İzlediğim YouTube Kanalları 5

Yeniden merhabalar ! Zaman dur durak bilmeden akışına göre gidiyor. Ben de 7 tane yazıdan 2 tanesini bitirdim ve bu yazıyla 3 yazı bitmiş ve elimde 4 tane daha yazacağım yazı kalıyor. Ben de serileri akıcılaştırmaya çalışıyorum. Umarım beğeneceğiniz yararlı YouTube kanalları tanıtırım sizlere. Çünkü asla beğenmediğim kanalları size söylemiyorum :) Hadi başlayalım ! :))


1- Ünlülerin hayatları pek bizim hayatımıza benzemez derler ama bu kanalla ben gerçekten böyle olduğunu düşünmüyorum. Beliz Şen desem anlar mısınız ? Ben pek anlayamadım ancak Beliz Şen'in teyzesi Bengü'ymüş ! Beliz Şen de çok tatlı çok içten ve samimi bir kişiliği var. Ben çok sevdim ve favorilerimde oldu. İçten oluşuyla zaten kendine çekiyor ve bir çok izlenme alıyor. Bence hemen bakmalısınız :) 


2- Bir diğer yeni yeni videolarını izlemeye başladığım YouTuber ise Damla Kalaycık. Duygu Özaslan'ı andıran videoları var ve ben birkaç videosunu ancak izlemişimdir. Daha dün keşfettim kendisini ve Instagram hesabına bakmak istedim ve gerçekten çok güzel bir kadın bence. Pozları da çok tatlı geldi. Alışveriş videosuna denk geldim ve çok zevkime göre şeyler seçmiş. Çok tatliş buldum kendisini ^^


3- Bir önceki bu serimde bir yorum aldığımda gerçekten bir şey fark etmedim. Kitap blogumda hiç kitaplar adına o kadar da YouTuber önermemişim. Hemen araştırmaya koyuldum ve kesinlikle olması gereken kategoride bir YouTuber buldum. Buyrun efenim Booksworldlife :))


4- Kitap Vlogger (bunun anlamını pek çözemedim ancak YouTuber da sayın siz :D) olarak bir diğer keşfettiğim kanal da Bookie Jar. Kitap YouTuber pek bakmadığım için tek birkaç YouTuber'dan gördüğüm kadarıyla kitapla ilgilenenler pek fazla akıcı ve sık sık video atmıyorlar kitaplar hakkında ancak Bookie Jar'a baktığımda sık sık video attığını gördüm. Bu kanalın cidden faydalı olacağına inandım ve az önce fark etmeme rağmen hemencecik ekledim :)


5- Hiç teknoloji adına bahsetmemişim. iPhone severler ! Apple veya Steve Jobs aşıkları ! Buyrun gelin iPhonedo'ya :D


6- Makyaj ile pek ilgilenmesem de farklı farklı konularda yardım alabildiğim kanallardan biri de Sebile Ölmez. Saç modelleri, ipucuları, alışverişler, challenge lar derken gerçekten eğlenceli bir kanal. Ve oldukça başarılı biri olduğunu düşündüğüm biri gerçekten. Sadece makyaj zannedilse de gerçekten oldukça yardımcı olabiliyor videoları. Bu yüzden yaşınız fark etmez. Hemen uğrayın :) 


Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar