Ana içeriğe atla

Müzik Hayatım 14

Merhabalar ! :) Yaz geldi ve yeni şarkılar da peşinden sürüklendi. Bu şarkılarla eğlenmeye ve güneşin altında bronzlaşırken ya da o deniz kokusunu dinlerken rahatlamaya ne dersiniz ? Yazı hissedelim hadi  ! :)


Bu yaz ayı dolayısıyla Ramazan'dan kaytarıp dondurma keyfi yapmıştık birkaç hafta önce. Ve orada bile açmadığım huzur veren şarkılar ile karşı karşıya olacaksınız. Her şarkıdan ayrı ayrı bahsetmek yerine şöyle bir sistemle devam edeceğim. (Sanki çok resmi bir şey gibi) Birkaç söz yazıp listemi sunup Müzik Hayatım'daki seride artık böyle sonlandırıp sizlere sunacağım. Çünkü çok emek verdiğimi ve gerçekten pek bir önemi olmadığını düşünmeye başladım. Ancak diğer bu serinin yazılarındaki gibi yazmamı istiyorsanız yorumlarda bahsetmeyi unutmayın. Hemen listeme geçelim böylece :)

Müzik Listem: Zara Larsson - Uncover

Yorumlar

  1. en sevdiğim şey bu listelerin yaaa. hepsini dinliyom hep. sen istediğin gibi yaz kiii. dondurma keyfi oh. şok market poşeti di mi o :) heey baksanaaa, şu meşhur teog da bitti yaaa hey gidi günler heey. :) aydın tatili ne zamaan :9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkürler ^^ Dinle elbette bu seride çok emeğim var. Pekiii :) Evet öyle şok market poşeti. Bana tatil sanki yarın bitecekmiş gibi geliyor yaa :(( Bu ayın sonunda başlicak işte :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

ÇEKİLİŞ VAAAR!!

Evet. Artık bunun zamanı gelmişti. Ve diğer çekilişteki gibi ödemeli düşünmüyorum. Umarım bir aksilik çıkmaz. 





Uzunca açıklama yapabileceğim kadar heyecansız değilim. Heyecanlı olduğum için pek unuttuğum şeyler de olabilir. BU BİR HIZLI ÇEKİLİŞTİR! :)) 
Öncelikle geçen seferki yaptığım çekiliş katılım şartı yüzünden 2 kişi katılmıştı. Blogum oldukça izlenmesi okunması yerlerde. Bu durum her bir yazımda etkisini bıraktı gerçekten. Ve ben de artık bu içimdeki volkanı patlatmaya karar verdim. Yarın için işim var dışarıda ve ben de aslında ya yarın ya da 4 Kasım'a kadar olacak çekilişi başlatıyorum. 
Katılım şarkı katıldım yazıp blogumu izlenmeye almak. Sadece bu. 2 kazananlı bir çekiliştir. Geri dönüş yapılmazsa bir diğer talihli kişiye aktarılır haberiniz olsun. Defterleri ben kendim yaptım. Belki beğenmeyeceksiniz ancak böyle maalesef :( İki kazanan da 2 renkli kalem, 1 siyah tükenmez kalem ve bir adet kırmızı kalem kazanacaktır. İki kazanana da sunduğum kitapları okumadım. Okuyam…

Kitap Yorumu "Kış Masalı"

Huh. Ay nasıl başlamalıyım ? Çok YouTube'da video izliyorum, hep ondan merhabaaaaa diye başlayasım geliyor. 2016'da sürprizlerim var sizlereeee. Ama Kış ayındayız ve Kış ayında Kış Masalı'nın yorumunu yazmak da uyumlu oldu. Ay çok güzel *.*


Kitap aslında o kadar hoş ki, gerçekten yani şu yorumu yaparken bile kitaptaki sözcükler geçiyor aklımdan. Aslında 1016 sayfa diye diye herkesin aklına kazındı kaç sayfa olduğu kitabın. Ayrıca zaten gerçekten uzun bir sürede bitirdim ve ben bu kitabı okumaktan gurur duydum. Herkes eline alıp hep inceledi bu kitabı. 1016 sayfa diyorum, bütün her okula götürdüğümde birinin eline veriyordum artık son 300-400 sayfa kalınca. Çünkü gerçekten yoruyordu :)) Ama bitireli de 1 hafta oldu. Pinekliyordum bu yorumu yazmak için.

Kitap şöyle bir konu alıyor; Gazeteci bir Hande Altan işinde çok başarılı biridir. 23 yaşına kadar aşktan uzak, bir iş kadını olmuştur. 29 yıllık bir aşk adamı bulana kadar... Kerem Sarper... Bir iş adamının sırlar ardında v…

İzleyiciler