27 Temmuz 2016 Çarşamba

İzlediğim YouTube Kanalları 7

Yeniden YouTube kanallarına yeni YouTube kanallarıyla merhaba demeye ne dersiniz ? :) 


1- Hiç Rus bir kızın YouTube kanalı olduğundan bahsetmemiştim. Birkaç gün önce Rus bir kızın ve bu kadar akıcı Türkçe konuşması ve üstüne Antalya'da olduğunu görmemle gerçekten bir sarışın kızı ilk defa bu kadar sevdim diyebilirim. İsterseniz bir bakın. Çok tatlı bir kız :) 


2- Yemek kanalları çok hoş ve faydalı oluyor. Ve ben tarifini merak ettiğim durumlarda bir tık bakıp hemen yapmak istediğim yemek ya da tatlılar oluyor. Yaşınız kaç olursa yapmak istediğiniz çok kolay tariflerle karşılaşabiliyorsunuz. Eğer siz de yemek yapmayı, mutfakta uğraşmayı benim gibi seviyorsanız bir uğrayın derim :) 


3- Müzik dinlemek her zaman her yerde hayatımınızın her yerinde :) Bu yüzden bu kanalı da Trap gibi tarzlarda dinleyenler için çok seveceği kanallardan biri olarak gördüğüm için hemen paylaşmak istedim. İşte karşınızda Chill City !! :))


4- Bir Türk ruhu ile gerçekten Türkiyemizin o kanını gerçekten yansıtacak ayşe yıldız adıyla yıldız tv diye bir YouTube kanalı var. Ben çok komik ve bazı yanlarını sevmesem de sevdiğim bir kanal oldu. Bir uğrayın gezin izleyin bakalım :D


5- Hayatta öğrenmemiz gereken ve öğrendiğimiz bir çok şey vardır. duymadım DEME! kanalı ile yeniden bir şeyler hakkında bilgi edinebilirsiniz.

duymadım DEME! Kanalı

6- Vloglar her zaman benim için eğlenceli olur. Bir yerleri görmek ve bazen ben de vlog çekmeyi severim. Bundan dolayı izleyip nasıl vlog çekiyorlar diye dikkatli izlemek için bile eğlenceli video tarzlarından benim için. Böyle challenge lar falan dedik mi de çok tatlı buluyorum bu kanalları.

Amber'in Hayati Kanalı

12 yorum:

  1. Bilmediklerim vardı teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. polina amber chill bakayım :) nabıyooon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bak bak :) Oturuyorum çay bahçesindeee :))

      Sil
    2. Eh esiyor da sıcak gibi :) İzmir de sıcaktır :)

      Sil
  3. Hiçbirini bilmiyordum. Pek faydalı oldu benim için, teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel oldu o zaman :) Rica ederim :))

      Sil
  4. Arada bilmediğim bir sürü kanal var, hemen girip bakıyorum '-'

    YanıtlaSil