. Böyle bir etkinliğin olduğunu bilmiyordum. Çok eğlendiğine eminim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba ben de ilk defa karşılaştım ancak gerçekten çok güzeldi. Böyle bir harfi bulup sevindiren bir etkinlik. Umarım siz de böyle bir etkinlikle karşılaşırsınız :)

      Sil
  3. eğlenceliymiş sahiden de :)

    YanıtlaSil