İzlediğim YouTube Kanalları 6

Bir günde aynı seriden bir yazı daha ? Why ????? :)))


Ben bundan önceki bu serinin yazısından yazdığımda Bengisu bana yeni bulduğu kanalları söyledi ve ben de yeniden bir yazı yazarım ne olacak dedim. Bugün o boş bıraktığım günlerin yerine bayağı yazı dolduracağım diye 6 tane konu belirleyip yazmıştım ancak 1 tane boş kalmıştı. Bunu yapayım ben de bekletmeden dedim. O zaman başlayalım ! :)

1- Bu kanalı da bugün keşfettim ancak tek sorun olarak her ay 1 video yüklemesi pek sık sık YouTube'da olmadığını gösteriyor. Kim ki ? Rachel Jeffreys. Ama eğer bakmak isterseniz şuraya bırakacağım elbette :) Tatliş bir YouTuber tabii daha sık olursa :))


2- Bundan sonraki YouTuber'lar da Bengisu'nun önerileri olacak. Buse Terim'i herkes bilir diye umuyorum. O da bir YouTuber. Ancak ben YouTube kanalına pek uğrayamadım. Böyle uğrayacağımı düşünerek sizlere önereyim dedim :) 


3- Bengisu'nun tatlı diye sınıflandırdığı YouTuber'lara kimse gideremez arkadaşlar. Çok az kişi var ama gerçekten Bengisu seçicidir :) Bence ona güvenip Şule Karaok'a uğrayın derim. Çünkü bana dediği aynen şuydu:"YouTube'da herkes 'Merhaba arkadaşlar' diyor ancak Şule Karaok 'Sen' diye konuşuyor." Eh hadi o zaman :))


4- Bu kanalı Bengisu önerdiğinde kimmiş o falan dedim ancak az önce girdiğimde fark ettim ki Oha Diyorum ! da çıkan Vlogger'dan mış. Hem de bu güne kadar ben oyun kanalında bir kadın görmemiştim. Bir bakın derim :)


5- Vaov Bengisu Hanım ^^ Bu kanala bayıldım nedense birden. Ben de yeni yeni bakıyorum kanallara. Bengisu'nun listesi oldu ya bu yazı :) Londra'da yaşayan yabancı adlı ancak annesi Türk olan bir kızın kanalıymış. Hannah Francis ile gururla sunar ^^


6- Galiba Bengisu'nun bu son 2 önerdiği kanala bayılacağım. Çok hoş geldi bir anda gerçekten. Bu kanalda da yabancı adda ancak Türkçe isimde videolar koymuş. Bakalım bence çok hoş bir Vlogger ^^ Haydi beraber keşfedelim ! ^^


Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar