26 Temmuz 2016 Salı

Snapchat Accounts

Yaz geldi ve gezip duruyorum ya peki blogda değilsem neredeyim ? :) 


Son günlerde eğer blogdan ses çıkmıyorsa Snapchat'te oluyorum :) Ve son günlerde blogda Snapchat üzerinden paylaştığım çevre fotoğraflarını burada kullanıyorum. Kamera'ya bile girmiyorum bile çünkü Snap gerçekten filtreleriyle çok kolaylık sağlıyor bana :) Bu yüzden Snapchat'i çok seviyorum. Eğer takip etmek isterseniz ve benimle gezmek istersiniz ve görmek isterseniz fıllepotele adıyla takip edebilirsiniz :)) 

4 yorum:

  1. patates kızartması mı buuuu fille potele :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efet :) Bengisuyla okuldan sonra Bengisularda yapmıştık da. Pomme de terre :)) Fillepotele hikayesi komik yaa :Dd

      Sil
    2. annatsana hikayesiniii :)

      Sil
    3. Şimdi ben Fransızcada gamzeli kız neyse onu snapchat kullanıcı adı olarak yazıcaktım. Baktım translate den filé potelé mi neymiş. Yazdım birleşik ama olmadı. Sonra ben de aynı diye yanlış yazdım é yerine e yazdım falan böyle tombul kız oldu :D

      Sil