Geldim ! :)

Birkaç gündür yoktum ve bu sürede uzun bir düşünce içerisinde ve nasıl bir yenilik kazandırabilirim ve bu blogumu nasıl canlandırabilirim diye düşünürken bugün (sonunda) laptopu alabildim ve birkaç ufak şeylerden sonra açıklama gerekir dedim :) 


Bilgisayar abimde kaldığından ne ben telefondan yazmak ne de abimden alıp saatlerce keyifsizce yazmak istiyordum. Birkaç gündür gerçekten çok iyi hissediyorum. Bu yüzden hem bugün de laptopu alabilmişken birkaç yazıyla hafifletmek istedim ve bugün inşallah 10 tane falan yazı yazacağım. Umarım güzel olurlar. Takipte kalın :) 

Yorumlar

  1. iyi etmişsin yaa. blogun canlı bişi yok ki. sen az girebiliyon da ondan. sana bi laptop alsalar iyi olcak valla. çünkü blogunu en çok seven sensin kiiii aramızdaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi etmişim ? Neyi ? Canlı bir şeyi mi yok. Var ya var nası yok :/ Evet iyi olucak da ona para veremezler şimdi. Ben de ondan tablet bilgisayar falan dedim de bir bakalım :) Yok ya seviyorum da böyle herkes gidiyor. En son 157'ydi 151 oldu :(

      Sil
    2. hafifletmekle iyi etmişsin :) blogun canlı zaten. olumsuz bişi yok demek istedim yaa :) tablet çok ucuz ki vestel tablet yeni aldım ben. çok ucuz valla. ayda 10 lira. faturaya yazılıyor. sen sev boşver. kimse gitmez. onlar bloglarını kapatanlardır. oluyor o kadar. ya yine tanıtırım seniiii gelirler yinee sen üzülmee :)

      Sil
    3. Evet de ne canlısı öldü öldü :( Humm. Senin tabletin vardı sanki. Ay neyse bu tablet bilgisayarlardan olsa iyi olucak. Gittiler işte :(( Gelmezler sıkılırlar ya :/

      Sil
    4. ay evet geçen yaz tablet fotom vardı pıtırcık adlı kitapla. onu annem istedi verdim. vesteli türkcell hediye etti ya valla. geçen koymuştum bloga fotosunu. sıkılmazlar. dur sen tatil dönüşü yine düzenli girersin blogunaa. geçen yaz süperdin yaaaa bu yaz da olursuun :)

      Sil
    5. Aa :) Hayırlı olsun annene de sana da :) Bakarım birazdan :) Bakalım ya sıkılırlar diye düşünüyorum. Şimdi burda laptop vardı. Eğer hala kullanılabilir durumdaysa yazılar hazır yazarım ben :) Müzik listesi de yazarım :) Ay teşekkürler ^^ İnşallah yaa :)))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar