5 Temmuz 2016 Salı

Kiralık Aşk 1. Sezon Finali Yorumu

İzlediğim 2 dizi olamasına rağmen Kiralık Aşk ile GoT yakın zamanlarda sezon finali yaptı. GoT'a bu yaz pek sıcak bakamadım çünkü GoT için zaman bulamadım. Ancak Kiralık Aşk'ı izleyebildim. Bakalım sezon finali hakkında ben ne düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz ? 



Diziyi izleyip de bu bölümü de beraberinde izleyip kendi kafasında tartmış olanlara göre bir yorum yazacağım. Çünkü spoi verdin falan olmasın hani. İzlemeyenler izleyip bakabilir isterlerse. Uzun uzun anlatırsam bir anlamı da kalmayacak çünkü :) 

Sezon finaline uygun bir bölüm evet. Ancak cidden sonunda hıh oldu mu dedim doğrusu. Yeni sezonun hemen gelmesini bekliyorum. Ancak güzel bir sezon finali olmuş. Tek sevmediğim yön bu bölümdeki bazı yerleri zaten diğer bölümlerde görmüştük ve gördüğümüz kısımlardan tek bir fark vardı. Defne düğünden kaçmıyor. Yanlış hatırlamıyorsam kaçıyor diye gösteriyorlardı ancak kaçmıyor. Bundan dolayı daha farklı bir şekilde bekliyordum sonunu. Ve biraz sıkılarak ve geçerek izlemiştim. Galiba beni iyice baymaya başladı. Yeni sezonda da umarım güzel bir girişle başlarlar ve daha çok ilgimi çeker ve bu diziden biraz soğumama yardımcı olmazlar inşallah. Herkes için böyleyse güzel bölümlerle beklemedeyiz !! :)) 

Peki siz ne düşünüyorsunuz ? :) 

2 yorum:

  1. hımm izlemedim. benim dizi, kördüğüm, de sezon finali yaptı, heyecanlı ve gerçekten de kördüğüm gibiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yaa. Kördüğüm daha olaylı :) Şimdi izlemek istersen de başlama zaten :)

      Sil